Ik las wel een blog op abc.com dat er al een tweede seizoen gepland staat, maar wanneer ze verder gingen stond er dan weer niet... toch raar..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop het toch niet
was het niet zo dat het in de herfst weer verder gingof was dat alleen met WAB zo?
Jack !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:42 schreef Larisje het volgende:
Volgende week maandag gaat Men in trees weer verder! 21.30 op Net 5![]()
![]()
oh dat is allang weer over. Dat was met Ellen. Die gaat nu met Nelle uit ally mc beal weet je wel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Greys het volgende:Vanavond weer, heb er zin in!
En euh... is Marin met de echte Jack? Die uit de serie?
(Ik dacht dat ze lesbisch was?)
Inderdaad. Wel jammer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Het ging natuurlijk ook TE makkelijk he, met Jack en Marin, toen ze elkaar weer in de armen vielen...
quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Larisje het volgende:
Ik was bang dat van Men in trees vanavond voorlopig de laatste aflevering was, aangezien volgende week de co-assistent begint, maar ik lees nu dat het voortaan om 22.00 uur is.![]()
![]()
Ik was al bang dat we heel lang moesten wachten op volgende afleveringen.
Oei ja dan is het inderdaad wel laat. Dat is wel balen dan he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]bummer voor mij
begrijp me niet verkeerd, ik was ook bang dat het zou stoppen, maar ik moet om 6u m'n bed uit de dag erna dus dan wordt 22.00 wel een beetje laat
ach er zijn al meer series die ik nauwelijks nog kan volgen dus dit kan er ook wel bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Larisje het volgende:
[..]
Oei ja dan is het inderdaad wel laat. Dat is wel balen dan he!
Ah, dat valt weer mee.quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Larisje het volgende:
Ik was bang dat van Men in trees vanavond voorlopig de laatste aflevering was, aangezien volgende week de co-assistent begint, maar ik lees nu dat het voortaan om 22.00 uur is.![]()
![]()
Ik was al bang dat we heel lang moesten wachten op volgende afleveringen.
nop volgens mij niet, dit is de overgang van seizoen 1 naar 2 vandaar dat het wat 'abrupt' is, ik snapte het eerst ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:40 schreef Greys het volgende:
Ja dat hoorde ik Jack zeggen, maar is dat uberhaupt uitgezonden dan, dat ze het besloten uit te maken, Jack en Lynn? Of hebben ze een uitzending overgeslagen in Nederland ofzo? Ik vond het zo abrupt ineens, of heb ik vorige week zitten slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |