speelt ook in Dead Like Mequote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:19 schreef Wombcat het volgende:
die politie-agente kende ik ergens van![]()
Oh gelukkig ben niet de enige die daar last van heeft. Net zoals ik Benton nog steeds zie als die domme, Soul-Glow verloofde van Lisa in Coming to Americaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik Jerry nog steeds als Kubiac uit Parker Lewis Can't Lose.
En de makers van Northern Exposure hadden natuurlijk heel goed naar Twin Peaks gekeken. Net als de mensen achterquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Amber_Forrester het volgende:
Het lijkt allemaal wel verdacht veel op Northern Exposure...
Het zijn natuurlijk ook veel van dezelfde soort series, maar het is inderdaad wel grappig.... Ik heb pas sinds kort de magie van het downloaden ontdekt, dus vandaar dat ik nu eigenlijk alles USA volg... Ik heb nu wel ernstige twijfels over wat ik wel en niet kan zeggen hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:54 schreef blaaatkipje het volgende:
aaaaaaah eindelijk iemand anders die ook USA kijkt
Zo had ik dit topic ook gestart maar helaas begon het pas te lopen met de NL uitzendingen dus dit is het nederlandse uitzendschema-topic.
(wij kijken trouwens wel wat dezelfde series volgens mij, kom je overal tegen hehe)
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
Na die aflevering van gister op net5 bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |