speelt ook in Dead Like Mequote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:19 schreef Wombcat het volgende:
die politie-agente kende ik ergens van![]()
Oh gelukkig ben niet de enige die daar last van heeft. Net zoals ik Benton nog steeds zie als die domme, Soul-Glow verloofde van Lisa in Coming to Americaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik Jerry nog steeds als Kubiac uit Parker Lewis Can't Lose.
En de makers van Northern Exposure hadden natuurlijk heel goed naar Twin Peaks gekeken. Net als de mensen achterquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Amber_Forrester het volgende:
Het lijkt allemaal wel verdacht veel op Northern Exposure...
Het zijn natuurlijk ook veel van dezelfde soort series, maar het is inderdaad wel grappig.... Ik heb pas sinds kort de magie van het downloaden ontdekt, dus vandaar dat ik nu eigenlijk alles USA volg... Ik heb nu wel ernstige twijfels over wat ik wel en niet kan zeggen hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:54 schreef blaaatkipje het volgende:
aaaaaaah eindelijk iemand anders die ook USA kijkt
Zo had ik dit topic ook gestart maar helaas begon het pas te lopen met de NL uitzendingen dus dit is het nederlandse uitzendschema-topic.
(wij kijken trouwens wel wat dezelfde series volgens mij, kom je overal tegen hehe)
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
Na die aflevering van gister op net5 bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
Dat had ik dus eigenlijk ook al...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:27 schreef bladibladibla het volgende:
De aflevering van gisteren was echt leuk. Het is allemaal heel voorspelbaar, maar op een of andere manier stoort me dat helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
dat vind ik dus ook, maar maakt mij niet uit want dat vond ik ook een erg leuke serie!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Amber_Forrester het volgende:
Het lijkt allemaal wel verdacht veel op Northern Exposure...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Akelalala op 10-02-2007 12:31:12 ]I'm Fucking Brilliant!
Hahaha, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:24 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vind het leuk maar ik moet mn mond houden want zover zijn ze in Nederland nog niet
Ik vind het harstikke leuk maar weet niet wat ik er over moet vertellen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:00 schreef Akelalala het volgende:Dit topic gaat volgens mij niet echt lopen, vind dan niemand het leuk?
Meen je dat serieus!?quote:
Hahahaha, en dat zal dan wel weer een spoiler zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het voorstukje van vorige week (in Ned.... dus geen spoiler, toch? het was gewoon het voorstukje) dat men zich allemaal afvraagt of die donkere meneer (ik ben zijn naam weer eens kwijt...) de vader is van eh..... pfffffff... ook naam kwijtDie jongen van de herberg.
Maar hoe KAN dat dan in godsnaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:28 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hahahaha, en dat zal dan wel weer een spoiler zijnMaar dat vragen ze zich in Elmo ook af
![]()
Even over de USA reeks, ik kan niet geloven dat het voorlopig niet komt!
Niet lezen als je niet wil weten hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de namen die jij zoekt zijn Buzz voor de "vader" en Patrick voor de "zoon"
I'm Fucking Brilliant!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Greys het volgende:![]()
Ja je waarschuwde me al, maar ik ga het dan toch lezen.
En als ik het dan kijk, vind ik het alsnog nčt zo spannend hoor, ondanks sommige spoilers
En thanks voor de namen!
Maar eh, in Amerika zitten ze dus ook in seizoen 1, alleen iets verder? Ja toch?
ja iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |