Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
erkel +1
ik ga even de nieuwe aflevering kijken
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef erkel het volgende:
Onder welke bijnaam kennen we Johan Verkoek beter?
Hehe idd Verhoek, foutjequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.
Hoera!quote:
Mieremet is goed; die hongerstaker niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Holleeder en Mieremet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef erkel het volgende:
van Kooten en de Bie?
yep! daar zijn waren ze; voor al uw opruimwerkzaamheden, Sam Klepper en John Mieremet (beiden wijlen)quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel Sam Klepper en niet Holleeder natuurlijk.
Niet goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Mark_V het volgende:
of houtman bende
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, wie weet wat Holleeder allemaal op zijn kerfstok heeft. Ze hebben/hadden allemaal in ieder geval zijdelings contact met de Hell's Angels.
Wat is de oorspronkelijke naam van deze organisatie? Dus de naam van de club toen ze net begonnen.
Vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH ik dacht ook de HAquote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Mark_V het volgende:
Nee het gaat om de bende van Holleeder/Klepper/Houtman begin jaren 80
Jawel, de Hell's Angels is in Nederland gestart als een brommerclub. Ik zoek de naam van deze brommerclub.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daar ging ik, taaltechnisch gezien, wel van uit. Maar aan de antwoorden te zien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |