Klassiek, en 'Red' zei erover iets in de trant van: "I still don't know what those ladies were singing about, but it must've been something beautiful."quote:Op woensdag 1 november 2006 12:35 schreef Neleos het volgende:
Was het klassiek of jazz?
Het is zeker bekend welke plaat het isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Is het eigenlijk wel bekend welke plaat het is?
Ik ben dit hele topic gewoon al aanwezig hoor, maar ik weet nog geen enkele vraag, dit is echt erg....quote:Op woensdag 1 november 2006 12:31 schreef Etcetera het volgende:
d'r zal vast wel íemand zijn die het weet
maar het is nogal rustig momenteel
Minder zuipenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben dit hele topic gewoon al aanwezig hoor, maar ik weet nog geen enkele vraag, dit is echt erg....
Dan heb je nu toch het antwoord gegevenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef barney74 het volgende:
De titel is 'Le nozze di Figaro' (The Marriage of Figaro), uitvoerend artiest volstaat
Wilde aanvankelijk artiest en titel weten, sorry, was denk ik te onduidelijk in mn vraagstellingquote:Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je nog toch het antwoord gegeven![]()
Het is een mozartwerk, uitvoerend artiest kan iedereen zijn. ik heb het ook weleens gezongenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef barney74 het volgende:
De titel is 'Le nozze di Figaro' (The Marriage of Figaro), uitvoerend artiest volstaat
Goh, ik wist niet dat jij ook in die film speelde..... maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het is een mozartwerk, uitvoerend artiest kan iedereen zijn. ik heb het ook weleens gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |