Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
erkel +1
ik ga even de nieuwe aflevering kijken
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef erkel het volgende:
Onder welke bijnaam kennen we Johan Verkoek beter?
Hehe idd Verhoek, foutjequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.
Hoera!quote:
Mieremet is goed; die hongerstaker niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Holleeder en Mieremet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef erkel het volgende:
van Kooten en de Bie?
yep! daar zijn waren ze; voor al uw opruimwerkzaamheden, Sam Klepper en John Mieremet (beiden wijlen)quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel Sam Klepper en niet Holleeder natuurlijk.
Niet goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Mark_V het volgende:
of houtman bende
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, wie weet wat Holleeder allemaal op zijn kerfstok heeft. Ze hebben/hadden allemaal in ieder geval zijdelings contact met de Hell's Angels.
Wat is de oorspronkelijke naam van deze organisatie? Dus de naam van de club toen ze net begonnen.
Vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH ik dacht ook de HAquote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Mark_V het volgende:
Nee het gaat om de bende van Holleeder/Klepper/Houtman begin jaren 80
Jawel, de Hell's Angels is in Nederland gestart als een brommerclub. Ik zoek de naam van deze brommerclub.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daar ging ik, taaltechnisch gezien, wel van uit. Maar aan de antwoorden te zien niet.
Ja, 'deze organisatie' kan eigenlijk alleen maar slaan op 'Hell's Angels', moeilijk op 'ze'.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daar ging ik, taaltechnisch gezien, wel van uit. Maar aan de antwoorden te zien niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef wyccie het volgende:
Dan heeft Mark het dus niet begrepen, en wij allemaal wel
Men with beards club?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zoek de naam van deze brommerclub.
Volgens mij moet je even pauzeren, Mark.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:03 schreef Mark_V het volgende:
Ah ok dat is zoveelste bomb group.....
andere naam voor de houtmanbende is trouwens de denkers![]()
Of bedoel je de hells angels in nederland?
Kijk dan zijn we er bijna, nou de windstreek er nog bij en je hebt het punt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef doeka het volgende:
Dat is iets met Kreidler in Amsterdam
Ik begrijp gewoon 1 vraag tot twee keer toe verkeerdquote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even pauzeren, Mark.
Oost?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk dan zijn we er bijna, nou de windstreek er nog bij en je hebt het punt.
Ik geef doeka het punt omdat ik het al geweldig vond dat ze Kreidler wist te noemen. Het is dus Kreidler Ploeg Oost en inderdaad onder leiding van toen nog Small Willem van Boxtel.quote:
Ik ben nog niet begonnen, zit ff een freeroll pokertoernooi te spelenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe je snel...zo'n aflevering kijken![]()
pokerrrrquote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen, zit ff een freeroll pokertoernooi te spelen![]()
Hoe heet de huidige president van de Hells Angels?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik geef doeka het punt omdat ik het al geweldig vond dat ze Kreidler wist te noemen. Het is dus Kreidler Ploeg Oost en inderdaad onder leiding van toen nog Small Willem van Boxtel.
doeka +1
nee, dat was de vorige; die is oneervol ontslagen omdat-ie een moordaanslag op Willem Holleeder zou willen plegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef wyccie het volgende:
Big Willem?
Daniel Uneputty idd een van de weinige niet-blanke Hells Angelsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef Mark_V het volgende:
uneputty
Ik denk dat inherent is aan het stellen van vervolg vragen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
net gelezen op wikipedia toen ik over de hells angels nederland zat te lezen (wist dat kreidler toch niet).... er is nog steeds niet bekend of dit nou ethisch gedrag is of niet.... wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |