die heeft het allemaal van deze mijnheer geleerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:57 schreef peaceman het volgende:
Zack de la rocha?
dit lijkt er al een stuk meer op.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:01 schreef Berkery het volgende:
Johnny Rotten?
Sid Vicious?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dit lijkt er al een stuk meer op.![]()
Van mij krijg je applaus.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef barney74 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet aan je snelheidsverwachtingen voldoe, maar het is voor mij de eerste keer en dat betekent toch even zoeken. Ik zal nu alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk de ranglijst te updaten
quote:
Het was nog een vraag uit het vorige topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Heren en dames, het is geen dubbele puntenaflevering.
Deze vraag 'vliegt' over vanuit het vorige (dubbele punten)topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ow ja.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:11 schreef doeka het volgende:
[..]
Het was nog een vraag uit het vorige topic.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Openstaande vraag:
Is goed, ik heb hier een quote, degene die weet van wie krijgt de laatste twee punten uit dit dubbele punten topic.
[..]
[/b]
Dat moet John Richie zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef doeka het volgende:
[..]
Was door het antwoord van Berkery hoor.
Hoe heette Sid Vicious echt?
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef barney74 het volgende:
ranglijst is up2date
Yep, inclusief het feit/vermoeden dat hij is 'vermoord' door zijn moeder.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb je vorige week gekeken naar de docu op Discovery?
RoofingBurner +1
Vond het allemaal maar zielig; hij was pas 21, ongelofelijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Yep, inclusief het feit/vermoeden dat hij is 'vermoord' door zijn moeder.![]()
zo was het niet bedoeld. Een paar topics geleden heb ik nog veel langer gedaan over de OP. Goed juist dat je er een opent.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef barney74 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet aan je snelheidsverwachtingen voldoe, maar het is voor mij de eerste keer en dat betekent toch even zoeken. Ik zal nu alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk de ranglijst te updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |