quote:Op woensdag 1 november 2006 16:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
PowerPoint - Internet Copy/Paste klaar![]()
3,14159265quote:
Dan wordt het lastiger.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik moet een presentatie maken over de workshop die ik heb gemaakt, dus hoe zit het in elkaar, wat heb ik gebruikt , hoe werkt het etc..
dus das niet CTRL-C / V
Dude, ga hobby's zoeken.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
3,14159265
Ik wil eigenlijk iedere dag 5 decimalen extra in mijn hoofd stampen. Ik ga echt niet iedere dag uren studeren. Iedere dag 5-10 decimalen erbij en dan na 10 jaar tijdens een gesprek beginnen. Vraagt iemand mij..."Heb je nog wat leuks te vertellen". Ga ik vervolgens getal pi opzeggen voor zover ik het weet
Je moet gewoon even een fotografisch geheugen installeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef dominique.90 het volgende:
Een vriendin van mij is jarig !!
mee aka paljas !
Feli
voorderest.. ik had examen maatschappijbeetje 50 blz gaan leren
![]()
Dat is mijn hobby, alles tot me nemen. Zeker niet alleen wiskundequote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dude, ga hobby's zoeken.Of studeer je wiskunde
![]()
remlofquote:Op woensdag 1 november 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
heeej mijn topicje nog steeds open en wie heeft het veranderd in goeiemiddag??![]()
![]()
nee dat zou flauw zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Frederiqueske het volgende:
nu weer veranderen in Goeieavond whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |