quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:43 schreef JAM het volgende:
Zeg, waarom maken jullie van die BeeDee geen mod? Dat lijkt me nu wel een goed idee.
veranderdquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef BeeDee het volgende:
Kan de topictitel van dit topic veranderd worden in : Verander één letter : Starter #110 (6-letters)
De titels van sommige topics zijn steeds verder aan het "verbasteren"![]()
Maar ik hou me aanbevolen...ik woon hier de laatste tijd tenslotte.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[afbeelding]
2 moderators is al teveel op dit subforum, dunkt mij...Tenzij je nog meer vriendjes krijgt die hier in MEN komen posten
![]()
cynix is ouder hoor ( scheelt niet veel maar toch)quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus laffer, als je met pensioen gaat...![]()
![]()
Echt waar ! Dubbel kans dan !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
cynix is ouder hoor ( scheelt niet veel maar toch)![]()
potverdorie, ik ben al bijna 42quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt waar ! Dubbel kans dan !Ik ben ook niet jong meer hoor..tenminste...beetje dan
![]()
Ik wil helemaal geen ruzie...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:34 schreef laffer het volgende:
maar jullie gaan toch wel lief tegen elkaar doen toch?![]()
we zijn niet zo gewend aan ruzies hier in MEN![]()
lekker verder spelen met spellen hoor![]()
Waarom zeg je dan dat je van 1955 bent ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef laffer het volgende:
[..]
potverdorie, ik ben al bijna 42en nog voel ik me een groentje dan
![]()
ik ga morgen die topics ff door lezen, ik ben nu daar echt te moe voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of je het plaatsnamentopic hebt doorgekeken, want daar gaat iemand ineens zuigen.
m`n hele fotoboek klopt niet, niet verder vertellen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je van 1955 bent ?![]()
'T was dit en vorig topic aan de gang. Maar lees maar als je tijd hebt hoor...no offence.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ga morgen die topics ff door lezen, ik ben nu daar echt te moe voor![]()
ik hoop dat je daar begrip voor hebt![]()
My lips are sealed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef laffer het volgende:
[..]
m`n hele fotoboek klopt niet, niet verder vertellen hoor![]()
JAM, lieve man, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ... "kankerstad"... te noemen??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'T was dit en vorig topic aan de gang. Maar lees maar als je tijd hebt hoor...no offence.![]()
quote:
Dit is één facet van z'n gedrag....maar ik waardeer deze tegemoetkoming zeer zeker..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:59 schreef laffer het volgende:
[..]
JAM, lieve man, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ... "kankerstad"... te noemen??![]()
users vinden het best wel aanstootgevend, denk ook aan hen okè![]()
jij ook welterustuhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dit is één facet van z'n gedrag....maar ik waardeer deze tegemoetkoming zeer zeker..![]()
Weltrusten...ik moet ook weer vroeg op..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |