Fijn... kan je meteen aan de bakquote:
donequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik weer
Kan er achter Verander n letter: Starter # 94 ( 5-letters ) ( 5-letters ) geplaatst worden?
die laat ik ff mergenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:35 schreef ruud_fr het volgende:
[SPT] Het Grote Sport-Associatie-Topic # 26
[SPT] Het Grote Sport-Associatie-Topic # 26
donequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:31 schreef PrintScreen het volgende:
Heej favo modjes
Op 1 - 10.000 # 38 mag een slotje.... missie is voltooid.
En weer bedanktquote:
graag gedaanquote:
bedankt, ik heb het opgelostquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik krijg in dit topic: 10.001 - 20.000 op de eerste pagina steeds een inlogscherm voor www.culturedcowboy.com te zien
Ik weet niet welke post dit veroorzaakt.. Edit: 10.001 - 20.000 Dit is de boosdoener![]()
geslotquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
Hallo lieve modjes,
zouden de volgende topics op slot mogen (dubbel)?
Algemene Kennis Quiz 404
Algemene kennis quiz deel 411
Algemene Kennis Quiz Deel 413
ik heb z`n post verwijderd, note gezet en ik hou hem in de gatenquote:Op zondag 12 november 2006 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/46121
Deze user loopt echt overal waar hij post enorm te baggeren, waaronder een onwelkome boodschap alhier:
Algemene Kennis Quiz deel 417
Thanks! Als je in zijn postgeschiedenis kijkt, zie je dan hij random debiele posts heeft gepost.quote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
ik heb z`n post verwijderd, note gezet en ik hou hem in de gaten![]()
klopt, ban aanvraag is gezet nuquote:Op maandag 13 november 2006 00:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Thanks! Als je in zijn postgeschiedenis kijkt, zie je dan hij random debiele posts heeft gepost.
inderdaad, en ik wil jou bedanken voor de meldingquote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En hij is geband. Mooi, dit soort users kunnen we niet gebruiken.
graag gedaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Zou een mod deze willen sluiten? Algemene Kennis Quiz Deel 444
(Dubbel)
Dank je.
ik weet niet waar je vandaan linkte, maar wat er zichtbaar was, was een goatse plaatjequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Mag ik geen dode kikker plaatsen Zo schokkend is dat toch niet?
Ooooooooow gatver! Nee dat was niet mn bedoeling, (ik heb dat plaatje ook weleens gezien) sorry, bedankt voor het verwijderen...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:17 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet niet waar je vandaan linkte, maar wat er zichtbaar was, was een goatse plaatje( die vent met die uitgesperde aars)
het is waarschijnlijk niet jouw schuld, er worden wel vaker plaatjes gepost die aanvankelijk iets anders uitbeeldden dan datdan wordt je plaatje veranderd in een goatse of tubgurlplaatje ofzo
geen probleem verder![]()
graag gedaanquote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ooooooooow gatver! Nee dat was niet mn bedoeling, (ik heb dat plaatje ook weleens gezien) sorry, bedankt voor het verwijderen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |