wist dat er nog 1 met een 'w' wasquote:Op woensdag 1 november 2006 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koka, Yuko, Waza-ari en Ippon
Judo_Tim +2quote:Op woensdag 1 november 2006 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koka, Yuko, Waza-ari en Ippon
Niet meer, wel jarenlang gedaan. Heb het gehaald tot aan de bruine band, daarna werd het te ingewikkeld met toernooien (die ik niet leuk vond) of van die series oefeningen, wat minstens 1,5 jaar zou duren en waarbij ik vaker moest trainen per week, en daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Judo_Tim +2
ik neem aan dat je actief judoot?
Die gewichtsklassen gaan toch wel tot vrij laag toch? Wat ik daarvan zie zijn ook geen brede kerels...quote:Op woensdag 1 november 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
@ Hawaii_Tim idem voor mij, ik ben ook tot bruine band gekomen, maar dan moet je wedstrijden gaan doen enzo, en daar had ik ook geen zin in. Daarnaast ben ik ook te klein te en iel om goed te judoen....
begin van een 'zin' enzoquote:Op woensdag 1 november 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
Het is ook geen eigennaam dus je hebt het nog fout ook
Ik tikte maar meteen strafcorner in en ben toen pas de vraag goed gaan lezen
@ Hawaii_Tim idem voor mij, ik ben ook tot bruine band gekomen, maar dan moet je wedstrijden gaan doen enzo, en daar had ik ook geen zin in. Daarnaast ben ik ook te klein te en iel om goed te judoen....
Tsjah daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 1 november 2006 03:18 schreef Mark_V het volgende:
En wie zijn dit nou weer?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/tja.jpg]afbeelding][/url]
@erkel, als je korte armen hebt, ben je in het nadeel....
Hmm hij is al geraden SlamD +2quote:Op woensdag 1 november 2006 03:25 schreef SlamD het volgende:
Ziet eruit als Duran Duran
En net iets te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 03:27 schreef Mark_V het volgende:
Zie je wel dat jullie veel te goed zijn met duidelijke fotos
Te makkelijk zeker?quote:Op woensdag 1 november 2006 03:37 schreef Mark_V het volgende:
losing my religion - rem
Mijn complimenten! Het is inderdaad Ronald Reagan, ik had het nooit gezien....quote:Op woensdag 1 november 2006 03:45 schreef SlamD het volgende:
Ronals Reagan
Geen idee... Ziet er een beetje uit als een oud-acteur, zijn gezicht lijkt er een beetje op en ik nam aan dat die redelijk bekend moest zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:46 schreef Mark_V het volgende:
Hoe ZIE je dat joh?
Had echt niet verwacht dat dat zo makkelijk zou zijn... Zeker niet aangezien Japan (volgens mij verder naar het oosten dan dat stukje Rusland) een uur minder afwijking heeft...quote:Op woensdag 1 november 2006 03:53 schreef Mark_V het volgende:
papua nieuw guinea
en vast een stukje rusland
quote:Undermine their pompous authority, reject their moral standards, make Anarchy and disorder your trademarks, cause as much chaos and disruption as possible but don’t let them take you alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |