Nee, dat dacht ik ook-heb vanavond gequizzed- maar die is het niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
ullrich
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
telt Pereiro inmiddels of nog niet?
Dan gewoon Pantani, die won 'm als laatste voor Armstrongquote:Op woensdag 1 november 2006 01:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.
Ja! pantani it is!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:39 schreef Mark_V het volgende:
pantani
we hebben een kenner hierquote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef erkel het volgende:
jan Janssen
Over sport kun je me vanalles vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
we hebben een kenner hier
erkel +2
We gaan toch niet 17 vragen over sport krijgen nuquote:Op woensdag 1 november 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Over sport kun je me vanalles vragen![]()
Altijd een leipe sport gevonden dat hurlingquote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anders weet ik nog wel een sportvraag over een ierse sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |