"printscreen" knopje rechtsboven op je keyboardquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank je. Heb je ook nog een makkelijke manier om screenshots van sites te maken in de aanbieding?
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Truste soempie!
Had jij geen tentamens deze week?
Druk op Prt Scr-knopquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank je. Heb je ook nog een makkelijke manier om screenshots van sites te maken in de aanbieding?
op je toetsenbord zit een knopjequote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Abseilenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat ben jij vals!
Pas maar op, anders post ik de link naar die kleine mannetjes![]()
Tentamens zijn voorbij. Moet alleen morgen op tijd op en gedouched zijn, omdat de trap geschilderd wordt en ik anders niet naar beneden kan![]()
Niet Maurice maar maurits of Maus; ik zat al op je te wachten.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maurice Gatsonides...
???? Waarom zeg je zelf dan:quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Niet Maurice maar maurits of Maus; ik zat al op je te wachten.![]()
Daf +2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |