op bijv -edit- of -edit-. En hoe je die synchroon laat lopen met het filmbestand weet ik niet, dat is de zorg van degene die die subs maakt. Meestal lopen de subs wel synchroon (dan heeft degene die de subs gemaakt heeft dus het filmbestand gebruikt waar jij ook naar aan het kijken bent) en soms moet je zelf even wat dingetjes aanpassen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef J0sT het volgende:
Waar kun je die subs vinden dan?
En hoe laat je die synchroon lopen met hetfilmbestand?
Ze zullen ongetwijfeld nog wel meer met elkaar op de vuist gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef J0sT het volgende:
Waar zouden de Heroes nou tegen gaan strijden? Of zouden ze met elkaar op de vuist gaan?
Dat zou inderdaad kut zijn. Maar dan snap ik niet zo 1 2 3 waarom ze een japanner uitkiezen voor time/space manipulatie. Ik zou dat wat dichter bij huis houden.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Dat teken op de schouder word alsmaar belangrijker.
Ik begin bijna te denken dat ze allemaal zo gemaakt zijn door de overheid ofzo.
Dat zou een enorme domper zijn.
X-files... maar dan kutter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou de hele serie in een hoop puin gooien, wanneer de overheid er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Dat teken op de schouder word alsmaar belangrijker.
Ik begin bijna te denken dat ze allemaal zo gemaakt zijn door de overheid ofzo.
Dat zou een enorme domper zijn.
X-files... maar dan kutter.
Het ondzoek en Mohinder vind ik eigenlijk het lompst van allen. Mohinder is niet echt een goede acteur. Ik hoop dat ie niet meer terug komt.....quote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
Zo vanochtend ep 7 gezien en hij was wederom gaaf. Maar toch minder tof dan de vorige, ik denk dat ik dit tot nu toe de matigste vind. Er zat niet zoveel vaart in, het liep wat langzaam voor mijn gevoel. Misschien komt het omdat Daddy dearest van Claire er niet in voorkwam en Mohinder en het spannende, de achtervolgingen, de geheugenwisserij en het onderzoek van Mohinder niet echt aandacht kreeg.
Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef Burbo het volgende:
Het is wachten tot twee heroes er achter komen dat ze niet in hun eentje zijn en gaan samen werken, pas dan zal het pas écht leuk worden.
Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.
De cop moet zijn gave leren te channelen. Hiro gaat er vast en zeker achterkomen dat het buigen van tijd en ruimte ook nadelen heeft....quote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef NX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?
Geloof het of niet, beide zullen ze waarschijnlijk stoppen...
Episode 7 was rustig en gaf inzicht in de personages van de karakters... niet slecht natuurlijk... maar het wordt nog interessant...![]()
Wat mij hier opvalt is dat niemand in de gaten heeft dat de karakters, hun krachten nog niet helemaal hebben ontwikkeld of er nog niet helemaal achter zijn (en) wat ze er allemaal ermee kunnen. Dit wil dus zeggen, dat bijvoorbeeld de cop (agent), die gedachtes kan horen, meer zal kunnen doen dan alleen gedachtes horen. Zijn krachten ontwikkelen zich nog, misschien kan hij nog meer (niet vliegen ofzo maar wel iets dat met zijn krachten te maken heeft) en dat kan dus bij elke karakter gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |