abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 15:32:12 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43360562
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef J0sT het volgende:
Waar kun je die subs vinden dan?
En hoe laat je die synchroon lopen met hetfilmbestand?
op bijv -edit- of -edit-. En hoe je die synchroon laat lopen met het filmbestand weet ik niet, dat is de zorg van degene die die subs maakt. Meestal lopen de subs wel synchroon (dan heeft degene die de subs gemaakt heeft dus het filmbestand gebruikt waar jij ook naar aan het kijken bent) en soms moet je zelf even wat dingetjes aanpassen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 08-11-2006 15:33:12 ]
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 15:33:46 #202
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43360619
Helaas mensen, subs zijn warez en da's ff niet de bedoeling.

Mocht je er nog vragen over hebben dan graag in het FTR FB-topic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_43360856
Vaart is er wat uit... desondanks blijf het wel boeien.
Amen.
  woensdag 8 november 2006 @ 15:52:57 #204
116613 NX
mixin...
pi_43361292
@Mike,

nog bedankt voor je complimenten voor mijn op
pi_43363303
Waar zouden de Heroes nou tegen gaan strijden? Of zouden ze met elkaar op de vuist gaan ?
pi_43364281
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef J0sT het volgende:
Waar zouden de Heroes nou tegen gaan strijden? Of zouden ze met elkaar op de vuist gaan ?
Ze zullen ongetwijfeld nog wel meer met elkaar op de vuist gaan.

Maar ik durf te wedden dat in the end iedereen samenkomt om de big bad wolf te verslaan.
pi_43365372
Gruwelijke serie
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 8 november 2006 @ 19:34:02 #208
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_43369228
omg ben begonnen te kijken, tis echt bijna even goed of beter dan Prison Break
niets
pi_43369276
Episode 7 was MATIG ...
  woensdag 8 november 2006 @ 19:38:06 #210
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_43369367
ik haal nu alles binnen vanaf s01e03 in 720p
niets
pi_43370218
Peter Petrelli zit bij Charles Deveaux aan het bed en ze hebben het over aandelen. Een van de eerste dingen die door Charles gezegd wordt is "What do you know".
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43380497
Ik heb gisteren en vandaag alle uitgezonden eps gezien: nice!
pi_43381270
Ja...
Heroes is goeie scheit!
  donderdag 9 november 2006 @ 02:52:49 #214
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_43383987
Dat teken op de schouder word alsmaar belangrijker.
Ik begin bijna te denken dat ze allemaal zo gemaakt zijn door de overheid ofzo.

Dat zou een enorme domper zijn.
X-files... maar dan kutter.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 9 november 2006 @ 08:41:40 #215
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43384948
Laatste pagina is een beetje opgeruimd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_43386306
TnQ SOF!

Zou wel ernstig zijn als ze door iets gemaakt zijn.. Het is natuurlijk wel heel toevallig dat er van elke eigenschap 1 drager is..
  donderdag 9 november 2006 @ 12:32:42 #217
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_43390997
quote:
Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:

Dat zou inderdaad kut zijn. Maar dan snap ik niet zo 1 2 3 waarom ze een japanner uitkiezen voor time/space manipulatie. Ik zou dat wat dichter bij huis houden.

Dan denk ik eerder dat het een soort eternals verhaal zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43398990
quote:
Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:

Dat zou de hele serie in een hoop puin gooien, wanneer de overheid er iets mee te maken heeft...

Dude, al vanaf het begin wordt er gezegd "EVOLUTION", dus hierbij: de overheid heeft er niets mee te maken... Evolutie wel...
pi_43399373
Zo vanochtend ep 7 gezien en hij was wederom gaaf. Maar toch minder tof dan de vorige, ik denk dat ik dit tot nu toe de matigste vind. Er zat niet zoveel vaart in, het liep wat langzaam voor mijn gevoel. Misschien komt het omdat Daddy dearest van Claire er niet in voorkwam en Mohinder en het spannende, de achtervolgingen, de geheugenwisserij en het onderzoek van Mohinder niet echt aandacht kreeg.
Whatever I want.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:32:39 #220
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43405571
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
Zo vanochtend ep 7 gezien en hij was wederom gaaf. Maar toch minder tof dan de vorige, ik denk dat ik dit tot nu toe de matigste vind. Er zat niet zoveel vaart in, het liep wat langzaam voor mijn gevoel. Misschien komt het omdat Daddy dearest van Claire er niet in voorkwam en Mohinder en het spannende, de achtervolgingen, de geheugenwisserij en het onderzoek van Mohinder niet echt aandacht kreeg.
Het ondzoek en Mohinder vind ik eigenlijk het lompst van allen. Mohinder is niet echt een goede acteur. Ik hoop dat ie niet meer terug komt.....
pi_43405900
Het is wachten tot twee heroes er achter komen dat ze niet in hun eentje zijn en gaan samen werken, pas dan zal het pas écht leuk worden.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:52:58 #222
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_43406330
Nathan, Peter, Isaac en Hiro weten allemaal van elkaars bestaan (hoewel Nathan 't geen moer boeit).
  donderdag 9 november 2006 @ 20:40:46 #223
159979 G.Fawkes
pi_43408257
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef Burbo het volgende:
Het is wachten tot twee heroes er achter komen dat ze niet in hun eentje zijn en gaan samen werken, pas dan zal het pas écht leuk worden.
Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.
pi_43409370
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.
Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?
Geloof het of niet, beide zullen ze waarschijnlijk stoppen...

Episode 7 was rustig en gaf inzicht in de personages van de karakters... niet slecht natuurlijk... maar het wordt nog interessant...

Wat mij hier opvalt is dat niemand in de gaten heeft dat de karakters, hun krachten nog niet helemaal hebben ontwikkeld of er nog niet helemaal achter zijn (en) wat ze er allemaal ermee kunnen. Dit wil dus zeggen, dat bijvoorbeeld de cop (agent), die gedachtes kan horen, meer zal kunnen doen dan alleen gedachtes horen. Zijn krachten ontwikkelen zich nog, misschien kan hij nog meer (niet vliegen ofzo maar wel iets dat met zijn krachten te maken heeft) en dat kan dus bij elke karakter gebeuren!

[ Bericht 5% gewijzigd door NX op 09-11-2006 21:13:07 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 21:18:04 #225
159979 G.Fawkes
pi_43409780
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef NX het volgende:

[..]

Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?
Geloof het of niet, beide zullen ze waarschijnlijk stoppen...

Episode 7 was rustig en gaf inzicht in de personages van de karakters... niet slecht natuurlijk... maar het wordt nog interessant...

Wat mij hier opvalt is dat niemand in de gaten heeft dat de karakters, hun krachten nog niet helemaal hebben ontwikkeld of er nog niet helemaal achter zijn (en) wat ze er allemaal ermee kunnen. Dit wil dus zeggen, dat bijvoorbeeld de cop (agent), die gedachtes kan horen, meer zal kunnen doen dan alleen gedachtes horen. Zijn krachten ontwikkelen zich nog, misschien kan hij nog meer (niet vliegen ofzo maar wel iets dat met zijn krachten te maken heeft) en dat kan dus bij elke karakter gebeuren!
De cop moet zijn gave leren te channelen. Hiro gaat er vast en zeker achterkomen dat het buigen van tijd en ruimte ook nadelen heeft....

Ik denk dat de superexplosie te maken gaat hebben met die pluntonic-boy....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')