Dat staat toch altijd bij de credits voor de muziek? Volgens mij is dat simpel weg de zanger(es) die je continu hoort. Doet een beetje denken aan de muziek van gladiator.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:13 schreef Symer het volgende:
Bij elke aflevering staat bij de credits: 'With the voice of Shenkar'. Wie is Shenkar eigenlijk en welke stem doet hij dan?
Volgens mij Jekyll and Hyde. Als haar evil alter ego het overneemt heeft ze krachten die ze blijkbaar zelf niet in de hand heeft. Dark Phoenix anyone?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef Steve-O het volgende:
Wat dat nou allemaal met niki is weet ik nogsteeds niet precies , Soort super alter ego ofzo?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:30 schreef DinaDani het volgende:
Erg toffe serie, die Claire mag er trouwens ook zijn zeg. Vind de schilder eigenlijk het tofst, vooral omdat wat hij schildert ook serieus mooi is.
ik heb soms het idee, dat zij nog wel eens een bad-girl zou kunnen gaan worden, niet de superheld dus, maar eerder de tegenstander!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef Steve-O het volgende:
Wat dat nou allemaal met niki is weet ik nogsteeds niet precies , Soort super alter ego ofzo?
Godverquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef koentje.k het volgende:
[afbeelding]
Zij heeft de beste ability en ze is het mooist om naar te kijken.
Er begint nu gelukkig ook een beetje vaart in te komen. Stond wel even te kijken toen die meid van Mohinder eigenlijk bij de slechte hoort.
PB wordt altijd ervóór uitgezonden, en da's rond drie uur NL tijd te downloaden, 's nachts dus.quote:Op zondag 5 november 2006 22:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ie het te downen?
O, ik dacht ook 's maandags?quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef Dos37 het volgende:
overmorgen dus.
Overmorgen voor ONS dus.quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
O, ik dacht ook 's maandags?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 11:58 schreef J0sT het volgende:nee, helemaal niet eigenlijk. Waarom denk je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nee, helemaal niet eigenlijk. Waarom denk je dat?
quote:Op maandag 6 november 2006 12:40 schreef J0sT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |