Nope, ik hou gewoon van franse muziekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef tim2308 het volgende:
Weebel, je bent goed op de hoogte... woon je in Frankrijk?

bronquote:Mylčne is dit jaar hard aan het werk aan een nieuw album dat rond oktober zal verschijnen en daarbij is door de platenmaatschappijen Polydor en Universal ook een nieuwe tournee aangekondigd. Naar verluidt zal dit nieuwe album de titel "Onirique" gaan krijgen. De start van deze concertreeks zal plaatsvinden in Saint Denis, een voorstad van Parijs, in het Stade de France. Hiervoor is zaterdag 12 september 2009 gekozen, de dag waarop Mylčne jarig is. Ze zal dit keer echter niet enkel in 2009 in Parijs optreden, maar ook in diverse andere grote steden in Frankrijk. Er wordt druk aan promotie rondom het nieuwe album en het live-spektakel gewerkt.

je wordt helemaal dood gegooid met dit soort nieuwe "prinsjes van de straat-R&B", geen echte zangstem, allemaal hetzelfde uiterlijk en erg saaie muziek, om simpel van te worden...maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
KENZA FARAH - AU COEUR DE LA RUE

hij wordt op een mooie manier ouder inderdaad!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:03 schreef rochfan het volgende:
en een mooie man om naar te kijken,

Vertalingen op http://chansonwiki.yepcheck.comquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:05 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ja, leuk. Jacques Brel, Carla Bruni, Wende Snijders. Ik heb geen idee waar ze over zingen, maar sommige nummers raken me wel.

Jenifer Bertoli(sorry als ik het fout schrijf, alweer tijd geleden dat ik luisterdequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:05 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ja, leuk. Jacques Brel, Carla Bruni, Wende Snijders. Ik heb geen idee waar ze over zingen, maar sommige nummers raken me wel.

Deze bijvoorbeeld is een lekker nummer:quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jenifer Bertoli(sorry als ik het fout schrijf, alweer tijd geleden dat ik luisterde), vind je dat niets? Is ook simpel Frans, weet niet of je het wil volgen?

Goed nummer!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef PonyBoy het volgende:
hoor deze shit..
Cut Killer ook Frans...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |