Spanning genoeg de paar volgende episodes...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Nesle het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de afl wat minder worden. Ze moeten gauw wat spanning laten komen, want zit nu al 2 weken niet te lachen.
Ja maar is spanning het goede woord hier als je wilt lachen? Spanning alom de komende weken maar of dat het ingredient is om de humor terug te krijgen...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Nesle het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de afl wat minder worden. Ze moeten gauw wat spanning laten komen, want zit nu al 2 weken niet te lachen.
The Chau wasquote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef bladibladibla het volgende:
Wel maf om Chau uit Off Centre serieus te zien acteren...
Hoezo prutstoer? Als ze gewoon zoals de promo deed vermoeden volgende weer 2x25 uitzenden en de week daarop afl. 2x26 en 2x27 achter elkaar, is dat toch geen gepruts?quote:Geqxon schreef:
Dus ik gok dat Net 5 weer op de prutstoer is.
Nee, alleen het eerste deelquote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Volgens de pormo was de dubbele aflevering volgende week toch al?
nee, ze zeiden "deel 1 van een dubbele aflevering"quote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Volgens de pormo was de dubbele aflevering volgende week toch al?
ja daar hebben ze wel 'n handje van. Ik had trouwens het idee dat ik een aflevering mis, want het gaat ineens niet meer over de vader en het zusje van Meredithquote:Met prutstoer bedoel ik dus meer hoe ze vroeger bezig waren, een aflevering ergens in het midden laten beginnen, verkeerde ondertiteling enz.
Ja nee oke. Ik mis dus de humor en spanningquote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar is spanning het goede woord hier als je wilt lachen? Spanning alom de komende weken maar of dat het ingredient is om de humor terug te krijgen...
Inderdaad, dat zou echt zonde zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 18:18 schreef Q. het volgende:
De komende drie afleveringen niet missen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |