whoops foutje dan..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde inhoud van de brief gisteren ook verteld aan Lesley.
Dat gebeurt iedere dag een aantal keren. Geen idee waarom ze dat doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
whoops foutje dan..
waarom is er geen geluid en normaal beeld op stream 3 en 4? bij iedereen zo?
smoesje! roep ik meteen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Niet zo slimme actie van Nena. Heeft het bestandje van Bart over die van zichzelf opgeslagen
Ja sorry, maar ik vind het echt een domme zet van de makers John de Mol. Maar hij moet een programma neerzetten, dus dit kun je zien als een soort noodgreep denk ik.quote:
Daar zou ik door die nieuwe regel al helemaal geen zin meer in hebben. Lijkt vrij zinloos als je er zomaar uit kunt vliegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Ze moeten een lijst maken met activiteiten/cursussen/opleidingen/bedrijven etc wat ze willen gaan doen in DGK
Ik ga er echt vanuit dat dit eenmalig is en niet iedere maand het geval is. Daarbij snap ik heel goed dat hij sommige bewoners wil lozen. Ik zie het niet als noodgreep maar ik denk wel dat hij zoekt naar manieren om het interessanter te maken en de bewoners aan te sporen om actief met het 'spel' mee te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind het echt een domme zet van de makers John de Mol. Maar hij moet een programma neerzetten, dus dit kun je zien als een soort noodgreep denk ik.
Geen noodgreep? Hou er dan even rekening mee dat hij aan het begin heeft gezegd: "Met 700.000 kijkers ben ik al tevreden".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ga er echt vanuit dat dit eenmalig is en niet iedere maand het geval is. Daarbij snap ik heel goed dat hij sommige bewoners wil lozen. Ik zie het niet als noodgreep maar ik denk wel dat hij zoekt naar manieren om het interessanter te maken en de bewoners aan te sporen om actief met het 'spel' mee te doen.
Ik heb gelezen dat 350.000 - 500.000 voldoende is in eerste instantie (ik zeg niet dat hij tevreden is). Hij is wel dingen aan het proberen, daar ben ik het mee eens. Daarom denk ik ook dat dit eenmalig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen noodgreep? Hou er dan even rekening mee dat hij aan het begin heeft gezegd: "Met 700.000 kijkers ben ik al tevreden".
Klopt! Maar ze zeikt tegen 'm en roddelt over 'm.quote:
Ja, ik vind ook dat Bart groot gelijk heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar ze zeikt tegen 'm en roddelt over 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |