abonnement Unibet Coolblue
pi_45012056
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef DANILXL het volgende:
wanneer treden ze op in nl
Dit jaar sowieso niet.
pi_45014169
Ze boeken al wel voortgang trouwens.. toen Edge in september gevraagd werd of het album al bijna af was zei hij:
quote:
Noooo. Nowhere near. We're here with Rick Rubin and enjoying the chemistry, but we're nowhere near a timetable or anything. I will say that we're having a good time. And I have a feeling that because of Rick's presence it's going to sound very different. But really, it's early days. And we are messing about with other stuff too.
Midden december was het toch al een ander verhaal..
quote:
Will there be a new record next year? We hope, but we don't know. We've got about five or six songs that are in good enough shape that we feel strong about them, but not in good enough shape that we could record them.
Toch al 5 of 6 nummers die ergens op beginnen te lijken dus..
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:40:28 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45015316
Anders brengen ze in de tussentijd toch weer een nieuwe greatest hits album uit.. even een andere cover, een andere volgorde van tracks en de fans zijn weer eventjes zoet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45015508
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Maraca het volgende:
Anders brengen ze in de tussentijd toch weer een nieuwe greatest hits album uit.. even een andere cover, een andere volgorde van tracks en de fans zijn weer eventjes zoet
Zeurpiet.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:16:51 #180
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_45028599
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef roelofjan het volgende:
Ze boeken al wel voortgang trouwens.. toen Edge in september gevraagd werd of het album al bijna af was zei hij:
[..]

Midden december was het toch al een ander verhaal..
[..]

Toch al 5 of 6 nummers die ergens op beginnen te lijken dus..
Volgens Paul McGuinnes komt het helemaal goed:
quote:
So where does the U2 go from here? The first destination is the recording studio, sometime in 2007, with an eye on releasing a new album by the end of the year. McGuinness predicted the next tour would then begin in 2008.

"All I can say is it will be completely different the next time, but it will be big," he said. "I think our audience expects very big productions. We've become good at doing that, and I think it is part of U2's reputation." The band may even experiment with commercially releasing select concerts as downloads shortly after their completion. "That's something we're exploring," McGuinness acknowledged. "In the future there will be more what we call 'band-to-fan activity."'
Bron / hele interview
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:15:35 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45032890
Heb Zootv concert van sydney gekeken eergisteren.. wauw
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45033103
quote:
The band may even experiment with commercially releasing select concerts as downloads shortly after their completion. "That's something we're exploring," McGuinness acknowledged. "In the future there will be more what we call 'band-to-fan activity."'
Wow!!!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:29:30 #183
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_45033293
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:22 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wow!!!
Ja pretzaam! volgens mij deed pearl jam dat in de vorige eeuw al, dus ik snap eigenlijk niet waarom verder geen (of weinig?) bands dat nog niet doen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_45068771
Die live versie van Kite van op de Window in the Skies single...

Mooi!

Met digeriedinges!
pi_45182701
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Windo
Vette clip ja
En leuk nummer. Is het nieuw?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:28:50 #186
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_45185002
Alhoewel ik diverse pogingen heb gedaan om om de verzamelaar heen te lopen, kon ik het laatst toch echt niet meer aan en heb ik de verzamelaar met DVD special edition etc. blablabla gekocht.

Mooie DVD, maar toch blijft het jammer dat ze niet meteen het hele concert op een dvd'tje met extra's hebben gezet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_45212021
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef LeonH het volgende:
Alhoewel ik diverse pogingen heb gedaan om om de verzamelaar heen te lopen, kon ik het laatst toch echt niet meer aan en heb ik de verzamelaar met DVD special edition etc. blablabla gekocht.

Mooie DVD, maar toch blijft het jammer dat ze niet meteen het hele concert op een dvd'tje met extra's hebben gezet...
Verkoudheid al over?

  woensdag 10 januari 2007 @ 15:25:22 #188
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_45213362
U2 zou toch stoppen met touren na de Vertigo Tour? Of heb ik weer iets gemist?
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_45215032
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef Thealexfiles het volgende:
U2 zou toch stoppen met touren na de Vertigo Tour? Of heb ik weer iets gemist?
Heb ik iets gemist
pi_45217336
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef Thealexfiles het volgende:
U2 zou toch stoppen met touren na de Vertigo Tour? Of heb ik weer iets gemist?
Een uit zijn verband gerukte uitspraak van The Edge...

http://www.u2boy.nl/u2_news/pivot/entry.php?id=66
pi_45247614
--------tralalala, slaat nergens op

Maarrrreeehhh........... nog nieuws??

[ Bericht 81% gewijzigd door Waxxer op 12-01-2007 14:54:08 (*kuch*) ]
pi_45339150
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef Waxxer het volgende:
--------tralalala, slaat nergens op

Maarrrreeehhh........... nog nieuws??
Goedendag allemaal, hier weer een nieuw lid en U2-fan pur sang..

En of er nog nieuwe is? Window in the Skies is de top5 van Engeland binnengestormd en staat 3e in de Nederlandse Top 40..
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
  zondag 14 januari 2007 @ 12:47:03 #193
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_45339315
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:40 schreef MWSAH het volgende:

[..]

Goedendag allemaal, hier weer een nieuw lid en U2-fan pur sang..

En of er nog nieuwe is? Window in the Skies is de top5 van Engeland binnengestormd en staat 3e in de Nederlandse Top 40..
Goede binnenkomer . van Window in The Skies en van jou

Welkom .
pi_45472952
Ik merk wel dat dit forum niet echt loopt..

Maar om weer wat nieuws te melden:

De speech die Bono had op het Witte Huis in November 2005 word uitgegeven als boek. Bono sprak toen over het AIDS-probleem en armoede. Het boek verschijnt later dit jaar.

Verder zijn de diverse meldingen van tickets voor live shows in Parijs en London vals. U2 zal naar alle waarschijnlijkheid GEEN live shows geven dit jaar tenzij u2.com het vermeld.

Bron: U2.com
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
pi_45486773
En Window In The Skies is inmiddels gestegen naar de nummer 1 positie in de top 40, wéér een nieuwe nummer 1 hit voor U2 dus!

En het boek met Bono's speech heet "On The Move" en wordt alleen in Noord-Amerika uitgegeven.
pi_45489612
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef drGoeroe het volgende:
wéér een nieuwe nummer 1 hit voor U2 dus!
Zovaak heeft U2 toch niet op 1 gestaan in de top 40?

Alleen Beautiful Day en Elevation?

En The Saints are Coming ook geloof ik?
pi_45492310
Inderdaad, dat vind ik altijd jammer. De huidige generatie van tieners cq jong volwassenen (waartoe ikzelf ook behoor) zit veel meer in de R&B, trance en weet ik veel wat-hoek terwijl goede (pop)rock, zoals voornamelijk U2 maar ook The Red Hot Chili Peppers en Linkin Park ondergewaardeerd word. Dat word weerspiegeld in de Top40. De meest onzinnige nummers bereiken al snel de top 10, maar ijzersterke nummers van U2, RHCP enz. bereiken kortstondig de top 10 of niet eens en vliegen er meteen weer uit.

Ik weet dat er best veel jongeren zijn die houden van U2, maar toch hebben ze hier niet de status die ze hebben in Amerika of Groot-Brittanie. Dat vind ik jammer, maar het zij zo..

En over het nieuwe album? Liever een prachtig album in 2008 met een prachtige tour, dan een album in 2007 wat deels afgeraffeld is, al is dat dan nog steeds top..
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
pi_45492746
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef MWSAH het volgende:
Inderdaad, dat vind ik altijd jammer. De huidige generatie van tieners cq jong volwassenen (waartoe ikzelf ook behoor) zit veel meer in de R&B, trance en weet ik veel wat-hoek terwijl goede (pop)rock, zoals voornamelijk U2 maar ook The Red Hot Chili Peppers en Linkin Park ondergewaardeerd word. Dat word weerspiegeld in de Top40. De meest onzinnige nummers bereiken al snel de top 10, maar ijzersterke nummers van U2, RHCP enz. bereiken kortstondig de top 10 of niet eens en vliegen er meteen weer uit.

Ik weet dat er best veel jongeren zijn die houden van U2, maar toch hebben ze hier niet de status die ze hebben in Amerika of Groot-Brittanie. Dat vind ik jammer, maar het zij zo..
Eh, U2 heeft in de hele jaren '80 en '90 geen een nummer 1 hit in Nederland gehad, de afgelopen jaren juist wel...
pi_45493117
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:00 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Eh, U2 heeft in de hele jaren '80 en '90 geen een nummer 1 hit in Nederland gehad, de afgelopen jaren juist wel...
Scherp, MWSAH spreekt zichzelf een beetje tegen, maar hij heeft wel een punt er staat vaak veel bagger in de Top 40
pi_45498364
en om nou te zeggen dat window in the skies een goed nummer is.. neuh..
- NAC Breda -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')