De hele U2 reader???quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hier ook.. engelse versie..en U2 reader en U2 nogiets..
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hele U2 reader???
Ik heb alleen de![]()
![]()
Acrobat
![]()
![]()
reader....
is ook zoquote:Op zondag 19 november 2006 13:34 schreef CoExist het volgende:
Die Milaan opnames vind ik echt verpletterend!
Net zo goed als de Elevation Tour in Slane Castle 2001.
En dan heb ik nog maar 10 nummers gezien!
Ik heb nu alle legale U2 dvd's en enkele bootlegs, maar het valt me op dat ik de shows in Europa altijd beter vind dan die in de USA.
Hebben meer U2 fans dat?
Waxxerquote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hele U2 reader???
Ik heb alleen de![]()
![]()
Acrobat
![]()
![]()
reader....
Flauw.. heel flauwquote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hele U2 reader???
Ik heb alleen de![]()
![]()
Acrobat
![]()
![]()
reader....
The Saints Are Coming kickt ass inderdaad!quote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef _evenstar_ het volgende:
anyways ik vind the saints are comming erg leuk![]()
ik vind dat ge-"hoe-ha-stja" van Bono zo raar...quote:Op maandag 20 november 2006 10:28 schreef CoExist het volgende:
[..]
The Saints Are Coming kickt ass inderdaad!
Doet me een beetje denken aan Paint It Black van The Rolling Stones.
En dan niet zo zeer de lyrics maar meer de keiharde drums.
Mag de beste man ook eens verkouden zijn?quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik vind dat ge-"hoe-ha-stja" van Bono zo raar...
Ik kan er nog helemaal niks mee. U2 heeft af en toe zo'n plaat: die ik echt niks vind.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Joncho het volgende:
Ik vind het op sommige momenten wat een te hoog Beatles-gehalte hebben, dat Window in the Skies.
Dat is het! Een Beatles gehalte. Dat viel mij idd ook al op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Joncho het volgende:
Ik vind het op sommige momenten wat een te hoog Beatles-gehalte hebben, dat Window in the Skies.
Ach jawel.. dat hebben ze tijdens popmart zowat ieder concert gespeeld volgens mij... En met de Elevation en Vertigo tour is 'ie ook best wat gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 00:24 schreef renz0r het volgende:
I still havent found what i'm looking for spelen ze helaas nooit live man...Vindt het een supergoed nr!
Klinkt een beetje discotheque achtigquote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik vind dat ge-"hoe-ha-stja" van Bono zo raar...
ja maar daar vond ik het wel okayquote:Op woensdag 22 november 2006 18:33 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Klinkt een beetje discotheque achtig
Maar The Saints vind ik echt super, lekker pompend. Toch goed die green day invloed
ja precies, of zoals bij liedje de klank/intonatie anders leggen als standaard ( wake up dead man : rewind it just once more / if god would send his angels: where do we goohooooooooo/ pride hmmmm oh ohoohoo etc. / practisch elke rattle& hum nummer.. enzovoorts.. hold me thrill me kiss me kill moek nog doorgaanquote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef Waxxer het volgende:
Hoo cha hey?Hoedje mee...
Ja maar dat cha chey enz hoort toch wel een beetje bij U2? Dat soort ehhh.. nou ja, dat principe hoor je bij wel meer jaren '80 nummers van U2. Dacht ik. Toch?
iiiiiiiiiiiii'll be theeeeere (Uh! Uh!)
iiiiiiiiiiii'll beehee theheerrre (Uh!)
toniiiiiiiiight........
Dat klopt wel, alleen klonk bono daar nog niet of ie totaal geen idee had waar hij was, waarom hij was en met wie hij was. En nu wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef Waxxer het volgende:
Hoo cha hey?Hoedje mee...
Ja maar dat cha chey enz hoort toch wel een beetje bij U2? Dat soort ehhh.. nou ja, dat principe hoor je bij wel meer jaren '80 nummers van U2. Dacht ik. Toch?
iiiiiiiiiiiii'll be theeeeere (Uh! Uh!)
iiiiiiiiiiii'll beehee theheerrre (Uh!)
toniiiiiiiiight........
weet ikquote:
Zeg, nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Window In The Skies wordt wel dè kerstsingle van kerst 2006 denk ik.
Potentie heeft het iig wel.
Dat wordt moeilijk want hij schijnt pas in januari uit te komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Window In The Skies wordt wel dè kerstsingle van kerst 2006 denk ik.
Potentie heeft het iig wel.
Dan pas?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk want hij schijnt pas in januari uit te komen.
Die Milaan bonus DVD valt ook eindelijk te downloaden.
Ohhquote:Op donderdag 23 november 2006 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vier jaar Fok!Ja, twee weken te laat, maar toch...
Jaaa komt goed man, je weet tog...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
OhhMaakt niet uit...5 jaar is pas een mijlpaal, dan verwacht ik wel een topic van m'n fans.
iig bedankt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |