Moet je eens zien hoeveel impact WTC had, zelfs in Nederland is men bang geworden voor Terrorisme, als iemand Bush had opgeblazen, dan zouden wij nu niet nog steeds Moslims vliegtuigen uit zetten omdat ze arabisch spreken. Met het aanvallen van burgers brengen ze het dicht bij jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Wie zou je dan aanvallen, de burger die weinig te vertellen heeft of, diegenen *machtshebbers* die de boel bestieren?
Ik vind het altijd zo vreemd dat terroristen altijd burgers aanvallen, zoals bij de twintowers...
Ik vind dat niet logisch nml
En conspiracy theorieen in de zin van machtshebbers die bepaalde dingen doen om mensen bang te maken? Om zo later meer invloed te kunnen hebben op de bevolking?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef Xith het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoeveel impact WTC had, zelfs in Nederland is men bang geworden voor Terrorisme, als iemand Bush had opgeblazen, dan zouden wij nu niet nog steeds Moslims vliegtuigen uit zetten omdat ze arabisch spreken. Met het aanvallen van burgers brengen ze het dicht bij jou.
Maar wat bereik je dan met angst!?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Terroristen zaaien terreur, vandaar de naam.
Terreur zaaien doe je door jezelf op een goede drukke zaterdag middag in een vol winkelcentrum op te blazen.
Een gerichte aanslag op een minister oid brengt minder angst onder de bevolking en zaait dus minder terreur.
Dus eigenlijk is samir A ook een terrorist of ie nu die video voor de grap maakte of niet. Hij zaaide ermee terreur onder de bevolking in tijden die al moeilijk zat zijn... of hij dan ook nog een moord gepleegd heeft of niet is dan eigenlijk irrelevant.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Terreur zaaien doe je door jezelf op een goede drukke zaterdag middag in een vol winkelcentrum op te blazen.
Een gerichte aanslag op een minister oid brengt minder angst onder de bevolking en zaait dus minder terreur.
Wat dacht je van het centrum van de westerse economische bedrijvigheid in amerika?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Wie zou je dan aanvallen, de burger die weinig te vertellen heeft of, diegenen *machtshebbers* die de boel bestieren?
Ik vind het altijd zo vreemd dat terroristen altijd burgers aanvallen, zoals bij de twintowers...
Of door een land te bezetten en mensen hun huis uit te jagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Pikkebaas het volgende:
De kracht van terrorisme(dreiging) is zoveel mogelijk angst te zaaien. Die angst is het grootst als je willekeurige burgers treft....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat zijn de ambtenaren. Zijn er nogal wat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:
*machtshebbers*
Grappenmaker. Je zit echt weer in een fortuynistische fase he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat zijn de ambtenaren. Zijn er nogal wat.
Het is maar zelden dat één persoon een verschil maken kan, welk kamerlid of minister zou je nu echt missen? Fortuyn was er zo eentje die wel verschil maakte.
oke maar die mensen kunnen die regering niet beinvloeden met hun angsten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Angst is een heel machtig wapen, vergis je daar niet in.
Als je een machtshebber omlegt, is iedereen in shock, maar na een maand zit er een nieuw iemand op zijn positie. Kijk naar Fortuyn, of Rabin in de jaren '90. Afgeschoten, vervangen, en niemand denkt er tegenwoordig nog aan. WTC: 6.000 onschuldigen dood, ineens gaan mensen denken dat ook zij misschien wel eens aan de beurt kunnen zijn. Nu, vijf jaar later, wordt er wereldwijd nog steeds over gepraat.
Weet je als hij niet in die meute zat!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat zijn de ambtenaren. Zijn er nogal wat.
Het is maar zelden dat één persoon een verschil maken kan, welk kamerlid of minister zou je nu echt missen? Fortuyn was er zo eentje die wel verschil maakte.
Klopt maar een regering wordt niet beinvloed als men burgers attackt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:08 schreef Xith het volgende:
Burgers hebben de uiteindelijke macht, bij het minste of geringste gebruikt de regering de angst/gevoelens van de burger om of nieuwe wetten erdoorheen te krijgen (patriot act 1 en 2 bijv.) of om meer stemmen te krijgen.
Tuurlijk wel, als het volk bang wordt en de regering doet er niks aan zal het volk de regering naar huis sturen. De regering MOET dus reageren op het terreur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Klopt maar een regering wordt niet beinvloed als men burgers attackt!
Die zullen niet zo snel wetten veranderen nml..
Ik blijf het verdacht vinden al die theorieen over terroristen zoals Bush beweert en dan dat verhaal over de twintowers....
Er zijn naar mijn idee drie argumenten voor de terroristen om burgers aan te vallen:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |