Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat duo penotti nog?
Hazelnoot en melk is niet puur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:15 schreef method21 het volgende:
Lekker pasta, en goed nieuw voor je hij bestaat nog steeds, bij de jan linders hebben ze , hazelnoot en melk pasta, hazelnoot bruine deksel en melk blauwe deksel... witte plastic potjes....
Dat plaatje had ik ook gevonden... nee, dat is het niet. Er is niet eens een plaatje meer van die overheerlijke chocopasta.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Maar het deksel is blauw en niet roodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De AH in purmerend heeft ze dacht ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik ook gevonden... nee, dat is het niet. Er is niet eens een plaatje meer van die overheerlijke chocopasta.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me sterk, 't wordt gewoon niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef SilverBullet het volgende:
De AH in purmerend heeft ze dacht ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is een XL dus anders XL's zullen het ook vast hebben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:14 schreef snowfalcony het volgende:
Als het de originele zijn, dan zijn ze ver over de datumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga naar Google type in pastachoca , en dan afbeeldingen en ziedaar een advertentie van pastachocaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat plaatje had ik ook gevonden... nee, dat is het niet. Er is niet eens een plaatje meer van die overheerlijke chocopasta.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik ook al gezien en die staat ook in de link die snowfalcony postte, maar dat is al een hele oude variant en niet zoals ik 'm ken.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:33 schreef verzameldirk het volgende:
ga naar Google type in pastachoca , en dan afbeeldingen en ziedaar een advertentie van pastachocaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was iequote:Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef vats het volgende:
[afbeelding]
is wel een heel oud plaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze pastachoca was een paar weken geleden in de aanbieding bij de DEKAMARKTquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Maar het deksel is blauw en niet roodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij de Lidl heb je flesjes chocosiroop voor over je ijs heen. Dát gebruik ik voor ik op brood en het is heerlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Arcee het volgende:
Serieus, ik mis 't.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn wel andere chocopasta's, maar dat zijn geen pastachoca's en al helemaal niet beregoed.
Ik wil 't terug, de kartonnen beker met de rode deksel en de dunne pure chocopasta die als stroop van je mes liep.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil 't terug. Echt. Nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dan verschil van smaak..quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Deze pastachoca was een paar weken geleden in de aanbieding bij de DEKAMARKT
2 voor de prijs van 1
het was niet te eten, zelfs mijn chocoladeverslaafde kinderen vonden het niet lekker.
De aangebroken pot weggegooit, de andere weggegeven.
Er zat zooooooo weinig cacao in dat het niet eens een chocoladesmaak had.
Soort vloeibare koetjesrepen, en dan nog erger.
Orinoko is bij de DeKamarkt gewoon te koop voor €0,85..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef Croga het volgende:
En ik wil de Okinoki terug! Maar ja, dat is indertijd hernoemt naar Orinoko en daarna helemaal verdwenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niets zo lekker als de enige echte OKINOKI!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaa.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:58 schreef QTPi het volgende:
Pastachoca was zo lekker........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met je mes in de pot en dan een lik
Jaaaa.quote:en dan goed met je mes ronddraaien zodat alles er aan bleef zitten en dan op je witte verse boterhammetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vloeibare koetjesrepenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef kabouter.muts het volgende:
Soort vloeibare koetjesrepen
En net als bij de Pastachoca is ook daar het recept veranderd zodat het in de verste verte niet meer lijkt op...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Orinoko is bij de DeKamarkt gewoon te koop voor €0,85..
En ondanks dat ie goedkoper is, is ie wel lekkerder dan hierboven genoemde Pastachoca..
Dude, het is net al gezegd hoor, Orikinoko bestaat nog gewoon. Te koop in bijna elke supermarkt in het onderste schap van het broodbeleg.quote:Op zondag 5 november 2006 13:48 schreef Croga het volgende:
[..]
En net als bij de Pastachoca is ook daar het recept veranderd zodat het in de verste verte niet meer lijkt op...
de enige....
de echte....
OKINOKI!
Dude, het is al een aantal keren gezegd hoor; Pastachoca is ook nogsteeds te koop. Daar gaat dit topic niet over..... De Pastachoca is verneukt doordat het recept aangepast is. Hetzelfde geld voor de Okinoki waarbij men eerst een ranzige naamsverandering doorgevoerd heeft onder invloed van Enya en vervolgens het recept verneukt heeft omdat De Consument alles nou eenmaal zoeter wil.....quote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef Roolio het volgende:
Dude, het is net al gezegd hoor, Orikinoko bestaat nog gewoon. Te koop in bijna elke supermarkt in het onderste schap van het broodbeleg.
Het is een beetje verwarrend, maar ik kan me niet voorstellen dat het echte spul, de vroeger-versie de wadatook, te vreten is, ana de hand van de verhalen hierboven.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef svann het volgende:
Het gaat hier dan ook over een uitgestorven pastachoca-merk, Vork. Het enige echte.
Niet het spul dat daar nu voor door moet gaan.
Het gaat erom dat jij beweerde dat het niet meer bestaat, maar dat is dus niet zo. En Orinoko bestaat echt al iets van 15 jaar ofzo, om daar nu nog over te rouwen dat de smaak (misschien?) iets anders is dan 20 jaar geleden..quote:Op maandag 6 november 2006 06:38 schreef Croga het volgende:
[..]
Dude, het is al een aantal keren gezegd hoor; Pastachoca is ook nogsteeds te koop. Daar gaat dit topic niet over..... De Pastachoca is verneukt doordat het recept aangepast is. Hetzelfde geld voor de Okinoki waarbij men eerst een ranzige naamsverandering doorgevoerd heeft onder invloed van Enya en vervolgens het recept verneukt heeft omdat De Consument alles nou eenmaal zoeter wil.....
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:05 schreef Roolio het volgende:
Vals sentiment.
wil je er over praten......quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben blij dat pasta choco eindelijk gestorven is, ik HAAT pasta choco, omdat mijn moeder vroeger nooit, maar dan ook nooit nutella in huis haalde, maar deze troep, die ik dan natuurlijk niet at omdat het smerig smaakte.
Als kind kreeg ik dus never nutella thuis.
Wat een vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat duo penotti nog?
Ja.quote:
Ik wordt er weer helemaal verdrietig vanquote:Op maandag 21 april 2008 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Fúck, wat was dat goed. Beregoed! Bere-rete-goed! Schán-fucking-dalig!
Maar ja.
Dat lijkt me lekker! Ook in Nederland te koop al?quote:Op maandag 21 april 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er is nu wel speculaaspasta! Grote hit in België.
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 02:32 schreef Roolio het volgende:
Dat lijkt me lekker! Ook in Nederland te koop al?
Het komt helaas niet in de buurt van de vroegere echte (vooral die pure (rode) toen.quote:Op zondag 6 september 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is gewoon pastachoca te krijgen in de winkel hoor, ze hebben m vast veranderd, maar t merk bestaat nog, en er is ook witte
Kijk:[ afbeelding ]
Nee, tegenwoordig mogen alleen nog maar natuurlijke kleur, geur en smaakstoffen terwijl die ouderwetse nu juist zo lekker zijn. En er worden natuurlijk weer vitamines en andere zgn. gezonde rotzooi aan toegevoegd.quote:Op maandag 7 september 2009 10:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het komt helaas niet in de buurt van de vroegere echte (vooral die pure (rode) toen.
Dat is de melkversie en die haalt het uiteraard niet bij de echte pastachoca beregoed, maar er is nu ook een puurversie en ook dat is natuurlijk niet de echte, maar fuck, het komt wel in de buurt!quote:Op zondag 6 september 2009 19:45 schreef method21 het volgende:
Als ik zeg dat ie nog bestaat, dan bestaat ie nog, ik smeer het godverdomme net nog op me boterham.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Vandaag... het volgende:
Is die nu te koop? Dan ga ik eens goed zoeken!
Wow eindelijk een pure pastaquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is de melkversie en die haalt het uiteraard niet bij de echte pastachoca beregoed, maar er is nu ook een puurversie en ook dat is natuurlijk niet de echte, maar fuck, het komt wel in de buurt!
[ afbeelding ]
Van Penotti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop