Er zitten twee DnB tracks in, en geen breakcore. Dit is dus een schoolvoorbeeld van twee opeenvolgende zinnen zonder causaal verband.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik weet alleen 4 en de laatste. Drum 'n Bass / breakcore is niet echt mijn style.
2equote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef warezguy05 het volgende:
Laevid heeft ook een inzending gedaan en komt daarmee op de 2e plaats binnen met 16,5 punten
Wie weet begrijp ik je nu beter.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef warezguy05 het volgende:
Laevid, track 14 klopt niet. De bekende alias heeft een andere rol binnen de productie.
Het is een beginquote:Op donderdag 9 november 2006 13:38 schreef warezguy05 het volgende:
het is m wederom niet maar qua rol zit je nu goed. alias klopt niet btw
Ja ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er voor zondag wel zal zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef warezguy05 het volgende:
alias is goed dit keernu moet je er toch bijna zijn he haha
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef Laevid het volgende:
En dan komt straks trancelocator langs en die verslaat je dan weer met gemak![]()
Wie nie waag, nie win nie. Maar ik zie daar die da_sandman ook nog eens met z'n grote kennis opduiken, het is haast een verloren strijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik uberhaupt nog een laatste stuiptrekking moet versturen met twee gokjes. Zal toch geen zoden aan de dijk zetten haha
Toch knap, als je meer dan de helft kentquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat me echt niet lukken...
Bij mij is iets dat ik herken ook iets dat ik dan (min of meer) ken. Maar da_sandman heeft nog een tussenstadiumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |