Zou wel mijn eigen condooms meenemen daar naartoe... Of lopen er heel veel kleine marcootjes rond?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:38 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Schrijf in je profiel dat je houdt van dingen als theater en cultuur. Je houdt natuurlijk ook van huisdieren, en je kan goed koken. Je bent daarnaast ook muzikaal en hebt een goede baan. Laat ook doorschemeren dat je goed met kinderen kan omgaan.
30 jarige single vrouwen zullen om je vechten, mits je er natuurlijk goed uitziet.
Dan heb je een date, en aan het einde van de avond seks. Als vrouwen 30+ zijn is dat nou eenmaal het middel om een man aan zich te binden. Alleen zijn is niet leuk, en de biologische wekker begint te tikken... en dan komt de single 30 jarige vrouw op internet het profiel tegen van 'de ideale man' mét kinderwens en goede baan.en natuurlijk heeft hij ook stijl, en is een interessant type die veel onderneemt. In zijn profiel staan geen domme dingen als "lekker gek doen" of "misschien ben jij wel het laatste stukje" en hij is niet opdringerig.. etc
Natuurlijk blijft de ontmoeting met die vrouw eenmalig, want je zoekt toch net wat anders. In principe vertoon je nu precies hetzelfde gedrag wat vrouwen van 15-30 hebben. Maar op 30 jarige leeftijd beginnen vrouwen met aftakelen, ze willen aan de partner, en snel! Ja, bij 30+ hebben mannen het voor het zeggen wat betreft het "kiezen, keuren en nemen van de partners die je wilt"
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Joh dat weet jij niet half, hoe spannend...
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
als je maar sliktquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Coolcat het volgende:
Oh foto's zijn niet per se nodig maar ik wil op z'n minst iets in je fobo kunnen schrijven. Nu kijkt iedereen meequote:
Foto's niet online zetten zal wel een reden hebbenquote:
Als jij niet een aantal van die aardige opmerkingen had gemaakt had ik je zo me msn gegeven em wat foto's gestuurd, maar helaas voor jou...quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:56 schreef masterdave het volgende:
[..]
Foto's niet online zetten zal wel een reden hebben![]()
Nou, laten we dan maar ophouden met dat stomme gelul, maar je msn hoef ik niet hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Als jij niet een aantal van die aardige opmerkingen had gemaakt had ik je zo me msn gegeven em wat foto's gestuurd, maar helaas voor jou...![]()
Omdat internet een veel breder medium is, en vooral makkelijker. Ik ben echt een chickenshit als het aankomt op vrouwen versieren, en ze komen ook niet echt op mij af. Niet dat ik het slecht doe bij de vrouwen, maar dat het storm loopt/liep kan ik niet echt zeggen. Daarbij ben ik superkieskeurig dus 99% valt al af. Via internet kan je via foto's en webcam een goed beeld scheppen, dus werkt op zich best ok. Maar soms wil het weleens een verkeerd beeld scheppen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef dawg het volgende:
Waarom proberen zoveel (voornamelijk) mannen dat eigenlijk via internet? Via de kroeg ofzo werkt veel beter vind ik, en hoef je ook geen dagen/weken te wachten, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, etc.
Via internet kan wel leuk zijn hoor, daar niet van.
Via de kroeg is nog moeilijker om een gesprek aan te gaan.. ikzelf zou dat niet eens durven... afgewezen worden in de kroeg is ook een stuk erger dan via internet... op internet boeit het me geen flikker... in het echt zou ik het wel kut vinden. En in de kroeg durven meiden ook niet op jongens af te stappen... dat doen ze gewoon niet..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef dawg het volgende:
Waarom proberen zoveel (voornamelijk) mannen dat eigenlijk via internet? Via de kroeg ofzo werkt veel beter vind ik, en hoef je ook geen dagen/weken te wachten, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, etc.
Via internet kan wel leuk zijn hoor, daar niet van.
Ze is gewoon al klaargekomen...quote:Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ben al een paar dagen bezig met een meid geil te praten op msn... en ze doet heel geil enzo...maar afspreken wilt ze nog niet... loopt ze me eerst op te geilen de hele avond, en vraagt ze of ik langskom, en als ik zeg ja is goed geef je adres dan (ze woont ergens in limburg, dus wel een endje rijden maar dat boeit me niet), dan zegt ze nou ik ga slapen.. ik spreek je nog ! En de volgende dag precies hetzelfde ! Vage wezens die vrouwen...![]()
Vrij snel want deze topic zit bijna vol.quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef Mirage het volgende:
tvp benieuwd hoe dit afloopt.
ghehe ze played je man...quote:Op zondag 19 november 2006 17:31 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ben al een paar dagen bezig met een meid geil te praten op msn... en ze doet heel geil enzo...maar afspreken wilt ze nog niet... loopt ze me eerst op te geilen de hele avond, en vraagt ze of ik langskom, en als ik zeg ja is goed geef je adres dan (ze woont ergens in limburg, dus wel een endje rijden maar dat boeit me niet), dan zegt ze nou ik ga slapen.. ik spreek je nog ! En de volgende dag precies hetzelfde ! Vage wezens die vrouwen...![]()
volgens mij is het een jochie van 13 ofzo...quote:Op maandag 20 november 2006 05:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
ghehe ze played je man...
gewoon zeggen dat zij maar moet komen en dat Limburg te ver is...
en zelf die shit afkappen want je hebt NU een date... (heb je niet maar je gaat zuipen in de kroeg oid)
voor je het weet staat ze voor je deur
suc6!
Nou! Als dat geen neuken wordt....quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van iemand die mijn profiel had gezien. Klinkt hoopgevend afwachten maar dus.
Uiteraard niet. Gewoon fototje, beetje onherkenbaar gemaakt maar nog wel duidelijk genoeg om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:21 schreef Panzer het volgende:
Je stond er met je fallus op?
Nee niet onherkenbaar, gewoon beetje de achtergrond weg, ikzelf ben nog wel goed te zien hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Coolcat het volgende:
Waarom maak je een foto onherkenbaar?? Das pas kansloos!
Zeg dat dan!quote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Gewoon fototje, beetje onherkenbaar gemaakt maar nog wel duidelijk genoeg om het zo maar te zeggen.
hij heeft zichzelf gewoon gefotosoept, lijkt het nog ergens opquote:
Ik heb 1 sexdate gehad in me hele leven, woon ik nou mee samenquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Chandler het volgende:
Sexdates zijn erg spannend, heb er 2 gehad in het verleden en moet zeggen dat ze iedere keer positief zijn bevallen....
Shit je hebt me door.quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef masterdave het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf gewoon gefotosoept, lijkt het nog ergens op, sta niet raar te kijken als ze met een date niet komt opdagen(lees: van een afstand heeft gekeken en gauw weggerend is).
Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef RobinK het volgende:
[..]
volgens mij is het een jochie van 13 ofzo...
Tnx voor de link, goede site.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef henkus_donor het volgende:
adultmatch.nl
"de snelst groeiende website voor volwassenen yadiyadiyah...."
geen ervaring mee, maar volgens mij wel precies wat je zoekt
En deze twee 'hits' zijn het resuultaat van welke site? Anyway, je geduld wordt nu wel een beetje beloond toch?quote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.
En de ander... tja die is pas 17... stop!
Doen of niet ?
Die laatste NIET DOEN, echt kerel, je werkt je in de nesten met die shit. Die eerste...eerst maar een vragen hoe groot/sterk/commando die vriend isquote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...
En ja ik wil te graag... mag ook wel als je al een tijdje niks gehad hebt toch ?
Maar goed, ik heb het eindelijk voor elkaar.. ik heb nu 2 mogelijke slachtoffers, die allebei seks willen.. alleen nu gaat mijn geweten knagen..
Eentje is 33, wil seks, alleen vind haar niet echt aantrekkelijk, maar goed ze heeft wel een lekker lichaam. Probleem is ze heeft een vriend, en ze wil het achter zijn rug om doen. Vind ik niet echt kunnen. MAar ze is echt supergeil.
En de ander... tja die is pas 17, en die ziet er echt super uit, en ze is ook nog geil... maar ja, een beetje jong (ben zelf bijna 10 jaar ouder), en ze woont bij haar ouders helemaal in omgeving Zeeland (2 uur rijden)... Wel makkelijk scoren..alleen ben bang dat ze misschien meer gaat willen dan alleen seks...
Doen of niet ?
Allemaal via chatgirls.nl??quote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee zeker geen jochie van 13... heb ermee gewebcammed en heb ook foto's van haar gehad...
En ja ik wil te graag... mag ook wel als je al een tijdje niks gehad hebt toch ?
Maar goed, ik heb het eindelijk voor elkaar.. ik heb nu 2 mogelijke slachtoffers, die allebei seks willen.. alleen nu gaat mijn geweten knagen..
En de ander... tja die is pas 17, en die ziet er echt super uit, en ze is ook nog geil... maar ja, een beetje jong (ben zelf bijna 10 jaar ouder), en ze woont bij haar ouders helemaal in omgeving Zeeland (2 uur rijden)... Wel makkelijk scoren..alleen ben bang dat ze misschien meer gaat willen dan alleen seks...
Doen of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |