make-up en identificatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 14:31 schreef HassieBassie het volgende:
Als jij morgen je ID kaart op gaat halen en je doet make up op, dan krijg je je ID kaart gewoon mee, mits je er niet uitziet als Gene Simons. Dus wat is je punt?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:31 schreef HassieBassie het volgende:
mits je er niet uitziet als Gene Simons. Dus wat is je punt?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:33 schreef Light het volgende:
Bij welke gemeente denk je op zondag een ID kaart te kunnen krijgen?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:12 schreef Aibmi het volgende:
Ik denk dat zolang je je gezicht nog kunt herkennen, dat mag ja.
De grens ligt bij de herkenbaarheid. Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:33 schreef Oversight het volgende:
[..]als ik me laat grimeren als bijvoorbeeld mr. spock, of bassie de clown,.. waar ligt de grens?
Enkel de interpretatie van de ambtenaar dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:35 schreef Oversight het volgende:
[..]maar nu de wet, wat zegt de wet hierover?
helemaal niets!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De grens ligt bij de herkenbaarheid. Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De grens ligt bij de herkenbaarheid. Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Christus vent, regel het dan maar gewoon. Heb gewoon schijt aan de regels die gelden voor pasfoto's en ga als Bassie de clown naar het gemeentehuis.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als ik als bassie de clown op de foto ga, en ik ga als bassie de clown naar het gemeentehuis, dan ben ik 100 % herkenbaar toch?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:38 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Enkel de interpretatie van de ambtenaar dusDe wet zegt dat je gezicht volledig zichtbaar moet zijn. Wanneer je te veel makeup hebt voor een 'volledig zichtbaar gezicht', dan mag het niet meer. Wat een 'volledig zichtbaar gezicht' exact is weet niemand.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als je maar niet lacht en recht in de camera kijkt dan is het goed
Morgen is het zondagquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef Oversight het volgende:
Stel ik ga morgen mijn nieuwe ID-kaart laten maken
Dan kom jij dus, verkleed als Bassie de clown, met een ambtenaar die zich aan de regels houdt bij de politie en wat zeg je dan? 'Hey wat leuk, jij bent ook verkleed. Leuk is dat he, zo op een normale maandag?'quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef Oversight het volgende:
[..]maar terug naar de OP, wat zegt de Ovj tijdens de voorgeleiding van de ambtenaar die ik als verdachte heb aangehouden?
was mijn aanhouding terecht, en zo nee waarom dan niet?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Sinds wanneer is werkweigering een strafbaar feit?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan kom jij dus, verkleed als Bassie de clown, met een ambtenaar die zich aan de regels houdt bij de politie en wat zeg je dan? 'Hey wat leuk, jij bent ook verkleed. Leuk is dat he, zo op een normale maandag?'
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Discriminatie is volgens mij ook geen reden om iemand aan te houden en voor te leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |