abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43134664
Een goede basis voor een relatie is elkaar vertrouwen geven en nemen, wanneer dat er niet is, zal je relatie niet in stand blijven. Ook al wil je dit niet en ben je bang dat hij je zal verlaten, dit zal toch uiteindelijk gebeuren. Ook al zou jij alles doen voor hem om bij je te houden, uiteindelijk zal alleen jij pijn lijden. Dit ben jij niet waard en je moet het zo zien, tis niet het einde van de wereld. Sta sterk in je schoenen, en heb vol zelfvetrouwen.
Hoe ik dit weet ( been there also ). Kop op, je verdient beter. Once a cheater always a cheater.
Greek Godess of the Earth
pi_43135104
Niet meer, iemand die vreemd is gegaan is niet tot nauwelijks te vertrouwen.
pi_43135601
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Onlyy het volgende:
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?

IK HOOP OP SERIEUZE REACTIES!
Zoals ze zeggen: Ware liefde gaat niet vreemd.
pi_43135968
Doordat je het hem de eerste keer vergeven hebt (en zelfs bang was dat hij weg zou gaan ), heb je hem eigenlijk een vrijbrief gegeven om te doen wat hij wil.

Lijkt bijna wel alsof dat een test was toen, zodat hij de machtsverhoudingen binnen je relatie naar zijn hand kon zetten. Vooral het: "Hij snapte best als ik het uit zou maken", ipv pleidooien om het goed te maken duidt op onverschilligheid. Jij moest dan bijna hem gaan overtuigen dat je nog met hem verder wil.

Doe maar wat je wil, maar ik zie hier geen liefde van zijn kant, wel gemakszucht.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:04:46 #55
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43136026
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef milagro het volgende:

[..]

het maakt niet zoveel uit of hij te vertrouwen is, feit is dat de TS het niet meer kan, en dat is dan uiteindelijk de doodsteek vd relatie, je wil hem wel vertrouwen, en hij doet ms zelfs op zijn manier zijn best, maar het lukt je niet meer.

dat is het lullige bij vreemdgaan, hè, de daad an sich is niet eens het punt met de tijd, maar je kan niet meer inschatten wat waar is, en wat niet, want tóen zag je het ook niet.

en dat gevoel gaat soms niet meer weg, einde oefenining dus.
Yep, ook helemaal mee eens.
KISSSSSSSSSSS
  woensdag 1 november 2006 @ 14:07:20 #56
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43136099
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef jaoka het volgende:
Doordat je het hem de eerste keer vergeven hebt (en zelfs bang was dat hij weg zou gaan ), heb je hem eigenlijk een vrijbrief gegeven om te doen wat hij wil.
Ja, dat kan ik me voorstellen die vrijbrief. je hebt het geslikt dus je gaat verder. Dus je kan volgens jou nooit doorgaan, want dat zou en teken zijn van dat je het toelaat?

Hoe zie jij dat dan?
KISSSSSSSSSSS
pi_43137100
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef FritsBom het volgende:
De tijd heelt alle wonden enzo..

Zijn gedrag had moeten veranderen na dat vreemdgaan- jij hebt hem vergeven en het enige wat hij dan hoort te doen, is compleet 'transparant' zijn. Dus geen geheime SMSjes en gedichtjes, jij hebt nu het recht om alles van hem te weten. En als hij niets te verbergen heeft, moet hij daar ook gewoon aan meewerken.
Dat wisgeleuidje op zn telefoon zegt al genoeg, hij heeft duidelijk nog steeds schijt aan z'n vriendin.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 1 november 2006 @ 14:44:35 #58
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43137202
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:41 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Zijn gedrag had moeten veranderen na dat vreemdgaan- jij hebt hem vergeven en het enige wat hij dan hoort te doen, is compleet 'transparant' zijn. Dus geen geheime SMSjes en gedichtjes, jij hebt nu het recht om alles van hem te weten. En als hij niets te verbergen heeft, moet hij daar ook gewoon aan meewerken.
Dat wisgeleuidje op zn telefoon zegt al genoeg, hij heeft duidelijk nog steeds schijt aan z'n vriendin.
Ach als het kan natuurlijk ook zo zijn dat vriendje smsjes wist, geheimzinnig is etc. omdat zijn vriendin -terecht- wantrouwend is en haar niet wil kwetsen met iets wat eigenlijk niet kwetsend is (been there).
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:45:47 #59
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_43137232
Goh wat een hoop moeilijke waarheden om onder ogen te moeten zien.
Maar helaas de meeste kloppen als een bus. Ik zit zelf ook in een soortgelijk verhaal en heb met jou soort angsten jaren in een relatie geleeft.

Zij heeft het een paarmaanden geleden uitgemaakt en het voelt als een opluchting ik weet dat het beter is en waarom ik het niet durfde????? geen idee. Op de dag dat het uitging ontmoete ik een nieuwe meid waarmee alles perfect leek. Angst, geluk ik weet het niet, misschien wou ik het te graag en alles leek gelijk waardig van twee kanten.
Nu ben ik 2 weken verder en is alles 180 graden omgedraaid en zal dit snel stoppen.

Mijn nieuwe meid houd er hele makkelijke manieren van denken op na, wat betreft vreemd gaan benadrukt ze mij dat ze dat niet wil anders is het voor haar ook over. Maar toch door alles te samen en het vreemdgaan van mijn ex zal ik haar nooit vertrouwen tot dat ik zeker weet dat ze voor mij gaat. er zijn nog maar weinig mensen die dit durven zonder zich benauwd of beklemt te voelen??? langs lopen en gedrag zeggen is geen controleren.

maar goed zal niet afdwalen het gaat om jou en ik wil aangeven dat ik je zeker begrijp.

het is waar dat je wordt behandeld door mensen zoals je het zelf toelaat maar aan de andere kant hoop je ook voor je zelf dat als je goed doet je ook goed terug zal krijgen. dit is een idealistische valkuil waar ik keer op keer in val en weer is lekker mee op mij bek ga. Ik zal het nooit leren ik hoop jij wel...............

kies voor je zelf maak het echt uit, hoe moeilijk het ook is ondanks dat je veel van hem houd. Want ik zeg je er valt zoveel van je schouders af. Wie weet komt er snel iets mooiers en beters op je pad.
Maar pas op voor alles wat je te graag wilt, het is er misschien maar half.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_43137258
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:44 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Ach als het kan natuurlijk ook zo zijn dat vriendje smsjes wist, geheimzinnig is etc. omdat zijn vriendin -terecht- wantrouwend is en haar niet wil kwetsen met iets wat eigenlijk niet kwetsend is (been there).
Ja daarom doet hij dat vast ook, maar hij kan toch wel inzien dat hij daarmee alleen maar nog schijnheiliger overkomt? Hij zou z'n best moeten doen, zich keurig gedragen... en niet sneaky smsjes wissen voordat zijn vriendin het kan zien.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 1 november 2006 @ 14:48:21 #61
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43137301
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja daarom doet hij dat vast ook, maar hij kan toch wel inzien dat hij daarmee alleen maar nog schijnheiliger overkomt? Hij zou z'n best moeten doen, zich keurig gedragen... en niet sneaky smsjes wissen voordat zijn vriendin het kan zien.
Natuurlijker wordt het er niet transparanter op...maar wat wil ts dan?

Óf je moet er openlijk over kunnen praten
Óf je moet hem dumpen

Maar wat je niet moet doen is achterdochtig gaan lopen doen en vervolgens gaan lopen janken als hij schijnheilig doet, want dat doet ts zelf namelijk ook.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:48:45 #62
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43137319
Hou oud is TS eigenlijk?
pi_43139086
quote:
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?

binnen 3 maanden al vreemdgaan?
dumpen en kom es op bezoek

blijkbaar hecht hij er zo weinig waarde aan dat ie binnen 3 maanden zich al niet eens meer kan bedwingen (terwijl het hele relatie-gedoe juist in de eerste maanden heel heftig is/hoort te zijn)

ik zou (als ik jou was, al ben ik geen meisje) wel willen weten met wie het was...ook al helpt het je (waarschijnlijk) niet bij je keuze.....
- is ze...lelijk/bekend als slet van de stad/[iets negatief]? wtf gaat ie dan vreemd? dan verkiest ie een snol boven jou.. en dat zou ik al niet pikken..
- is ze...lekker ding/knap/[best positief] hij is blijkbaar niet verliefd genoeg of kon zich gewoon niet bedwingen (icm alcohol ofzo)... dat ie dan bij jou terug is zegt blijkbaar wat over jou en dat ie blij mag zijn als jij hem weer terug zou willen

succes

ps. bier nodig.. normaal ben ik niet zo zoetsappig serieus
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:48 schreef FritsBom het volgende:
Hou oud is TS eigenlijk?
profiel enzo..
─_(º.0)_/─
pi_43139711
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef Fawn het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me voorstellen die vrijbrief. je hebt het geslikt dus je gaat verder. Dus je kan volgens jou nooit doorgaan, want dat zou en teken zijn van dat je het toelaat?

Hoe zie jij dat dan?
Je zou wel door kunnen gaan, mits die persoon echt spijt toont en aangeeft heel graag verder te willen gaan.

In de situatie van TS zou ik echt niet doorgaan, je ziet nu al wat het resultaat ervan is.
Nadat het uitkwam had hij blijkbaar een take it or leave it houding. Het is dus niet hij, maar TS zelf die water bij de wijn heeft moeten doen om de relatie in stand te houden. Daarom zijn de verhoudingen nu scheef en onplezierig voor TS.
pi_43142732
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:56 schreef mgerben het volgende:
Ik denk dat Vingerplantje nogal idealistisch is...
Dat vriendje is geen willoze homp klei die je even in de door jou gewenste mal duwt.
Die voelt zich op een gegeven moment niet meer happy als alles wat hij doet door de relatie-politie gecontroleerd wordt.
Die zoekt dus een uitvlucht en een beetje ontspanning... precies, bij een ander.
Als hij idd zo denkt en zijn toevlucht en ontspanning bij een ander zoekt is het gewoon einde relatie. Dan heeft hij er gewoon geen zin in om er energie in te steken....simpel. Je kan er wel uitkomen maar dat betekent dat je er ook beide aan moet werken.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_43153378
vreemdgaan blijft je de rest van je relatie volgen... heb het zelf ook mee mogen gaan en het vertrouwen is iig voor altijd minder...
  woensdag 1 november 2006 @ 22:02:46 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_43154322
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp jullie reacties.. maar..als je echt blij bent met je vriend/ vriendin..maak je het dan zomaar uit? Ik weet niet of iemand van jullie een partner heeft. Denk je eens in, dat hij/ zij vreemdgaat. Maak je het diréct uit? Of probeer je er voor te vechten? Ik heb voor het laatste gekozen, alleen valt het heel zwaar
Dan kan die moven Die grens heb ik vooraf heeeeeel duidelijk gesteld. Mocht hij wat tekort komen in de toekomst dan zoeken we daar samen een oplossing voor. Maar als meneer vreemd gaat kan hij zn koffer pakken en vertrekken. Hoeveel ik ook van hem hou.

.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_43157997
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan kan die moven Die grens heb ik vooraf heeeeeel duidelijk gesteld. Mocht hij wat tekort komen in de toekomst dan zoeken we daar samen een oplossing voor. Maar als meneer vreemd gaat kan hij zn koffer pakken en vertrekken. Hoeveel ik ook van hem hou.

.
Helemaal mee eens.
pi_43158052
Heb zelf ook ervaring met vreemdgaan, en dan kijk je er toch anders naar. 't Is wel makkelijk om van tevoren te zeggen dat hij/zij kan moven, maar als het dan gebeurt blijkt dat net iets te simpel te zijn geweest. Of je moet je trots niet opzij kunnen zetten en aan je principes willen houden natuurlijk.
pi_43158683
quote:

Inderdaad, hoeveel waarde moet je eraan hechten. Je bent koud 3 maanden samen. Alles is nog spannend en nieuw. Vlinders gieren door je buik. En dan al vreemd gaan. Het lijkt me evident dat wanneer jullie nog eens 2 jaar verder zijn en de sleur toeslaat, hij nog sneller geneigd zal zijn buiten de deur te eten. Bovendien weet hij nu ook nog eens dat jij hem toch wel vergeeft..

Waarom denk jij eigenlijk dat jij niet genoeg zou kunnen zijn voor een man? Dat hij helemaal voor jou gaat en dat je dat waard bent?
quote:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is.
Dat doet er eigenlijk niet eens toe. Je relatie en je vertrouwen zijn hoe dan ook onherstelbaar verziekt.
pi_43160258
liefde heeft niets met vreemdgaan te maken.
gewoon doorgaan dus.
пусть всегда будет солнце
pi_43162092
Waarom moeite doen voor iemand die je niet respecteerd??
  donderdag 2 november 2006 @ 10:00:33 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_43163925
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:44 schreef Haushofer het volgende:
Heb zelf ook ervaring met vreemdgaan, en dan kijk je er toch anders naar. 't Is wel makkelijk om van tevoren te zeggen dat hij/zij kan moven, maar als het dan gebeurt blijkt dat net iets te simpel te zijn geweest. Of je moet je trots niet opzij kunnen zetten en aan je principes willen houden natuurlijk.
Ik ben daar gewoon heel strict in. Mn huidige partner is zelf door zn ex bedondert en weet dus hoe het voelt. Als hij mij dat ook aan wil doen terwijl hij op het moment dat zn ex vreemd ging er totaal kapot van was, mag meneer toch echt vertrekken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 november 2006 @ 11:18:55 #74
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43165497
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben daar gewoon heel strict in. Mn huidige partner is zelf door zn ex bedondert en weet dus hoe het voelt. Als hij mij dat ook aan wil doen terwijl hij op het moment dat zn ex vreemd ging er totaal kapot van was, mag meneer toch echt vertrekken.
Als iemand weet hoe het voelt kan hij/zij nog steeds vreemdgaan. Het zegt nog steeds niets, je kan er hooguit zelf conclusies uit trekken...
KISSSSSSSSSSS
pi_43165639
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je kan nog zo goed weten hoe het voelt om bedondert te worden, maar het is niet een kwestie van "iemand dat willen aandoen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')