quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
En je bent zelf wel lekker strak en geschoren ?
Ik moet nog etenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Nosh het volgende:
Klonten
Ik las deze twee topics door elkaar heen, en nu ben ik sip
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "ik scheer mijn kut trek je af op mijn fotoboek!!!!" topic
En ik ga dalijk ook fitnessen
Dat wou ik al zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Sort of en Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
En je bent zelf wel lekker strak en geschoren ?
Ze was dr eigen aan het afdrogen met kont richting de deurquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm wat deed die vrouw dan dat je haar recht in je grot keek ?
Toen ik nog deed fitnessen vond ik het altijd verschrikkelijk dat er ook van die figuren waren die na het douchen heel pontificaal met hun lul door de kleedkamer moesten lopen in hun naakse, op een tempo van een slak. Ok, als ze normaal liepen dan boeit me dat niet. Maar echt zo met hun lul naar de mensen zwaaiend die zich aan het omkleden waren.....
[quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Húúúú mijn cola wat doe jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Nosh het volgende:
Klonten
Ik las deze twee topics door elkaar heen, en nu ben ik sip
1: Als je strak en glad bent waarom fitness je dan ? Alleen lesbische wijven die niet vet zijn gaan sporten beoefenen like that -> Gewichtheffen enzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Sort of en Ja.
[..]
Ze was dr eigen aan het afdrogen met kont richting de deur.
[..]
[[afbeelding]]
Je hebt gelijk.
Maar wat een ordinair woord"kut". ik prefereer perzikje
.
Sommige wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dankzij dit topic rijst bij mij de vraag: Zijn MILFEN dan ook niet geschoren![]()
1. Bij strak gaf ik als antwoord sort of, én sportschool betekent niet dat je aan de gewichten zit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Als je strak en glad bent waarom fitness je dan ? Alleen lesbische wijven die niet vet zijn gaan sporten beoefenen like that -> Gewichtheffen enzo
2: Had je haar met je puntschoenen tussen die gleuf moeten schoppen
3: PerzikjeEn een lul noem je een banaan
----
Dankzij dit topic rijst bij mij de vraag: Zijn MILFEN dan ook niet geschoren![]()
Sommige wél bedoel ik dus, hm?quote:
Ik heb niks nodig met jouw jeugdtrauma's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vergelijk het met je moeders kut als ze in de badkamer staat en ga dan klagen
Over vijftig jaar is de wereld niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef okkie-man het volgende:
Over 50 jaar zit jij daar met je verrimpelde rotte perzik op dat bankje in de kleedkamer en opent er een andere meid een topic over wat ze heeft gezien.
Kan ook jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Over vijftig jaar is de wereld niet meer.
Je moet je All Stars ook niet bezoedelen met dergelijke viezigheid. Goed van je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
1. Bij strak gaf ik als antwoord sort of, én sportschool betekent niet dat je aan de gewichten zit.
Je kan ook Yoga, Pilates of bijvoorbeeld cardio fitness doen.
2. Ik draag allstars
3. Sarcasme.
ach tzt als je 75 bent en je vrouwtje een kopje thee voor je zet, zij allang geen sex meer wil en jij natuurlijk wel,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Bizznitch het volgende:
Liep ik vandaag geestdriftig door de sportschool, Ik had er zin in!
Doe ik de deur van de kleedkamer open, kijk ik recht in de gapende grot van een oude dame
Bah! en dan die theezakjes die daar maar wat zielig bungelen.
En dan nog iets, hebben ouderen nooit van Gilette gehoord!?
Trauma's voor het leven zeg ik je.
Danku voor het medelevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet je All Stars ook niet bezoedelen met dergelijke viezigheid. Goed van je.
Verder: Arme jij.![]()
Ik bén een vrouw.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach tzt als je 75 bent en je vrouwtje een kopje thee voor je zet, zij allang geen sex meer wil en jij natuurlijk wel,
dan kwijl je bij het idee in haar gapend grotje en haar theezakjes! Echt waar!![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef MrDrako het volgende:
ik vraag me altijd af waarom het zo moeilijk is om je even af te drogen in het douchehokje en daar even een boxer (voor de mannen, overigens, vrouwen in boxers vind ik ook wel sexy) kunnen aantrekken. Maar nee, men moet zich nog half druipend naakt door de kleedkamer begeven.
Ik ben heus niet preuts maar als je 50 bent zie je er alles behalve leuk uit![]()
En nee, ik kijk heus niet expres, maar als ze ineens voor je langs komen sjokken
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik heb er echt geen moeite mee hoor dat die mensen verlept zijn maar húúú sta dan niet naar de deur gericht.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:54 schreef postmortum het volgende:
ieamd die serieus op de vragen van -sandstorm- ingaat![]()
ts die vrouw probeerde je te versieren, echt die ging je pakken stefan postma stijl![]()
* KonnieKipke mee eens is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |