jeetje Angel, wat een ellende voor damien! Ben blij om te horen dat het nu wel wat beter gaat met hem (ondanks alles)quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Angel22 het volgende:
Ben ik weer... kom hier echt alleen maar met ellende geloof ik....
Damien mocht zijn gips eraf vorige week.... helemaal blij en toppie want deze week mocht hij weer alles doen.... tja niet goed dus...
Meneer ging gymmen vanmorgen.... is gevallen op zijn net geheelde pols en je raad het al......
WEER GEBROKEN... maar nu niet netjes.... twee delen en verschoven dus meneer is vandaag onder narcose geweest om de boel te laten zetten....
We hebben van 11 uur vanmorgen tot 7 uur vanavond in het ziekenhuis gezeten....
Maar hij is wel thuis nu... hele arm in het gips.. joepie....
Het schijnt dat het bij kleine kinderen vaker voorkomt... het heeft een naam maar die kan ik niet uitspreken, laat staan in tikken...quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Githa het volgende:
Patje, wat vervelend voor Alyssa....6 weken gips en dan nog niet mogen doen wat je graag zou willen, dat is gewoon vreselijk moeilijk!
Fijn dat ze iig even kijken waar de pijnklachten nu vandaan komen, want op die leeftijd horen ze gewoon geen pijn te hebben![]()
Sterktevoor jullie, hopelijk is het allemaal snel in orde.
Waar kwam eigenlijk die slechte doorbloeding vandaan dan en wat doen ze daaraan waardoor ze in het gips zit? ....
Nee daar heb j gelijk in Angel, met gips neemt ze ook geen rust, en hangt madam gewoon boven in het klimrekquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef Angel22 het volgende:
Met gips nemen ze ook geen rust hoorgeloof me... al is een arm wel iets anders dan een voet en been....
Damien is nu redelijk immobiel doordat zijn hele arm in het gips zit ( spalk) en niet alleen zijn onderarm.
Maar evensgoed domme acties uithalen op dingen klimmen enzo terwijl hij nu helemaal geen evenwicht heeft...
waarschuwen heeft geen zin... straf geven werkt niet... uitleggen heeft totaal geen invloed... hij weet het nl ook wel maar heeft er schijt aan....
Ik weet het zelf u ook even niet meer hoor.
Patje wat een ellende zeg sterkte ermee!!!!
Arme schatjes allemaal!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Alyssa, Damien, Julius, Jordy... beetje veel wel
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef reni het volgende:
Met Fachelle is alles weer.
Serissa is de dans mooi ontsprongennergens last van of gehad
![]()
Ben blij dat ik zo stellig ben blijven roepen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef reni het volgende:
Met Fachelle is alles weer.
Serissa is de dans mooi ontsprongennergens last van of gehad
![]()
Ben blij dat ik zo stellig ben blijven roepen
als het niet gebroken is wel waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:43 schreef patje30 het volgende:
[..]
Nee daar heb j gelijk in Angel, met gips neemt ze ook geen rust, en hangt madam gewoon boven in het klimrek.... maar doordat haar voet helemaal "vast" zit, krijgt het botje toch de benodigde rust (tenminste dat zegt de arts....)
Ik ben dus gistermiddag alsnog terug naar het ziekenhuis geweest, en ze hebben haar opnieuw in het gips gezet. De orthopeed was nog even komen kijken naar haar, en vond het toch voor nu even de beste oplossing. De orthopedisch schoenmaker is er ook bij geroepen, die heeft voordat ze haar ingegipst hebben een afdruk van haar voetje gemaakt zodat hij een steunzooltje voor haar kan maken.
We moeten nu aankomende dinsdag terugkomen, als alles gaat zoals ze me gister verteld hebben, is haar zooltje klaar dan, en mag het gips er weer af. (dit natuurlijk allemaal alleen als er geen rare dingen gebeuren in de tussentijd)
dus we hebben nu een mooi rood gipspootje! (vorige was roze)
duimen dat alles goed gaat en het er dinsdag weer af mag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |