koopkracht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Nesle het volgende:
Geld ten opzichte van ander geld. Hoeveel het waard is.
Het punt was al gegeven, ik wilde even iedereen op de hoogte stellen dat er nog een langer woord bestondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
en plaatst het vervolgens hier ja. Stel dat BrandX niet eerder was geweest, dan had hij dus het punt gekregen?![]()
als ik iets niet weet, en het wel wil weten, zoek ik het ook opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
en plaatst het vervolgens hier ja. Stel dat BrandX niet eerder was geweest, dan had hij dus het punt gekregen?![]()
Heeft mark net even uitgelegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef BrandX het volgende:
ah, maar hoezo heet het dan Big Mac-index
ik heb er over heen gelezen idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:46 schreef Mark_V het volgende:
dus een methode om aan de hand van de prijs van een bic mac de wisselkoersen te bepalen, in niet economische termen
De big mac wordt in al die landen met dezelfde grondstoffen en op dezelfde wijze bereid. Vandaar dat de onderlinge vergelijking interessant is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BrandX het volgende:
jullie bedoelen het allemaal goed, het antwoord op mijn vraag, maar ik wil eigenlijk dus weten waarom het big mac-index heet. Wat heeft dat er mee te maken.
ik wist een economievraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb er over heen gelezen idd.
(oh, en bij mij is het nog op dezelfde pagina)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist een economievraag
jammer dat ik te laat was, maar dit is een overwinnig op mezelf![]()
Nieuwe kansen!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist een economievraag
jammer dat ik te laat was, maar dit is een overwinnig op mezelf![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef ChopperMick het volgende:
dit is té lang geleden, deze info heb ik bewust uit mijn geheugen gewist toen ik mijn VWO diploma haalde....
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef barney74 het volgende:
vanwege de globalisering van de bedrijfsactiviteiten
Ik denk het niet, maar jij bent de enige die ervoor uitkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik nou de enige die geen idee had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |