Ik ben voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind de "wat is de hoofdstad van" en de "wie schreef" vragen meestal wel leuk. Maar dit is wel een veel betere manier om die "in welk jaar" en "hoeveel kilo weegt" vragen te doen. Wat mij betreft doen we het vanaf nu op deze manier.
Je moet je vraag nog even vet zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef barney74 het volgende:
Ben nieuw hier , dus hoop dat ik me aan de regels houd met deze vraag (zo niet, laat het me weten): In welk correct Nederlands woord vindt me de meeste medeklinkers achter elkaar?
Die is niet te overtreffenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga voor angstschreeuw.
ja, puntje uitdelen dan. In vet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef barney74 het volgende:
oh ok, sorry....maar je antwoord is igg goed!!!
Prima vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef barney74 het volgende:
Ben nieuw hier , dus hoop dat ik me aan de regels houd met deze vraag (zo niet, laat het me weten): In welk correct Nederlands woord vindt me de meeste medeklinkers achter elkaar?
Vandale kent het nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef BrandX het volgende:
niet het is fout! het woord met de meeste medeklinkers bestaat uit wel 9:
slechtstschrijvende
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijstquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima vraag
Vraag graag in het bold
En als een antwoord goed is graag even
gebruikersnaam +1
Dat is een echte gebruikersnaam van iemand...... straks krijgt hij bij het tellen nog putenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima vraag
Vraag graag in het bold
En als een antwoord goed is graag even
gebruikersnaam +1
Ik wilde het net typenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijst
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijst
Dat is vervoeging. En volgens mij moeten dat gewoon twee woorden zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef BrandX het volgende:
vreemd. Op school geleerd:
"ik schrijf slecht, jij schrijft nog slechter, maar zij is de slechtstschrijvende van ons alledrie"
Maar goed, never mind! volgende vraag![]()
wát zeg je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
ik heb er een met 9![]()
![]()
slechtstschrijvende
met dank aan google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |