quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk maar naar die antwoorden. Iedereen heeft er verstand van!
Why not?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat is toch geen kennisvraag!
Mijn volgende vraag zal zijn: ik neem een getal in mijn gedachten onder de 2500. Raden maar!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jawel joh, kijk maar naar die antwoorden. Iedereen heeft er verstand van!
En dat is geen feitenvraag. Het kan toch zijn dat iemand het weet(die van Mark_V)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag zal zijn: ik neem een getal in mijn gedachten onder de 2500. Raden maar!![]()
Ik denk ik daar het antwoord wel op weetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag zal zijn: ik neem een getal in mijn gedachten onder de 2500. Raden maar!![]()
Maar dan wordt het inderdaad gokken !!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als je ongeveer kan schatten hoeveel mensen per jaar een poging doen, hoeveel er falen en dan kom je op een educated guess.....quote:
Ik vind een schatvraag zoals deze eigenlijk best leuk voor de verandering. Iedereen mag 1x raden en de beste gokker wint.... de 100ste keer "wat is de hoofdstad van XXX", "wie schreef XXXX" of "wat is de uitvinder van XXXX" is ook niet altijd leuk....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:19 schreef Neleos het volgende:
Maar toch blijven die gokvragen vervelend. Hoewel deze variant beter is dan de hoger/lager vragen die normaal worden gesteld.
Nee, het is inderdaad een kunst om een goede vraag te verzinnen. M. i. is dat een vraag waar je als vragensteller nog de nodige hints kunt geven om mensen op een spoor te zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind een schatvraag zoals deze eigenlijk best leuk voor de verandering. Iedereen mag 1x raden en de beste gokker wint.... de 100ste keer "wat is de hoofdstad van XXX", "wie schreef XXXX" of "wat is de uitvinder van XXXX" is ook niet altijd leuk....
Dat steeds hoger en lager is inderdaad net een loterij....
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef barney74 het volgende:
Holleeder
Ik vind de "wat is de hoofdstad van" en de "wie schreef" vragen meestal wel leuk. Maar dit is wel een veel betere manier om die "in welk jaar" en "hoeveel kilo weegt" vragen te doen. Wat mij betreft doen we het vanaf nu op deze manier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind een schatvraag zoals deze eigenlijk best leuk voor de verandering. Iedereen mag 1x raden en de beste gokker wint.... de 100ste keer "wat is de hoofdstad van XXX", "wie schreef XXXX" of "wat is de uitvinder van XXXX" is ook niet altijd leuk....
Dat steeds hoger en lager is inderdaad net een loterij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |