Ik ben voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind de "wat is de hoofdstad van" en de "wie schreef" vragen meestal wel leuk. Maar dit is wel een veel betere manier om die "in welk jaar" en "hoeveel kilo weegt" vragen te doen. Wat mij betreft doen we het vanaf nu op deze manier.
Je moet je vraag nog even vet zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef barney74 het volgende:
Ben nieuw hier , dus hoop dat ik me aan de regels houd met deze vraag (zo niet, laat het me weten): In welk correct Nederlands woord vindt me de meeste medeklinkers achter elkaar?
Die is niet te overtreffenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga voor angstschreeuw.
ja, puntje uitdelen dan. In vet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef barney74 het volgende:
oh ok, sorry....maar je antwoord is igg goed!!!
Prima vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef barney74 het volgende:
Ben nieuw hier , dus hoop dat ik me aan de regels houd met deze vraag (zo niet, laat het me weten): In welk correct Nederlands woord vindt me de meeste medeklinkers achter elkaar?
Vandale kent het nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef BrandX het volgende:
niet het is fout! het woord met de meeste medeklinkers bestaat uit wel 9:
slechtstschrijvende
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijstquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima vraag
Vraag graag in het bold
En als een antwoord goed is graag even
gebruikersnaam +1
Dat is een echte gebruikersnaam van iemand...... straks krijgt hij bij het tellen nog putenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima vraag
Vraag graag in het bold
En als een antwoord goed is graag even
gebruikersnaam +1
Ik wilde het net typenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijst
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In het volgende topic komt gebruikersnaam nieuw binnen in de ranglijst
Dat is vervoeging. En volgens mij moeten dat gewoon twee woorden zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef BrandX het volgende:
vreemd. Op school geleerd:
"ik schrijf slecht, jij schrijft nog slechter, maar zij is de slechtstschrijvende van ons alledrie"
Maar goed, never mind! volgende vraag![]()
wát zeg je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
ik heb er een met 9![]()
![]()
slechtstschrijvende
met dank aan google
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is een echte gebruikersnaam van iemand...... straks krijgt hij bij het tellen nog puten![]()
@ Supersheep.... great minds.....
@ Nesle ook
quote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is vervoeging. En volgens mij moeten dat gewoon twee woorden zijn.
ik had echt geen idee, ging er dus naar googlen, en toen ik in het topic ging kijken en toen zag ik dat het punt was gegeven aan iemand met 8 medeklinkers.... dus daarom wilde ik het even meldenquote:
Nee, je mag het aan elkaar schrijven, analoog naar 'dichtstbevolkte', bijv.quote:
dit is nog niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef barney74 het volgende:
Ik wilde dat ik die vraag nooit gesteld had....
nee joh is juist een leuke vraag, is er weer eens wat leven hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef barney74 het volgende:
Heel goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Etcetera het volgende:
@Nem: het lukt al een beetje - nu nog uitvissen wat ik had ingesteldmaar dat moet lukken
Ja, dus je geeft toe dat je op google zocht naar het antwoord van een vraag, of wat begrijp ik hier nu verkeerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik had echt geen idee, ging er dus naar googlen, en toen ik in het topic ging kijken en toen zag ik dat het punt was gegeven aan iemand met 8 medeklinkers.... dus daarom wilde ik het even melden
![]()
You're the Jayhawk in disguise..... oh yes you are!
![]()
![]()
Typ nou maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef barney74 het volgende:
Volgens mijn veel te dure kwaliteitswoordenboek nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, je mag het aan elkaar schrijven, analoog naar 'dichtstbevolkte', bijv.
Als je echt geen idee hebt van een vraag maar wel benieuwd bent naar het antwoord ga je toch Googlen. Doe ik ook. Niet om dan het antwoord hier te plaatsen, maar om het gewoon te weten voordat het hier wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dus je geeft toe dat je op google zocht naar het antwoord van een vraag, of wat begrijp ik hier nu verkeerd![]()
hij zag iemand antwoorden met angstschreeuw, het werd goedgekeurd, en toen ging hij zoeken naar wat langersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dus je geeft toe dat je op google zocht naar het antwoord van een vraag, of wat begrijp ik hier nu verkeerd![]()
Maakt echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef barney74 het volgende:
eh, en in het nederlands?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef Mark_V het volgende:
bepalen van purchase power parity
en plaatst het vervolgens hier ja. Stel dat BrandX niet eerder was geweest, dan had hij dus het punt gekregen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij zag iemand antwoorden met angstschreeuw, het werd goedgekeurd, en toen ging hij zoeken naar wat langers
zo begrijp ik het
Als ik het antwoord ECHT niet weet, ga ik ernaar googlen om er wat meer over te weten te komen in de tijd dat de rest nodig heeft om tot een goed antwoord te komen. Zo leer je wat op de punten waar je kennis kennelijk tekort schiet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
koopkracht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Nesle het volgende:
Geld ten opzichte van ander geld. Hoeveel het waard is.
Het punt was al gegeven, ik wilde even iedereen op de hoogte stellen dat er nog een langer woord bestondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
en plaatst het vervolgens hier ja. Stel dat BrandX niet eerder was geweest, dan had hij dus het punt gekregen?![]()
als ik iets niet weet, en het wel wil weten, zoek ik het ook opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
en plaatst het vervolgens hier ja. Stel dat BrandX niet eerder was geweest, dan had hij dus het punt gekregen?![]()
Heeft mark net even uitgelegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef BrandX het volgende:
ah, maar hoezo heet het dan Big Mac-index
ik heb er over heen gelezen idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:46 schreef Mark_V het volgende:
dus een methode om aan de hand van de prijs van een bic mac de wisselkoersen te bepalen, in niet economische termen
De big mac wordt in al die landen met dezelfde grondstoffen en op dezelfde wijze bereid. Vandaar dat de onderlinge vergelijking interessant is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BrandX het volgende:
jullie bedoelen het allemaal goed, het antwoord op mijn vraag, maar ik wil eigenlijk dus weten waarom het big mac-index heet. Wat heeft dat er mee te maken.
ik wist een economievraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb er over heen gelezen idd.
(oh, en bij mij is het nog op dezelfde pagina)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist een economievraag
jammer dat ik te laat was, maar dit is een overwinnig op mezelf![]()
Nieuwe kansen!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist een economievraag
jammer dat ik te laat was, maar dit is een overwinnig op mezelf![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef ChopperMick het volgende:
dit is té lang geleden, deze info heb ik bewust uit mijn geheugen gewist toen ik mijn VWO diploma haalde....
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef barney74 het volgende:
vanwege de globalisering van de bedrijfsactiviteiten
Ik denk het niet, maar jij bent de enige die ervoor uitkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik nou de enige die geen idee had?
Ik kende het wel maar wist niet dat het zo genoemd werdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar jij bent de enige die ervoor uitkomt
Begrijp je het nu met mijn uitleg?
Tis (oa) me vakquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:06 schreef barney74 het volgende:
Steeds gedetailleerd antwoord....prima hoor!
Mark_V +1!
En je zit weer te vroegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Frankrijk en engeland
1150 - 1250?
Jean 'D arc
Dit komt meer in de buurt....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:16 schreef Nesle het volgende:
Dan zeg ik 1300-1400 erbij.
Het begon in 1337! Wie maakt hem af?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef Etcetera het volgende:
het begon in 1337, eindigde dan maar in 1437?
tussen de hugenoten en de katholieken in frankrijk?
enne.... philips de zoveelste?
Is 1437 niet goed dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het begon in 1337! Wie maakt hem af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |