Hoevaak heb jij ze zien spelen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Austria Wien stelt niks voor man. Deze wedstrijd mag geen problemen opleveren.

Ze staan laatste in de Oostenrijkse competitie. Lijkt me duidelijk dat het dan niet veel voorstelt hequote:

En Huntelaar kan met een beetje geluk weer wat doelpuntjes meepakkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
In de wedstrijd tegen Austria Wien kan ook uitstekend aan het doelsaldo gewerkt worden.

quote:-------------------------------------------------------------------------------
'Kans op vertrek Babel neemt langzaam toe'
--------------------------------------------------------------------------------
31 oktober 2006
In het geruchtencircuit worden steeds vaker Ajacieden in verband gebracht met een vertrek uit Amsterdam. In navolging van Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar wordt nu ook de naam van Ryan Babel genoemd als een speler die Ajax wel eens zou kunnen verlaten. De negentienjarige aanvaller heeft nog een contract tot medio 2008 en volgens Planet.nl wordt de kans dat Babel die verbintenis niet verlengt steeds groter.
Het kamp-Babel zou wachten op een seintje van technisch directeur Martin van Geel om het contract van de opgeleefde spits open te breken en te verlengen. Wacht Ajax daar langer dan twee maanden mee, dan zou Babel niet meer willen bijtekenen en willen azen op een transfervrij vertrek in 2008. Onder trainer Henk ten Cate is de jonge international uitgegroeid tot een belangrijke kracht voor Ajax.

Dat was de aanleiding. Maar de discussie evolueerde. Naar een discussie over naamsbekendheid. De discussie ging toe al lang niet meer over Nijnatten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm... daar begon die hele onzindiscussie mee![]()

Idd. Als ie een echte Ajacied is doet ie daar niet zo moeilijk over en gunt ie Ajax het beste. Het tegenovergestelde van wat Nigel heeft gedaan dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel moet ook niet zo janken. Als ie transfervrij gaat verrtrokken mag ie vandaag nog zijn poten breken.

Nee jouw boerenverstand is representatiefquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goh 16 reacties. Representatief onderzoek![]()
![]()

Wie hoort hem janken dan? Hij mag weg als zijn contract afgelopen is; dat hoort bij de sport. Het is kut voor ons en Van Geel moet hem dan idd eerder zien te verkopen, maar dat je zegt dat hij dan maar zijn poten moet breken is het fokking toppunt van triestheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel moet ook niet zo janken. Als ie transfervrij gaat verrtrokken mag ie vandaag nog zijn poten breken.

quote:31/10/2006 - Zaakwaarnemer: interesse Ajax in Ya Konan
(Gepost door RvN)
BRON: Filbalad
De zaakwaarnemer van Ya Konan zou in de krant Al-Watan hebben laten weten dat Ajax geinteresseerd zou zijn in zijn pupil Ya Konan. Ajax zou net als de Egyptische topclubs Ahli en Zamalek en Ittihad Jeddah uit Saoudi-Arabie de aanvaller / aanvallende middenvelder een aanbieding hebben gedaan.
De aanvaller uit Ivoorkust heeft een succesvol seizoen achter de rug bij zijn club ASEC Mimosas dat de halve finale van de Afrikaanse Champions League bereikte. Hij kwam ook in actie voor Ivoorkust op de Africa Nations Cup.

Schaam je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

nog niet uit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
Ben er toch niet bij donderdag. Helaas.

Ach ja, ter compensatie mag ik donderdag Scrabblen met een lekkere chick.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een soap!

Je kunt beter voor een hostel gaan. Dat scheelt in de prijzen. Ikzelf probeer een nieuw hostel uit in het centrum. http://www.praguecityhostel.cz/en/ Hostel Rosemary (waarschijnlijk omdat de straat Ruzova heet (Rozenstraat)). Ik betaal geloof ik 25 Euro per nacht, maar een ideale locatie vlakbij Vaclavske Namesti/ Wenceslas Square. Ik moet ze in de ochtend van 22 november nog bellen om m'n komst te bevestigen en dan kan ik daar contant betalen. Bij het boeken kon ik niet kiezen voor contant betalen, dus had ik ze een mailtje gestuurd en toen via de mail alles geregeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Bananenman het volgende:
Wolf, welk hotel kun je aanraden in Praag centrum?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |