abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43169238
Ik ga FF van de mooiste 100 doelpunten van Ajax genieten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43169244
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat krediet is dan waarschijnlijk gestaafd op wat hij betekend heeft voor Ajax als speler, als trainer heeft Koemen veel meer voor Ajax betekend.
Ach, koeman had het geluk dat hij het werk van Adriaanse af mocht maken. Verder heeft koeman het ook niet fantastisch gedaan. Terwijl hij toch echt geweldige spelers in zijn selectie had!

En inderdaad, Blind heeft meer krediet omdat hij een echte Ajacied is.
pi_43169272
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik vind het allebei geen goede trainers. Maar Blind heeft bij mij veel meer krediet dan Koeman.
Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet helemaal begrijpelijk.
Koeman heeft wel de kwart finale van de CL gehaald.
En onder Koeman werd er nog altijd beter gevoetbald dan onder Blind.

Beiden waren denk ik niet de jusite trainers op dat moment, maar slechte trainers wil ik ze niet noemen.
Dat moet de tijd uitwijzen en voorlopig doet Koeman het alleraardigst bij PSV.
  donderdag 2 november 2006 @ 13:39:42 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43169297
Ronald Koeman heeft er ook min of meer voor gezorgd dat Rafael van der Vaart nu bij HSV zit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43169324
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman heeft er ook min of meer voor gezorgd dat Rafael van der Vaart nu bij HSV zit.
En dát vergeef ik hem NOOIT!
pi_43169384
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef BoNi het volgende:
Hopen dat het voetbal van vanavond de kou een beetje compenseert.
Het kan soms zo verdomde koud zijn in de Arena!
Paar jaar geleden AS Roma thuis. Godkolere wat was het koud. Maar we wonnen wel. Die 2-0 van Jari zal ik nooit vergeten
pi_43169477
Van der Vaart en Ajax was wel een beetje over hoor...
pi_43169517
quote:
Is hij daarom een slechte trainer?

Kijk, hij was te onervaren voor de slangenkuil die Ajax destijds was, zowel op bestuurlijk niveau als de spelersgroep. Koeman had de ego-tjes van Zlatan, Mido, en in mindere mate, Van der Vaart en Sneijder toen niet onder controle, dat is naar mijn mening uiteindelijk de doodsteek geweest van dat Ajax.
En het is duidelijk dat Koemans aankoopbeleid toen vrij belabberd was.

Maar Koeman is nu de perfecte trainer voor PSV. Koeman bereikt overal resultaten en tactisch is hij goed onderlegd. Bij Ajax pikken ze 'resultaatvoetbal' niet, in Eindhoven wel.
Bovendien lijkt Koeman nu ook veel meer ervaring te hebben op het persoonlijke vlak. In een evenwichtige spelersgroep als die van PSV met veel sociale controle zal hij niet snel weer in een ego-gevecht belanden.
Qua aankopen kan hij ook weinig fout doen, aangezien PSV over een meer dan goed scoutingsapparaat beschikt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 2 november 2006 @ 13:50:10 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43169608
We hebben onder Koeman ook "resultaat voetbal" gespeeld, alleen haalden we toen OOK geen resultaten .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43169643
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar Koeman is nu de perfecte trainer voor PSV. Koeman bereikt overal resultaten en tactisch is hij goed onderlegd. Bij Ajax pikken ze 'resultaatvoetbal' niet, in Eindhoven wel.
Bovendien lijkt Koeman nu ook veel meer ervaring te hebben op het persoonlijke vlak. In een evenwichtige spelersgroep als die van PSV met veel sociale controle zal hij niet snel weer in een ego-gevecht belanden.
Qua aankopen kan hij ook weinig fout doen, aangezien PSV over een meer dan goed scoutingsapparaat beschikt.
In eindhoven spelen ze gewoon nog hetzelfde voetbal als vorig jaar hoor. Tja dan doe je het als trainer al snel goed. Koeman is gewoon verder aan het profiteren van Hiddinks werk.
pi_43169731
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
We hebben onder Koeman ook "resultaat voetbal" gespeeld, alleen haalden we toen OOK geen resultaten .
Alleen in het seizoen 2004-2005 niet.

Maar het voetbal werd vanaf het seizoen 2003-2004 slechter en slechter
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 2 november 2006 @ 13:55:17 #287
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43169798
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gaan we dreigen met klappen?
Zou niet durven
quote:
Serieus, Ajax wordt dit seizoen kampioen, CL vreet energie en jullie trainer/coach heet Ronald Koeman.
Dat is inderdaad een voordeel voor jullie die slappe UEFA Cup met ploegjes als Zulte Waregem en Austria Wien
Koeman staat in ieder geval wel bijna altijd garant voor 2e ronde CL

En als wij 12 November winnen in amsterdam worden wij gewoon weer kampioen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43169822
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Alleen in het seizoen 2004-2005 niet.

Maar het voetbal werd vanaf het seizoen 2003-2004 slechter en slechter
Volgend jaar gaat psv dus langzamerhand naar de afgrond .
pi_43169834
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zou niet durven
[..]

En als wij 12 November winnen in amsterdam worden wij gewoon weer kampioen
Dat gaat toch niet gebeuren
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 2 november 2006 @ 13:56:23 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43169844
quote:
Dat heeft ajax gewoon zelf gedaan met die waardeloze aanbieding de ze hem gedaan hebben hoor.
pi_43169979
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, twee landskampioenschappen en kwartfinale Chamions League. Geen resultaten inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43170164
Hee er zit ook een doelpunt van Koeman tussen de 100 mooiste
Porcupine Tee - Normal
pi_43170300
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja, twee landskampioenschappen en kwartfinale Chamions League. Geen resultaten inderdaad.
Dat was nog het werk van Adriaanse, en dus mooi voetbal . Dat ene kampioenschap was echt met veel baggervoetbal. Is wel typerend dat wij daar eigenlijk over zeiken, want in eindhoven spelen ze alleen maar baggervoetbal.
pi_43170384
Commentaar bij Kluivert zijn prachtige doelpunt tegen Feyenoord

"In z'n voorlopige laatste klassieker, maar hij komt terug zegt hij"

Auw
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 2 november 2006 @ 14:11:27 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43170398
Dus jullie worden liever 2e met spectaculair mooi aanvallend voetbal dan dat je 1e worden met wat behoudener maar realistisch voetbal?
  donderdag 2 november 2006 @ 14:11:59 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43170415
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef StarGazer het volgende:

Auw
12 November is ie weer ff terug
pi_43170442
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat was nog het werk van Adriaanse, en dus mooi voetbal . Dat ene kampioenschap was echt met veel baggervoetbal. Is wel typerend dat wij daar eigenlijk over zeiken, want in eindhoven geven ze er geen kut om.
Ik begrijp het niet helemaal. Dus die twee kampioenschappen en kwartfinale CL waren alleen de verdiensten van Adriaanse? Lijkt mij tamelijk naief.
Om Adriaanse bij Ajax te koppelen aan mooi voetbal lijkt mij ook wat overdreven. Was hij niet degene die op een gegeven moment extreem defensief ging spelen met 5 verdedigers? Ik kan mij een wedstrijd tegen Celtic herinneren.

Kijk, ik ben niet lid van de Koeman-fanclub ofzo. Maar de onderwaardering slaat hier wel een beetje door,als je het mij vraagt.
Ik vind het gewoon een goede trainer.
pi_43170451
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef StarGazer het volgende:

Auw
Ik kan me dat interview nog herinneren ja. We wonnen toen met 3-0 van feyenoord in de Arena toch? Kluivert kapte toen Koeman uit bij die goal. De 2-0 was dat geloof ik
pi_43170462
Adriaanse heeft er niks van gebakken.
Porcupine Tee - Normal
pi_43170477
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
Dus jullie worden liever 2e met spectaculair mooi aanvallend voetbal dan dat je 1e worden met wat behoudener maar realistisch voetbal?
Behoudend maar realistisch? zeg maar lelijk voetbal
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')