Ach, koeman had het geluk dat hij het werk van Adriaanse af mocht maken. Verder heeft koeman het ook niet fantastisch gedaan. Terwijl hij toch echt geweldige spelers in zijn selectie had!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat krediet is dan waarschijnlijk gestaafd op wat hij betekend heeft voor Ajax als speler, als trainer heeft Koemen veel meer voor Ajax betekend.
Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet helemaal begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het allebei geen goede trainers. Maar Blind heeft bij mij veel meer krediet dan Koeman.
En dát vergeef ik hem NOOIT!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman heeft er ook min of meer voor gezorgd dat Rafael van der Vaart nu bij HSV zit.
Paar jaar geleden AS Roma thuis. Godkolere wat was het koud. Maar we wonnen wel. Die 2-0 van Jari zal ik nooit vergetenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef BoNi het volgende:
Hopen dat het voetbal van vanavond de kou een beetje compenseert.
Het kan soms zo verdomde koud zijn in de Arena!
Is hij daarom een slechte trainer?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman heeft er ook min of meer voor gezorgd dat Rafael van der Vaart nu bij HSV zit.
In eindhoven spelen ze gewoon nog hetzelfde voetbal als vorig jaar hoor. Tja dan doe je het als trainer al snel goed. Koeman is gewoon verder aan het profiteren van Hiddinks werk.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Koeman is nu de perfecte trainer voor PSV. Koeman bereikt overal resultaten en tactisch is hij goed onderlegd. Bij Ajax pikken ze 'resultaatvoetbal' niet, in Eindhoven wel.
Bovendien lijkt Koeman nu ook veel meer ervaring te hebben op het persoonlijke vlak. In een evenwichtige spelersgroep als die van PSV met veel sociale controle zal hij niet snel weer in een ego-gevecht belanden.
Qua aankopen kan hij ook weinig fout doen, aangezien PSV over een meer dan goed scoutingsapparaat beschikt.
Alleen in het seizoen 2004-2005 niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
We hebben onder Koeman ook "resultaat voetbal" gespeeld, alleen haalden we toen OOK geen resultaten.
Zou niet durvenquote:
Dat is inderdaad een voordeel voor jullie die slappe UEFA Cup met ploegjes als Zulte Waregem en Austria Wienquote:Serieus, Ajax wordt dit seizoen kampioen, CL vreet energie en jullie trainer/coach heet Ronald Koeman.
Volgend jaar gaat psv dus langzamerhand naar de afgrondquote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alleen in het seizoen 2004-2005 niet.
Maar het voetbal werd vanaf het seizoen 2003-2004 slechter en slechter
Dat gaat toch niet gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou niet durven![]()
[..]
En als wij 12 November winnen in amsterdam worden wij gewoon weer kampioen
Dat heeft ajax gewoon zelf gedaan met die waardeloze aanbieding de ze hem gedaan hebben hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, twee landskampioenschappen en kwartfinale Chamions League. Geen resultaten inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
We hebben onder Koeman ook "resultaat voetbal" gespeeld, alleen haalden we toen OOK geen resultaten.
Dat was nog het werk van Adriaanse, en dus mooi voetbalquote:Op donderdag 2 november 2006 14:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, twee landskampioenschappen en kwartfinale Chamions League. Geen resultaten inderdaad.![]()
12 November is ie weer ff terugquote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef StarGazer het volgende:
Commentaar bij Kluivert zijn prachtige doelpunt tegen Feyenoord
"In z'n voorlopige laatste klassieker, maar hij komt terug zegt hij"
Auw
Ik begrijp het niet helemaal. Dus die twee kampioenschappen en kwartfinale CL waren alleen de verdiensten van Adriaanse? Lijkt mij tamelijk naief.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was nog het werk van Adriaanse, en dus mooi voetbal. Dat ene kampioenschap was echt met veel baggervoetbal. Is wel typerend dat wij daar eigenlijk over zeiken, want in eindhoven geven ze er geen kut om.
Ik kan me dat interview nog herinneren ja. We wonnen toen met 3-0 van feyenoord in de Arena toch? Kluivert kapte toen Koeman uit bij die goal. De 2-0 was dat geloof ikquote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef StarGazer het volgende:
Commentaar bij Kluivert zijn prachtige doelpunt tegen Feyenoord
"In z'n voorlopige laatste klassieker, maar hij komt terug zegt hij"
Auw
Behoudend maar realistisch? zeg maar lelijk voetbalquote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
Dus jullie worden liever 2e met spectaculair mooi aanvallend voetbal dan dat je 1e worden met wat behoudener maar realistisch voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |