abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43093499
Tegenwoordig hangt er zo'n smerig hippe sfeer om het linkse gedachtegoed. Als kuddeschapen zeggen die domme rooien dan van "Ik stem SP of Partij van dieren”. Ik denk dan van: denk ff na. Want hoe linkser de regering, hoe slechter het met ons eigen volk gaat. Waarom zou je in godsnaam allemaal paupers uit vage pauperlanden importeren als we de problemen hier in het land zelf onder controle hebben. En waarom moeten de hardwerkende rijke mensen altijd opdraaien voor de lasten van paupers? Zo wordt hard werken niet gestimuleerd, en krijgen we alleen nog maar van die stinkende, hangende, linkensde, kutpaupers.

Dus daarom: stem vrijheid, stem voor een beter Friesland, stem FrieschBelang!
pi_43093564
Partij met het laagste IQ-gemiddelde dus...
pi_43093599
Als die Friezen dat willen, dan pleuren ze ook maar een end op ook. Gewoon beetje graven, paar sleepbootjes en weg met dat eiland
Helaas door het foute rechtse-staatsschulden-aflossen-beleid is hier niet al te veel geld voor over
pi_43093615
Net zoals mensen die domme dingen op fora posten.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_43093633
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:20 schreef Blokhut het volgende:
Nee, dat is heul anders want die typen over het algemeen zowel met links als rechts en dat tegelijk
pi_43093639
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:20 schreef Blokhut het volgende:
Daar hangt ook een hippe sfeer omheen, gezien de grote aantallen waarin domme mensen zich naar bepaalde fora spoeden.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_43093654
Even bij het onderwerp blijven jongons!

Het gaat hier over domme linkse mensen, dus Fryslan even buiten beschouwing houden. Heeft iemand me gister trouwens nog op Fok!Radio gehoord?
pi_43093676
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:22 schreef Hans_Gielus het volgende:

Het gaat hier over domme linkse mensen, dus Fryslan even buiten beschouwing houden. Heeft iemand me gister trouwens nog op Fok!Radio gehoord?
Kerrel, wij hebben het ook over Friesland, je moet de rest van onze teksten gewoon buiten beschouwing laten
pi_43093695
Even in normaal Fries, Opgebaarde, want dit snap ik niet.
pi_43093699
"Domme linkse mensen" is een uitroep van nog dommere rechtse mensen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:26:33 #11
151834 Hans_Gielus
Friesche Vlag!
pi_43093726
Aan je username te zien moet je wel links zijn, anders wordt je vast het land uitgezet!!

Edit:

[ Bericht 60% gewijzigd door Hans_Gielus op 31-10-2006 09:29:21 (ff uitzwaaien) ]
pi_43093736
quote:
Heeft iemand me gister trouwens nog op Fok!Radio gehoord?
Nee, en ik heb het idee dat ik mezelf daarmee een groot plezier gedaan heb.
pi_43093749
quote:

Heeft dit kabinet dan zoveel goeds gedaan voor Friesland (nu we het daar toch over hebben )? Heb je toevallig de LC gelezen afgelopen weken?
pi_43093756
Domme rechtse mensen dan domme TS
feest
pi_43093778
Kom in de bewoonde wereld wonen, dan weet je dat dat FrieschBelang niets voorstelt.

Maar ook hier weer kijken mensen via de andere kant naar jouw gedachtengang

Wel ben ik het met je eens dat het minder slim is voor de toekomst om links te stemmen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:35:15 #16
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_43093894
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:24 schreef Hans_Gielus het volgende:
Even in normaal Fries, Opgebaarde, want dit snap ik niet.
Geen dialecten op FOK graag; dat doe je maar in STA forum..

erg links:
Erg rechts:
Midden! :
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:38:11 #17
151834 Hans_Gielus
Friesche Vlag!
pi_43093960
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:35 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Geen dialecten op FOK graag; dat doe je maar in STA forum..

erg links:
Erg rechts:
Midden! :
Midden bestaat niet, je hebt alleen links en rechts.

midden zijn mensen die hun mening niet durven te geven
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:38:33 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43093970
Yay een links/rechts topic
pi_43093979
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:11 schreef Hans_Gielus het volgende:
Tegenwoordig hangt er zo'n smerig hippe sfeer om het linkse gedachtegoed. Als kuddeschapen zeggen die domme rooien dan van "Ik stem SP of Partij van dieren”. Ik denk dan van: denk ff na. Want hoe linkser de regering, hoe slechter het met ons eigen volk gaat. Waarom zou je in godsnaam allemaal paupers uit vage pauperlanden importeren als we de problemen hier in het land zelf onder controle hebben. En waarom moeten de hardwerkende rijke mensen altijd opdraaien voor de lasten van paupers? Zo wordt hard werken niet gestimuleerd, en krijgen we alleen nog maar van die stinkende, hangende, linkensde, kutpaupers.

Dus daarom: stem vrijheid, stem voor een beter Friesland, stem FrieschBelang!
Partij vd Dieren
Misschien moet je een keer uit die provinicie van je komen, dan ontdek je een hele andere wereld met hele andere problemen dan de ondergelopen gierkelder van boer Harms
Jesus saves but death prevails.
pi_43094031
Mens is een kudde volk... voorbeeld: Iemand die christen is zal niet voor wilders stemmen.. ma.w. de meesten krijgen vanuit huis hun stem al mee.. wel sneu maar niets aan te doen.. Zo zou ik iedere 4 jaar mijn stem herzien. integenstelling tot veel mensen.
pi_43094131
Dit gaat op één ding uitdraaien, en dat is een hele grote hoeveelheid ongenuanceerd gebash. Probeer het nog maar eens, maar dan zonder beredeneringen waar zelfs de gemiddelde LPF-stemmer lachstuipen van krijgt.

Oh, en voordat je me beticht van politieke censuur: een topic over 'domme regtse mensen die armen schoppen en zwervers slaan' gaat ook onherroepelijk dicht.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')