Bestaat er ook zoiets als geludisdicht behang? Want daar zou ik Noah dan wel achter willen plakken
![]()
Terwijl ik aan het koken was riep Noah de hele tijd enthousiast "happie! happie!" waaruit ik domweg concludeerde dat ie honger had
![]()
Hij werd zelfs boos toen we in de kamer gingen zitten omdat het eten nog even in de oven zat. Maar toen het eindelijk op tafel kwam begon meneer hysterisch te huilen/krijsen en wilde al niet eens aan tafel zitten, laat staan eten. Nou prima dan eet je toch niet. Maar dat hysterische gejank bleef aanhouden. Wat we ook proberen niks helpt
![]()
Was ie eindelijk rustig begint ie over een appel. Dus ik vraag of ie banaan wilt en hij zegt ja. Er zat ook banaan door het eten dus ik prik een stukje banaan aan zijn vork en het hysterische gekrijs begint weer van voren af aan
![]()
Ik had dus echt zoiets van zoek het lekker zelf maar even uit. Maar dat gekrijs en gejank daar kan ik echt niet tegen
![]()
Vooral als het echte huilen over gegaan is in dat irritante gesnik a la "ik ben zo ziehiehiehiehiehiehiehiehielig"...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.