quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef livelink het volgende:
Wat doe je met een jongetje dat alles kapot wil maken en niet gevoelig is voor straf en beloning? Een rol behang en veel plaksel houdt hem niet tegen, hoor. Daar moet hij alleen maar om lachen.
Voor alsnog geen effect.... half 6.... hij heeft geprobeerd om nog te slapen (op verzoek), maar nog voor 6 uur kwam de mededeling dat het niet gelukt was...quote:
Ik had expres nog de wasmand met was voor de koelkast gezet, gasstel staat boven op de koelkast maar ze heeft deze dus verschoven en haar stoeltje er tussen geproptquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:19 schreef bixister het volgende:
brrr eng rottdog! ik vind 't altijd zo griezelig dat ze bij die hete pannen en oven enzo kunnen.
da's dan wel weer heel ontopic jordy!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef Githa het volgende:
Als ik tegen Jordy zegt; 'pas op, dat is heet' dan gaat hij blazen![]()
Vandaag dus 5 uur... Nadat hij al een keer wakker geweest is. Op dit moment zou je zeggen dat het een tegengesteld effect heeft, die tabletten, al is dat natuurlijk voorbarig. Feit is wel dat het deze week erger lijkt te worden met dat vroege wakker zijn ipv minder erg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor alsnog geen effect.... half 6.... hij heeft geprobeerd om nog te slapen (op verzoek), maar nog voor 6 uur kwam de mededeling dat het niet gelukt was...![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:03 schreef Belana het volgende:
diaan, je gebruikt het pas 2 dagen... wach het nog even af
Tuurlijk is het deze week erger: wintertijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag dus 5 uur... Nadat hij al een keer wakker geweest is. Op dit moment zou je zeggen dat het een tegengesteld effect heeft, die tabletten, al is dat natuurlijk voorbarig. Feit is wel dat het deze week erger lijkt te worden met dat vroege wakker zijn ipv minder erg.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |