Ik geloof dat het in de lucht zit ofzo... ik had ongeveer hetzelfde theater met de spagetti hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef texelonia het volgende:
Bestaat er ook zoiets als geludisdicht behang? Want daar zou ik Noah dan wel achter willen plakken
Terwijl ik aan het koken was riep Noah de hele tijd enthousiast "happie! happie!" waaruit ik domweg concludeerde dat ie honger hadHij werd zelfs boos toen we in de kamer gingen zitten omdat het eten nog even in de oven zat. Maar toen het eindelijk op tafel kwam begon meneer hysterisch te huilen/krijsen en wilde al niet eens aan tafel zitten, laat staan eten. Nou prima dan eet je toch niet. Maar dat hysterische gejank bleef aanhouden. Wat we ook proberen niks helpt
Was ie eindelijk rustig begint ie over een appel. Dus ik vraag of ie banaan wilt en hij zegt ja. Er zat ook banaan door het eten dus ik prik een stukje banaan aan zijn vork en het hysterische gekrijs begint weer van voren af aan
Ik had dus echt zoiets van zoek het lekker zelf maar even uit. Maar dat gekrijs en gejank daar kan ik echt niet tegen
Vooral als het echte huilen over gegaan is in dat irritante gesnik a la "ik ben zo ziehiehiehiehiehiehiehiehielig"...
Je mag hem een nachtje lenenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is![]()
ik lig hier ook echt in een deuk....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is![]()
dat denk ik ook steedsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef bixister het volgende:
.....
en bar, ik weet dat het behalve grappig voor jou ook wel erg wrang moet zijn om dit soort verhalen te lezen; had je dat behang nog maar nodig zo af en toe.
Ze heeft het begrip meidenavondje al goed door!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Jelief het volgende:
Zaterdagavond, manlief is weg naar de padvinders en ik heb schoonzus en nog een vriendin over de vloer. We hebben lekker gegeten, Emma is in bad geweest en de Irish coffe en chocoladedip met vers fruit staat klaar. Nog even Emma voeden en dan lekker meidenavondje....
Nee dusEmma vond het nodig om steeds in mijn tepel te bijten en niet te willen drinken. Dan maar zo in bed... wheeeee, nee dus
.Toch maar even huilen dan. Koffie is inmiddels bijna koud, na een kwartier dan maar uit bed...
Ze heeft de hele avond bij ons gezeten en lag uiteindelijk pas om 23.20 in bed![]()
Dit alles was niet zo heel erg geweest als ik zelf niet behoorlijk moe was..helaas is het meestal zo dat zij moe is als ik moe ben... (en ik vergeet dan vaak om even te gaan slapen als zij slaapt)
Komt vast omdat jullie plafond laag isquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef snoopy het volgende:
Mijn vriend wilde Morris van de week achter het plafond plakken.
Die uitdrukking kende ik nog niet!
Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het rustig hier, geen behang en plaksel meer nodig?
Twan ging vanmorgen helemaal over de rooie omdat ik de melk was vergeten en hij geen pap kon krijgen. Alsof de wereld verging zo erg huilen en gillen. Wilde geen brood en ook niet wat anders, alleen maar pap. Nou daar sta je dan om 7 uur sochtends, geen winkel open en dan ook nog een half uur later een trein moeten pakken om naar je werk te gaan en hem nog eerst naar opa en oma brengen met de fiets. Wat een begin van de dag... pffff.
Nopequote:Op woensdag 15 november 2006 23:05 schreef sombie het volgende:
[..]
Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Komt vast omdat jullie plafond laag is![]()
Kan hij meteen even uitwaaienquote:Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef snoopy het volgende:
[..]dan ligt ie gewoon boven op de boot ja
Maar dan heb ik de kaartjes al gekocht.... ik heb hem nu gezegd, omdat hij het er steeds over heeft, dat de kaartjes uitverkocht zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Is chanteren een optie?Lief zijn, dan mag je naar Ernst en Bobbie?
Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ah dus chanteren zit er niet inTja... moeilijk dan. Christan is vorig jaar geweest (Bloemendaals verjaardagsfeestje - met een limousine
), hij vond het geweldig
Ik zou hem zeggen dat jullie iets heel bijzonders gaan doen. Als hij dan weer eens boos is, dan kun je de aandacht steeds afleiden met 'weet je nog van onze verrassing?'.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.
Zo heb ik mijn moeder ook gek gekregen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Githa het volgende:
Maar om on-topic te blijven![]()
Jordy kan ik wel achter het behang plakken als hij s'morgens uit bed komt en dramatisch in de keuken op de grond gaat liggen huilen omdat hij "dieeeeeeehieeee" wil, en ik maar niet kan ondekken wat " dieeeeeeeehieeeee" is![]()
O, gelukkig.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope![]()
En als ik wel zou willen, had ik daar ook geen tijd voor want ik moest ook naar mn werk. Ik heb tussen de middag wel even melk gekocht, dus meneer had vanmorgen weer pap.
Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef Githa het volgende:
Mag ikJordy toch heel voorzichtig achter het behang plakken?
Hij is echt onuitstaanbaar geweest vandaag, een waar monster![]()
Gillen, krijsen, slaan en aaaaaaaaallles doen wat niet mag, wat écht niet mag![]()
Afreageren e.d. heb ik best begrip voor, maar er zijn toch best wel grenzen.
* plak* dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |