abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 13:53:12 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43323291
maar als je nou als meneer perse niet wil slapen, probeert of hij wel lekker op bed wil liggen met een door hem uitgezochte muziekcd aan? maar vooral benadrukken dat het zo lekker is om op je bed te liggen en lekker muziek te luisteren? zou hij zo niet stiekem in slaap vallen?
want zoals je het beschrijft lijkt het op het ik-ben-wel-moe-maar-ik-wil-niet-slapen-want-ik-ben-dwars-syndroom.
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:03:52 #152
103793 kozakken
Living the life
pi_43323573
Dat is precies het syndroom waar hij last van heeft. (Trouwens, ik heb na 5minuten niets meer gehoord en hij slaapt nu dus echt. Zelfs door de deurbel heen, wat echt uitzonderlijk is. Hoezo moe? )
-goed idee trouwens, die muziekcd's-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 14:30:56 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43324447
Inderdaad, muziekje aan, en dan vrij zacht, zodat hij ook stil moet zijn om het te kunnen horen

Bij ons is "Ik wil niet naar de bedje!" nog altijd een gevleugelde term Maar die van ons viel al zo'n beetje in slaap terwijl hij dat zei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:02:25 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_43325394
hier is het het syndroom "ik wil niet spelen"
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:46:39 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43326709
plakkaatverf, sponsjes en groot tekenpapier een optie?
(wel even bijblijven om te voorkomen dat je ineens een ander motiefje op je behang en vloer hebt )
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:51:21 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43326831
o en om in de sfeer van dit topic te blijven: een overgebleven rol behangpapier kan heel goed als tekenpapier dienst doen (achterkant)
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:57:28 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_43326999
ow er zijn zoveel opties maar hij wil helemaal niks of ik moet het doen... en mama heeft daar ook niet altijd zin in
net gezellig samen een soepie gegeten, om weer even wat gezelligheid te hebben. En nu ga ik weer bedenken wat we dan nu weer gaan doen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:23:59 #158
62233 Jelief
ikke lief!
pi_43327660
Zaterdagavond, manlief is weg naar de padvinders en ik heb schoonzus en nog een vriendin over de vloer. We hebben lekker gegeten, Emma is in bad geweest en de Irish coffe en chocoladedip met vers fruit staat klaar. Nog even Emma voeden en dan lekker meidenavondje....
Nee dus Emma vond het nodig om steeds in mijn tepel te bijten en niet te willen drinken. Dan maar zo in bed... wheeeee, nee dus .Toch maar even huilen dan. Koffie is inmiddels bijna koud, na een kwartier dan maar uit bed...
Ze heeft de hele avond bij ons gezeten en lag uiteindelijk pas om 23.20 in bed
Dit alles was niet zo heel erg geweest als ik zelf niet behoorlijk moe was..helaas is het meestal zo dat zij moe is als ik moe ben... (en ik vergeet dan vaak om even te gaan slapen als zij slaapt)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:37:07 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43332023
Bestaat er ook zoiets als geludisdicht behang? Want daar zou ik Noah dan wel achter willen plakken
Terwijl ik aan het koken was riep Noah de hele tijd enthousiast "happie! happie!" waaruit ik domweg concludeerde dat ie honger had Hij werd zelfs boos toen we in de kamer gingen zitten omdat het eten nog even in de oven zat. Maar toen het eindelijk op tafel kwam begon meneer hysterisch te huilen/krijsen en wilde al niet eens aan tafel zitten, laat staan eten. Nou prima dan eet je toch niet. Maar dat hysterische gejank bleef aanhouden. Wat we ook proberen niks helpt Was ie eindelijk rustig begint ie over een appel. Dus ik vraag of ie banaan wilt en hij zegt ja. Er zat ook banaan door het eten dus ik prik een stukje banaan aan zijn vork en het hysterische gekrijs begint weer van voren af aan Ik had dus echt zoiets van zoek het lekker zelf maar even uit. Maar dat gekrijs en gejank daar kan ik echt niet tegen Vooral als het echte huilen over gegaan is in dat irritante gesnik a la "ik ben zo ziehiehiehiehiehiehiehiehielig"...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43335038
* Bar_en_Mar geeft oordopjes aan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 november 2006 @ 19:51:30 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43335180
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef texelonia het volgende:
Bestaat er ook zoiets als geludisdicht behang? Want daar zou ik Noah dan wel achter willen plakken
Terwijl ik aan het koken was riep Noah de hele tijd enthousiast "happie! happie!" waaruit ik domweg concludeerde dat ie honger had Hij werd zelfs boos toen we in de kamer gingen zitten omdat het eten nog even in de oven zat. Maar toen het eindelijk op tafel kwam begon meneer hysterisch te huilen/krijsen en wilde al niet eens aan tafel zitten, laat staan eten. Nou prima dan eet je toch niet. Maar dat hysterische gejank bleef aanhouden. Wat we ook proberen niks helpt Was ie eindelijk rustig begint ie over een appel. Dus ik vraag of ie banaan wilt en hij zegt ja. Er zat ook banaan door het eten dus ik prik een stukje banaan aan zijn vork en het hysterische gekrijs begint weer van voren af aan Ik had dus echt zoiets van zoek het lekker zelf maar even uit. Maar dat gekrijs en gejank daar kan ik echt niet tegen Vooral als het echte huilen over gegaan is in dat irritante gesnik a la "ik ben zo ziehiehiehiehiehiehiehiehielig"...
Ik geloof dat het in de lucht zit ofzo... ik had ongeveer hetzelfde theater met de spagetti hier Nu slaapt ze gelukkig.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43335396
* Bar_en_Mar zet een doos oordopjes neer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:06:41 #163
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43335758
Hier heeft madam het gepresteerd om mij een uur lang voor jan doedel naar haar kamertje te roepen

- Mama!! Gekke nagel!!! (dan zit er een frutsel aan haar nagel die ik er dan af moet halen, kom ik bij haar, "suussie zelf al gedaan! " )
- Mama!!! Dohorst!!
- Mamaaaa!!!!!! MAMAAAA!!!!! (ga je kijken, "Suussie hoort de klokken!!! " ja schat, das de kerk.. het is 7 uur... )
- Mama!! Ik wil Bambi!!!!! (die lag dus nog binnen... )
- Mama!!! Bambi is gevahallen!!! (Normaal luisterd ze ook niet als ik zeg dat ze in bed moet blijven, nu kon ze er niet bij omdat ze haar bed niet uit mocht... )
- Mama!!! Bambi wil binnen slapen!!!!
- Mama!!! Ik wil knuffelen!!
- Mamaaaaaaa!!!! Mijn doekkie is weheg!!!! (daar lig je bovenop schat... )

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:21:42 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43336373
Het is de "hele" avond niet meer goed gekomen met Noah, bij alles wat niet naar zijn zin was werd het net zo'n drama als met eten. Lekker vroeg in bad gedaan dus en daarna naar bed. Maar nu wil ie niet slapen En Noah doet bijna nooit moeilijk met slapen! Hoop niet dat ie ziek wordt, want vaak als ie moeilijk deed met slapen werd ie daarna ziek....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43341235
tex, hier bedoelt anna met 'happie happie' dat ze schnappi wil zien/horen. zou 't dat niet kunnen zijn?

maar ik hoop ook dat ie niet ziek aan 't worden is, al zou het wel een verklaring zijn voor z'n gedrag.

piet heeft 't héle harde gillen ontdekt. echt hij kan 't toch op een krijsen zetten, oor-ver-do-vend. en voorheen kon ik 'm nog wel in de gang zetten bij wijze van straf, maar tegenwoordig smijt hij die deur gewoon meteen weer open, hoe streng ik 'm ook toespreek. dus dan maar naar boven gebracht, naar z'n kamer. het traphekje krijgt ie nog niet zelf open.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:20:29 #166
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43341364
Hier ligt er eentje te krijsen in zijn bed. Hij wil naar het "groot bed". Meneer heeft kennelijk niet door dat het bed lang niet zo groot meer is als hij tussen ons in komt liggen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43341412
ik heb hier nu nergens last van
pi_43341551
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is
Syllables govern the world
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:24:52 #169
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43341576
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is
Je mag hem een nachtje lenen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43341633
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
ik lig hier ook echt in een deuk....

Hoop alleen nu dat oma niet teveel afziet hierboven met Thijs
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 22:27:29 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43344637
jawel, dat doe ik in 't algemeen ook hoor, maar hij weet 't natuurlijk vaak precies te doen wanneer het echt niet uitkomt/niet kan. en hij doet het vaak ook juist als ik met anna bezig ben, dus om de aandacht van haar af te leiden. dus dit is dan de meest in de buurt komende vorm van negeren (namelijk hij wordt buiten de aandacht geplaatst). maar 't kost wel energie.

en bar, ik weet dat het behalve grappig voor jou ook wel erg wrang moet zijn om dit soort verhalen te lezen; had je dat behang nog maar nodig zo af en toe.
  woensdag 8 november 2006 @ 06:51:55 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_43349156
ow tex, dat gegil en geschreeuw en gejank, daar kan ik ook niet tegen Liam is daar ook zo goed in... en dan word ik soms zo boos terwijl ik weet dat alleen rustig blijven helpt...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 07:48:14 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43349351
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef bixister het volgende:
.....
en bar, ik weet dat het behalve grappig voor jou ook wel erg wrang moet zijn om dit soort verhalen te lezen; had je dat behang nog maar nodig zo af en toe.
dat denk ik ook steeds

ik heb diep respect voor je, bar
  woensdag 8 november 2006 @ 11:37:12 #175
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43353306
behang en plaksel graag

Maxim zit in een keukenkastje te gluren, en wil er natuurlijk ook wat uit pakken.
ik zie het al aankomen en zeg dat hij niet in dat kastje mag komen, en ik sta al op om hem weg te halen.
meneer ziet dat.....grist snel een ijzeren schaal uit diezelfde kast en gaat ermee rennen....
ik loop dus op hem af om hem tegen te houden met die schaal...en omdat maxim het er dan niet mee eens is dat hij die schaal niet mag hebben...gooit hij hem keihard op de grond, op de tegels, en dat geeft me een lawaai

ik haat dat gegooi
pi_43353772
Doe mij ook nog maar een paar rollen

Oma vraagt of Amber meegaat Sammy uitlaten en daarna naar Oma B. (is de mama van oma). Dat wil ze altijd per se, maar nu niet Ik dring nog eens aan, want ik heb geen zin in janktaferelen als oma dan toch alleen weggaat.
Nee, mevroi wil echt niet. Ik ga haar toch maar aankleden, en amber maar schreeuwen dat ze niet mee wil *hier begin ik al te stomen*
Dus ik zeg iets in de trant van: "Zoek het maar uit, oma gaat weg nu"
Oma gaat.
Amber: "ikke ook mee"
En toen liet ze zich ook gedwee aankleden enzo en nu is ze dan ook met oma mee
pi_43353876
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Jelief het volgende:
Zaterdagavond, manlief is weg naar de padvinders en ik heb schoonzus en nog een vriendin over de vloer. We hebben lekker gegeten, Emma is in bad geweest en de Irish coffe en chocoladedip met vers fruit staat klaar. Nog even Emma voeden en dan lekker meidenavondje....
Nee dus Emma vond het nodig om steeds in mijn tepel te bijten en niet te willen drinken. Dan maar zo in bed... wheeeee, nee dus .Toch maar even huilen dan. Koffie is inmiddels bijna koud, na een kwartier dan maar uit bed...
Ze heeft de hele avond bij ons gezeten en lag uiteindelijk pas om 23.20 in bed
Dit alles was niet zo heel erg geweest als ik zelf niet behoorlijk moe was..helaas is het meestal zo dat zij moe is als ik moe ben... (en ik vergeet dan vaak om even te gaan slapen als zij slaapt)
Ze heeft het begrip meidenavondje al goed door!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 8 november 2006 @ 19:51:44 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43369933
Pff, dat rolletje behang wil ik ook wel even lenen. Vooral nu weer rondom slaaptijd. Bovenstaande omschrijvingen zijn ook op Fleur toepasbaar. Ze is dood en doodmoe, maar roept dat ze niet wil slapen. Al de hele avond is het krijsen als iets niet lukt, als ze iets niet krijgt ect. ect. Dus nu heb ik uiteindelijk maar de stoel aangevoerd. En nog even vermeld dat ik het niet leuk vind om zo de avonden af te sluiten. Dat het altijd weer nodig is dat er iemand boos moet worden. Lief legt ze nu in bed en ik hoor het gepiep al weer.....pffff.....
  woensdag 15 november 2006 @ 21:53:48 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43591182
Wat is het rustig hier, geen behang en plaksel meer nodig?

Twan ging vanmorgen helemaal over de rooie omdat ik de melk was vergeten en hij geen pap kon krijgen. Alsof de wereld verging zo erg huilen en gillen. Wilde geen brood en ook niet wat anders, alleen maar pap. Nou daar sta je dan om 7 uur sochtends, geen winkel open en dan ook nog een half uur later een trein moeten pakken om naar je werk te gaan en hem nog eerst naar opa en oma brengen met de fiets. Wat een begin van de dag... pffff.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 22:00:38 #180
81992 Githa
pi_43591509
Ja, eigenlijk heel veel, maar ik vind het nu zo zielig om hem achter het behang te plakken, komt volgende week vast wel weer
pi_43591645
Mijn vriend wilde Morris van de week achter het plafond plakken.
Die uitdrukking kende ik nog niet!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 15 november 2006 @ 22:40:56 #182
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43593047
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef snoopy het volgende:
Mijn vriend wilde Morris van de week achter het plafond plakken.
Die uitdrukking kende ik nog niet!
Komt vast omdat jullie plafond laag is
pi_43593739
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het rustig hier, geen behang en plaksel meer nodig?

Twan ging vanmorgen helemaal over de rooie omdat ik de melk was vergeten en hij geen pap kon krijgen. Alsof de wereld verging zo erg huilen en gillen. Wilde geen brood en ook niet wat anders, alleen maar pap. Nou daar sta je dan om 7 uur sochtends, geen winkel open en dan ook nog een half uur later een trein moeten pakken om naar je werk te gaan en hem nog eerst naar opa en oma brengen met de fiets. Wat een begin van de dag... pffff.
Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?
  donderdag 16 november 2006 @ 09:52:57 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43600005
dat vroeg ik me ook al af
ik zou dat echt niet doen
  donderdag 16 november 2006 @ 09:57:35 #185
114177 Diaan73
pi_43600119
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:05 schreef sombie het volgende:

[..]

Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?
Nope En als ik wel zou willen, had ik daar ook geen tijd voor want ik moest ook naar mn werk. Ik heb tussen de middag wel even melk gekocht, dus meneer had vanmorgen weer pap.
Make love, not war ☮
pi_43600123
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Komt vast omdat jullie plafond laag is
dan ligt ie gewoon boven op de boot ja
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 november 2006 @ 10:38:05 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_43601023
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef snoopy het volgende:

[..]

dan ligt ie gewoon boven op de boot ja
Kan hij meteen even uitwaaien
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 16 november 2006 @ 11:25:27 #188
114177 Diaan73
pi_43602408
Offopic denk ik, maar weet even niet waar anders te posten

hmmm ik zit met een dilemma.... op 29 november a.s. komt Ernst, Bobbie en de Rest in Enschede met de Sinterklaasshow. Ik kan vrij krijgen, ik kan kaartjes krijgen.... maar Twan is de laatste tijd soms erg vervelend en krijgt al vrij veel ivm dubbel Sinterklaas, zal ik voor hem kaartjes kopen of niet? Aan de ene kant erg leuk, hij is kortgeleden ook naar Pluk redt de dieren geweest, maar aan de andere kant.....
Wat vinden jullie ervan?

/offtopic
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 11:27:57 #189
13151 crew  Rewimo
pi_43602506
Is chanteren een optie? Lief zijn, dan mag je naar Ernst en Bobbie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 november 2006 @ 11:29:09 #190
114177 Diaan73
pi_43602550
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Is chanteren een optie? Lief zijn, dan mag je naar Ernst en Bobbie?
Maar dan heb ik de kaartjes al gekocht.... ik heb hem nu gezegd, omdat hij het er steeds over heeft, dat de kaartjes uitverkocht zijn Als ik ze koop, wil ik hem daarmee verrassen.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 11:30:44 #191
13151 crew  Rewimo
pi_43602606
Ah dus chanteren zit er niet in Tja... moeilijk dan. Christan is vorig jaar geweest (Bloemendaals verjaardagsfeestje - met een limousine ), hij vond het geweldig
  donderdag 16 november 2006 @ 11:32:03 #192
114177 Diaan73
pi_43602650
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ah dus chanteren zit er niet in Tja... moeilijk dan. Christan is vorig jaar geweest (Bloemendaals verjaardagsfeestje - met een limousine ), hij vond het geweldig
Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 16 november 2006 @ 11:50:47 #193
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_43603258
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.
Ik zou hem zeggen dat jullie iets heel bijzonders gaan doen. Als hij dan weer eens boos is, dan kun je de aandacht steeds afleiden met 'weet je nog van onze verrassing?'.

Ik denk overigens niet dat hij dit zal beschouwen als cadeautje, want het is iets wat niet tastbaar is, maar daarom natuurlijk niet minder leuk!
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_43605828
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Githa het volgende:
Maar om on-topic te blijven
Jordy kan ik wel achter het behang plakken als hij s'morgens uit bed komt en dramatisch in de keuken op de grond gaat liggen huilen omdat hij "dieeeeeeehieeee" wil, en ik maar niet kan ondekken wat " dieeeeeeeehieeeee" is
Zo heb ik mijn moeder ook gek gekregen. Op laatst deed ze maar de koelkast open en ging dingen aanwijzen. Dat scheen beter te werken dan dingen opnoemen.
Buurman, ik hier?
  donderdag 16 november 2006 @ 14:57:29 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43608971
Ik zou ze kopen Diaan. Ook al is hij de laatste tijd minder lief soms, iets leuks kan hem misschien motiveren? Samen iets leuks doen laadt de batterij ook weer op, toch?

Ik heb hartelijk gelachen om al die verhalen hier..... Maar ik geloof dat ik ook niet behangvrij de week doorkom.
Waar Luuke me echt gek mee kon maken is met dat gepiept. Zo'n zeurjammertje. Niet-echt-huiltje. Ik heb zo mijn best gedaan om haar af te leren zo te piepen en in plaats daarvan mij te komen halen, mijn hand te pakken of mama te roepen. Ik droomde van de dag dat het piepen voorbij zou zijn.

En nu is het zover....De Hele Dag: Mama? Mama? Mamaaa? Maham? Mama Handje? Mama pelen. Mama helpe, Luuke dlinken. Lamp uit mama. Lamp aan mama. Mama plasse? Mama poepen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 16:18:24 #196
81992 Githa
pi_43611849
Mag ikJordy toch heel voorzichtig achter het behang plakken?
Hij is echt onuitstaanbaar geweest vandaag, een waar monster
Gillen, krijsen, slaan en aaaaaaaaallles doen wat niet mag, wat écht niet mag
Afreageren e.d. heb ik best begrip voor, maar er zijn toch best wel grenzen.

* plak* dus....
pi_43615976
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nope En als ik wel zou willen, had ik daar ook geen tijd voor want ik moest ook naar mn werk. Ik heb tussen de middag wel even melk gekocht, dus meneer had vanmorgen weer pap.
O, gelukkig.
  donderdag 16 november 2006 @ 21:55:19 #198
114177 Diaan73
pi_43621977
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef Githa het volgende:
Mag ikJordy toch heel voorzichtig achter het behang plakken?
Hij is echt onuitstaanbaar geweest vandaag, een waar monster
Gillen, krijsen, slaan en aaaaaaaaallles doen wat niet mag, wat écht niet mag
Afreageren e.d. heb ik best begrip voor, maar er zijn toch best wel grenzen.

* plak* dus....
Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.

Make love, not war ☮
  donderdag 16 november 2006 @ 22:09:25 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43622451
Mogen er hier trouwens ook mannen achter het behang geplakt worden?
Gister moest ik werken en het mannetje was vrij. Dus zorgt voor de kinderen, doet hij altijd hartstikke goed.
Maar gisteravond kwam ik thuis en zet mijn afgekolfde flesjes in de koelkast. Staat daar nog een vol flesje.
"Hoe laat heeft Cas voor het laatst gedronken?"
"Tussen de middag bij jou"
"En om 4 uur dan?"
"Heu moet dat dan?"

"Heeft Cas niks meer gehad sinds 12.30?"
"Nee"

"Waarom niet?"
"Hij huilde niet"

"Doe normaal man, moet zo'n kind eerst janken om aandacht te krijgen? Cas huilt bijna nooit weet je nog?"
"O hihi, helemaal niet aan gedacht."

Ik vond dit helemaal niet grappig. Mijn hele schema naar de knoppen. We hebben wat aan zitten klooien gister verder met die voedingen om weer een beetje op een gelijk niveau te komen. En dat omdat Cas niet huilt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:28:54 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43623096
Oh hemel . Zo heb ik idd ook een keer met een babyFreek aangetobt, totdat ik een schone papfles in de keuken zag staan. Nou behoorde het schoonmaken van de flessen niet tot Hubs deugden, dus maar even gebeld.

"Uh, ja, nee, ik heb hem idd geen fles gegeven, dat was ik een beetje vergeten, hij huilde trouwens ook niet"

Alsof dat het dan rechtpraat ofzo .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')