quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef m@x het volgende:Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus
hahahahaha
Mijn dochtertje (5) heeft ook de nare gewoonte ergvroeg wakker te zijn. Zo rond een uur of 5 is heel normaal bij haar...
omdat mama er dan nog niet uit hoeft en
![]()
dan er net uit gaat om naar het werk te vertrekken, mag Alyssa bij mama in bed mama moet er "pas" 06.30 uit.... niets aan de hand zou je zeggen, ze is wakker, kijkt tv, gaat niet overdwars liggen....
NOT!!!!!
mijn dochter heeft een nieuwe sport uitgevonden.... hoe krijg ik mama zo snel mogelijk klaar wakker ......
dag 1: gewoon aan 1 stuk door verhalen gaan vertellen tegen mama.......
![]()
mama wakker
dus afgesproken met Alyssa, mopje je mag bij mama in bed smorgens, maar ga lekker tv kijken en laat mama nog een beetje slapen..... dus niet meer praten he... nee mama is goed....
dag 2: praten mag niet, dus denkt dochter lief, dan ga ik toch in mijn handen klappen????
grrrr wederom afgesproken dat ze bij mij in bed mag, maar ze mag niet praten en/of klappen.... afgesproken mamatje
dag 3: praten en of klappen mag niet, dus je zou zeggen nu gaat het goed.....
![]()
(mama heeft een waterbed) dus als je dan gaat wiebelen, wiebelt alles en iedereen in bed......
dus, nu is de afspraak, als ze wakker is mag ze niet meer bij mij in bed.... afgesproken mamatje
dag 4: Hup de kamer van mijn zoon (7) in en daar net zo lang gaan klieren tot dat hij wakker is, en keihard MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Alyssa maat me wakker gilt... en dus nu de hele buurt wakker is!!!!!!!!!!!!
Eindresultaat: Als Alyssa wakker is ga ik ook maar naar beneden....