Zit in de buurt....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef BrandX het volgende:
was het niet in de koude oorlog? jaren 60 dus?
Gaat goed, Nu nog de naam van de raket en Datum en je hebt hem....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef BrandX het volgende:
nou ja, een dag weet ik niet, maar wel dat defensie een paar computers aan elkaar koppelden (dat was dus voor het eerst), om een raketaanval te overleven. maar de dag of zelfs jaar is mij een groot raadsel....
Oh, dus de tijd hoeft niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Gaat goed, Nu nog de naam van de raket en Datum en je hebt hem....
die moet ik zelf dan even opzoeken, maar dat mag ook hoorquote:
Het was geen kernraket, en het was ongeveer 10 jaar eerderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef BrandX het volgende:
naam van raket zal een kernraket zijn, maar datum laat ik aan anderen over... Ok, een gokje wil ik wel wagen; 19 september 1967
Het was ook geen bom... Wat doen ze nog meer met Raketten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef BrandX het volgende:
ohw... Neutronenbom? en ongeveer 10jr.... 4 september 1959
het word zo warm dat het rakketje wat hierboven staat gaat smeltenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:53 schreef BrandX het volgende:
de ruimte inschieten!
maar weet verder niets te verzinnen. Iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |