De stier is zwanger?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:29 schreef BrandX het volgende:
het gaat niet om de kleur, mw2002. UItsluitend om de exterieur/lichaamsbouw van de stier. Daar is iets mee aan de hand. En je moet niet aan een enkele stier denken, maar aan meerdere en wat daar dan dus zo bijzonder aan is.
quote:Van oudsher werd aangenomen dat Potter een bestaande stier heeft geportretteerd, maar niets blijkt minder waar te zijn. De verschillende onderdelen waar hij uit is opgebouwd, kunnen namelijk nooit aan één beest toebehoren.
Yeah....ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:32 schreef ChopperMick het volgende:
@soempie: woon in de buurt van Schagen
Hij schilderde ook eenhoornen, is het achterstel misschien van een eenhoorn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:35 schreef BrandX het volgende:
ehm omdat hij zo moeilijk blijkt, een niet zo subtiele hint:
[..]
Grof en rank zit je heel warm mee, maar is niet de termologie die ik zoek. Want binnen de termologie die ik zoek, zijn zowel rank als grof mogelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:37 schreef ChopperMick het volgende:
zoals ik al zei, de voorkant is grof gebouwd de achterkant rank.
Zijn er meerderen die het raden voor gezien houden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
van mij mag je het vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |