Stomme Dominosteentjes ! Waar is de musquote:
Zijn hoofd lijkt op die poppetjes uit Mars Attacks, met al die bobbels en zo...quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef fratsman het volgende:
Die dikke neger moet dood!vervelende gast. Hij lijkt overigens op Uncle Phil, alleen dan volledig kaal.
dan bieden we ons ff aan.. sluiten we een mooie dealquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef purplerose het volgende:
Als zij dr House niet wil, wil ik hem wel
Gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dan bieden we ons ff aan.. sluiten we een mooie deal![]()
![]()
gelukkig wel jaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef boneyard het volgende:
weer maar 1 aflevering deze week.
Alleen op donderdag dus?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef boneyard het volgende:
weer maar 1 aflevering deze week.
Just in case, I've already ordered an extra large coffin. Oh no, don't thank me. That's just the kinda guy I am.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:50 schreef fratsman het volgende:
Die droom in het begin!![]()
![]()
![]()
Geweldig gewoon!
Welnee.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef Argento het volgende:
Is Cameron nou trouwens definitief weg?
Zo hallo, dat mag wel wat subtielerquote:Op donderdag 23 november 2006 22:50 schreef fratsman het volgende:
En hopelijk zijn we nou van die neger af.
Nee hoor, ik hoop ook dat we van hem af zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo hallo, dat mag wel wat subtieler![]()
ach jah, t is nie altijd feest hequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef E.T. het volgende:
Alleen die baby was zo nep...
Een baby die met 28 weken wordt gehaald ziet er echt wel heel wat kariger uit(en ligt aan heel wat meer slangetjes en draadjes in een couveuse)
Ik denk dat er geen ouders waren die hun 28 weken oude baby wilden laten acteren in een seriequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef E.T. het volgende:
Een baby die met 28 weken wordt gehaald ziet er echt wel heel wat kariger uit(en ligt aan heel wat meer slangetjes en draadjes in een couveuse)
Tja, in meer series zijn de pasgeboren baby's een stuk ouder, of gewoon een robot. Mijn moeder zei meteen, dat kan geen baby zijn van 28 wekenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef E.T. het volgende:
Hulde aan je moederquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, in meer series zijn de pasgeboren baby's een stuk ouder, of gewoon een robot. Mijn moeder zei meteen, dat kan geen baby zijn van 28 weken![]()
Nou! Jammer dat je naar E.R. ofzo gekeken hebt want House was donderdagquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef het-is-mij het volgende:
Gave aflevering van afgelopen woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |