Dus toch, ik dacht hem al in het voorstukje gezien te hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bijz: LL Cool J heeft in deze aflevering een bijrol
Goed gezienquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus toch, ik dacht hem al in het voorstukje gezien te hebben
Jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:49 schreef AnnaStesia het volgende:
ipv House komt er darten volgende week
![]()
mag toch hopen dat het darten slechts eenmalig is.. Tis toch te erg voor woorden eigenlijk dat zo'n goede serie moet wijken voor zo'n nepsport...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef Feya het volgende:
jeetjeLopen we met deze serie ook al helemaal bij met de VS
![]()
En is het seizoen nu afgelopen of is dat darten eenmalig?
In Amerika wijkt het voor Idols en foot-/baseball. Ik begrijp het ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mag toch hopen dat het darten slechts eenmalig is.. Tis toch te erg voor woorden eigenlijk dat zo'n goede serie moet wijken voor zo'n nepsport...![]()
In Amerika is het de best bekeken serie hier slaat het schijnbaar niet aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Amerika wijkt het voor Idols en foot-/baseball. Ik begrijp het ook niet.
De 16e is er twee uur Idols dat begint om 8 uur... dus tenzij ze House om tien uur gaan uitzenden, denk ik dat het geschrapt wordt die dagquote:Op zondag 7 januari 2007 19:14 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
In Amerika is het de best bekeken serie hier slaat het schijnbaar niet aan.
Mag hopen dat je het over Amerika hebt?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
De 16e is er twee uur Idols dat begint om 8 uur... dus tenzij ze House om tien uur gaan uitzenden, denk ik dat het geschrapt wordt die dag
Aangezien de 16e een dinsdag is... ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het over Amerika hebt?![]()
hulde (had de datum niet gecheckedquote:Op zondag 7 januari 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien de 16e een dinsdag is... ja.
Ik had misschien American Idol moeten zeggen, zoals het programma officieel heet, dan was er geen verwarring ontstaanquote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hulde (had de datum niet gechecked)
Niet zeuren, wij hadden een showstop van een maandquote:Op zondag 7 januari 2007 20:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nja.. wij kunnen nog een week wachten verdomme
nja oke.. mats ik jequote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zeuren, wij hadden een showstop van een maandDe laatste aflevering was 12 december
Ik had ontwenningsverschijnselen! Gelukkig te remedieren met een DVDtje, maar toch
Juist ivm dartenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond komt het dus NIET?
Hoe minder ijs op de sloten, hoe meer op de tv.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef boneyard het volgende:
en darten moet weer wijken voor ijsdansen, wat een feest is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |