Grappig de meeste mensen maken de stap andersom, die beginnen met Zero7 en komen zo bij Sia (of Tina Dico of Sophie Barker)quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
Ik vond het ook echt een superconcert. Die stem![]()
Vandaag luister ik de hele dag al Zero 7 liedjes. Daar zong ze gister ook wat van en dat kende ik nog niet zo: zitten ook hele mooie nummers tussen!!
Podverdrie!!! Ik zat er vandeweek nog aan te denken, wanneer komt dat mens nou eens naar Nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 03:29 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik kom net terug van de melkweg.
Wat een top wijf met wat een ongelofelijke stem![]()
Het begon uiteindelijk om 23:30 dus we stonden wel eventjes, maar het was het wachten echt waard.
Ik moet en zal de volgende keer als de weer in de buurt is weer gaan
neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:43 schreef electronique het volgende:
irriteren meer mensen zich aan dat gesmek tijdens breathe me
als er dan zegmaar even geen zang is hoor je dr zo smekken met dr mond
Het optreden in de Melkweg vorig jaar was fantastisch, erg benieuwd naar het nieuwe album.quote:Sia geeft exclusief concert in Vredenburg, Utrecht
De Australische SIA zal op 17 mei aanstaande een optreden geven in Vredenburg te Utrecht. Het concert maakt deel uit van een wereldtournee, waarbij dit de enige show in Nederland is. In april 2009 trad SIA nog op in een uitverkochte Melkweg.
SIA’s nieuwe album komt dit jaar uit in Nederland. Het hiervan afkomstige ‘You’ve Changed’ is nu al (door de DJ’s gedownload!) te horen op 3FM, nadat zij vorig jaar al een grote hit scoorde met ‘The Girl You Lost To Cocaine’. SIA werd bekend als de jazzy stem van Zero 7 en maakte sindsdien 3 solo albums.
Door de helft van haar laatste plaat online te verkopen, miljoenen hits op haar site, Myspace en YouTube te scoren en ook van harte te worden aanbevolen door blogger van wereldformaat Perez Hilton, kan SIA worden gezien worden als een van de grootste acts die het digitale tijdperk heeft voortgebracht.
Dat SIA ook in de offline wereld haar online reputatie waar kan maken, bewees ze vorig jaar al in Amsterdam. Ook de Grammy nominaties en haar optredens bij de grote talkshows van o.a. Conan O’Brian en Jimmy Kimmel bewijzen SIA’s grote internationale status.
Tickets verkrijgbaar vanaf vrijdag 5 februari
http://www.doubleveeconce(...)t-vredenburg-utrecht
Ik ook! Blijquote:Op maandag 22 februari 2010 11:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Heb ook kaartjes gekocht
Mooie muziek
wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:36 schreef thaWarhead het volgende:
Brits downtempo productie duo, soort van Air maar dan iets muzikaler. Sia is te horen op verschillende tracks op alle drie de albums. Erg fijne muziek waar haar stem een stuk beter bij past dan bij de producties op haar platen.
Ga je muzikale horizon eens snel verbreden met het album Moon Safari [1998] van Air.quote:
True, en voor mensen die niet de moeite willen nemen om hem te vinden:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:27 schreef Reinnn85 het volgende:
Sia -Breathe me (Mylo mix) te mooi gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |