Da's waar, al lukt het vanuit Amsterdam vaak wel. Zelfs vanuit de Melkweg, heb bij Opeth vorig jaar alleen de toegift moeten skippen (maar dat was misschien niet eens nodig geweest). Rotterdam Ahoy is alleen net wat minder praktisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Aan de andere kant is het imho niet echt realistisch om te denken dat je met het OV van de ene kant van Nederland naar de andere kant kan reizen na afloop van een concert.![]()
Er is toch wel een voorprogramma? Mastodon? Of is dat veranderd?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:49 schreef Machielovic het volgende:
Nee nogsteeds niet uitverkocht volgens Mojo.
En ook geen voorprogramma en het begint om 19:30, hopen dat de reis net zo voorspoedig gaat als gisteren dus
Ik vind het niet zo erg dat ze niet zoveel oudere nummers spelen want ben een stuk beter thuis in Lateralus en 10.000 days, dus laat maar komen! Ben echt heel benieuwd naar hun hele live performance(bah wat klinkt dat), dat wordt volgens mij echt een grote trip. Wat ik heb gezien van hun optreden op Pinkpop is het bijna creepy met die Alienachtige wezens en alles erbij...
Helaas, de persoon in kwestie ziet er van af. 'k Ga dus voor het eerst in mijn leven alleen naar een concert...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:59 schreef LintuxCx het volgende:
Overigens is dit nog even onder voorbehoud, de persoon in kwestie is wat brakjes en denkt er nog even tot morgen over na.
18:30 openquote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef Reena het volgende:
volgens mij begint dan het voorprogramma...deuren gaan eerder open, maar weet niet hoe laat...18.30 of 19.00 uur? Zal wel op de site van Ahoy staan.
Als er een voorprogramma is en dat zal dus dan is de tijd op het kaartje wanneer dat begint altijd...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef Reena het volgende:
volgens mij begint dan het voorprogramma...deuren gaan eerder open, maar weet niet hoe laat...18.30 of 19.00 uur? Zal wel op de site van Ahoy staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |