quote:
Op maandag 4 december 2006 11:06 schreef Pantheon het volgende:[..]
Waar stond je? Ik stond vrij ver vooraan en daar was het enorm sterk afgesteld. De vocalen waren inderdaad af en toe harder en zachter, maar dat was absoluut de bedoeling.
Ik stond midden voor de mengtafel. De bas klonk. tot de break, echt vies, heel schel.
Tja en qua maynards zang... Ten eerste wordt door dat gasmasker de boel zo gedempt en geknepen, dat alles heel nasaal en en schel klinkt, er zat naar mijn mening veel te veel hoog in MJK's stem. En ik vond dat hij een beetje ongeinteresseerd en futloos stond te zingen, wederom tot de break daarna was het wel beter. Het leek alsof alles er met een zucht uit kwam. Ook zijn timing was niet goed.
In het begin dacht ik nog, dat wordt wat vanavond, hij was zo aan het dansen. Maar na twee nummers was het wel duidelijk, rug naar het publiek en je ding doen. Nu weet ik wel dat het allemaal bij TOOL hoort, die hele act enzo, weinig communicatie met het publiek etc etc. Dat is ook prima, maar niet als het ten koste van de muziek gaat, en dat gaat dat gasmasker in ieder geval.
Voor mijn gevoel is MJK een beetje aan het doorslaan in zijn act, maar goed. Ik wil de euforische stemming hier niet al te veel drukken
![]()
.
Als ik deze set en show had gezien met de energie van Dusseldorf en HMH dan was het echt een super concert geweest.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm |
Twitter