abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44006173
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
suckers of satans cock zijn het toch geworden
Geworden? Zet anders Hooker with a penis nog even op.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_44006537
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Pantheon het volgende:

[..]

[..]

Als in 2x2 meter? Foto?
ruim 1,5 breed bij 1 hoog.
Moet hem alleen nog ophangen, nog een manier verzinnen om dat voor elkaar te krijgen

deze is het:

Ik zie dat hij op ebay al voor ruim 100 dollar van eigenaar is gewisseld...
pi_44006594
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:27 schreef Reena het volgende:
Damn, concert in Londen was echt VET! Verschil met setlist in Rotterdam was dat ze Swamp Song speelden en Wings I+II. En geen 46&2.
Het was duidelijk dat ze dat ook van plan waren in Rotterdam. De lasers waren geprogrammeerd op Wings I+II...
Ook geen sober in Londen toch? Begin er nu toch een beetje van te balen dat ik geen kaartjes voor Oberhausen heb geregeld.
pi_44006768
In [V&A] werden toch kaartjes te koop aangeboden? (geen zin om te zoeken...)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44006882
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:
In [V&A] werden toch kaartjes te koop aangeboden? (geen zin om te zoeken...)
Die is inmiddels weg, en heb eerlijk gezegd ook niet zo veel geld op het moment, maar ik denk dat ik achteraf gezien beter naar Oberhausen ipv naar Rotterdam had kunnen gaan.
pi_44009274
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Moet hem alleen nog ophangen, nog een manier verzinnen om dat voor elkaar te krijgen

deze is het:
[afbeelding]

Die is vet!!

Laat ik nou net verhuisd zijn en een nieuwe muurversiering moet hebben.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:27:11 #257
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44009921
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ook geen sober in Londen toch? Begin er nu toch een beetje van te balen dat ik geen kaartjes voor Oberhausen heb geregeld.
Ja, klopt ook geen Sober, sorry....

Ik vind het aan de ene kant wel gaar dat ze het concert in Rotterdam niet gewoon gecancelled hadden, maar ja, wie zegt dat ze dan nog terug zouden komen...en een minder goed Tool concert is natuurlijk altijd beter dan geen Tool concert...
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:27:46 #258
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44049353
quote:

[..]

deze is het:
[afbeelding]

Ik heb 'm ook, gekocht in Dusseldorf. Moet hem nog wel ophangen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_44087361
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Die is inmiddels weg, en heb eerlijk gezegd ook niet zo veel geld op het moment, maar ik denk dat ik achteraf gezien beter naar Oberhausen ipv naar Rotterdam had kunnen gaan.
ehm het is weer vrijgekomen!. heb besloten ook dit concert aan me voorbij te laten gaan wordt nl onmogelijk voor mij om op tijd in a'dam te zijn voor een afspraak en me werk. ik vestig mijn hoop op volgend jaar zomer, dat had JMK volgens jullie beloofd.

je mag m voor de helft v.d prijs hebben of minder. wel uiterlijk morgen (duh) ophalen in A'dam!. ook andere geinteresseerden zijn welkom
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:34:16 #260
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44089535
Ja, maar denk dat hij met de zomer toch meer festivalletjes bedoelde en niet een volle tour...maar je weet maar nooit.
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:46:01 #261
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_44089819
Net op de cd en platenbeurs een alleraardigste bootleg van het concert in Antwerpen 2002 gekocht , 013 in 2001 in stond er ook nog
  zondag 3 december 2006 @ 01:31:00 #262
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_44094776
www.fieldsofrock.nl

Dit festivaljasje zou ze wel passen denk ik ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 3 december 2006 @ 02:01:35 #263
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44095385
Dat is zeker een aardig festivalletje....ik was er in 2005 bij, toen was het maar 1 dag, maar de line-up was best OK
pi_44099688
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:34 schreef Reena het volgende:
Ja, maar denk dat hij met de zomer toch meer festivalletjes bedoelde en niet een volle tour...maar je weet maar nooit.
Ik hoop heel erg dat ze op Lowlands komen, dan kan ik mijn vrienden ook introduceren aan Tool
pi_44105301
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

ehm het is weer vrijgekomen!. heb besloten ook dit concert aan me voorbij te laten gaan wordt nl onmogelijk voor mij om op tijd in a'dam te zijn voor een afspraak en me werk. ik vestig mijn hoop op volgend jaar zomer, dat had JMK volgens jullie beloofd.

je mag m voor de helft v.d prijs hebben of minder. wel uiterlijk morgen (duh) ophalen in A'dam!. ook andere geinteresseerden zijn welkom
Helaas, heb er wel over getwijfeld, maar besloten dat ik geen zin heb om eerst naar amsterdam te rijden en dan naar oberhausen. Kaartje nog wel kwijtgeraakt?
  maandag 4 december 2006 @ 00:52:15 #266
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_44121574
Het was toppie! Echt retestrak optreden. En ze speelden Wings I en II. Voorpragramma was driewerf ruk , maargoed...Tool was gewoonweg top.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 4 december 2006 @ 01:36:39 #267
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_44122269
Dat ben ik niet met je eens. Het voorprogramma vond ik eigenlijk best aardig. TOOL speelde goed, maar maynard... beetje de weg kwijt vandaag. Misschien had hij samen met de geluidsman te lang op een terrasje gezeten want die was ook niet goed bezig.
Het ene moment lag de zang dik bovenop de muziek, het andere moment hoorde je er geen ruk van. Kan natuurlijk ook door dat gasmasker komen... Ook de bas vond ik vreselijk ruk afgesteld.
Het was uiteraard gewoon goed, bij elke andere band een prima optreden, maar van TOOL verwacht ik inmiddels wel iets meer.
Tot de break een mager zesje wat mij betreft. Gelukkig maakten ze het daarna met Wings I & II, Lateralus en Aemina weer goed!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  maandag 4 december 2006 @ 10:11:17 #268
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44124928
Zo was het dus bedoeld.
Ik vond het schitterend. Stond naast de geluidsmannen op de vloer, perfect zicht. Beter geluid dan in Ahoy (toen zat ik ook ergens slecht, daaraan kan het ook gelegen hebben...), langere show. Bij Wings I & II was er wel een fijne sfeer, zeker een extra hoogtepunt in de show

Bij Mastodon had ik nog: "wat staat het hard", bij Tool kon het niet hard genoeg zijn. Na ja, die gong in Lateralus...die was misschien net te hard
Vier keer gezien dit jaar, de eerste (PinkPop) en laatste (deze dus) waren het best.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 4 december 2006 @ 10:41:19 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_44125507
Als geheel het beste concert van de 4 die ik dit jaar gezien heb van ze. Wings/10,000 days was fantastisch. Geluid was een stuk constanter dan in de Ahoy. Zo blij dat ik toch nog een keer gegaan ben

Minpunten: het Duitse publiek is echt irritant. Ze lopen de hele tijd alle kanten op (viel me in Dusseldorf ook al op, daar stonden we en liep er ook steeds een hele stroom mensen), zeker als je zitplaatsen hebt is dat mateloos irritant. En dat mensen lekker gaan zitten kletsen tijdens 10,000 days is nog irritanter als je in het nummer zit. Of klappen tijdens elke break in dat nummer, koop de CD dan ff… Of blijf gewoon lekker thuis…

Verder is het bier er wel goedkoop en het parkeren gratis, dus dat compenseert het weer een beetje…
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 4 december 2006 @ 10:45:14 #270
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44125575
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Als geheel het beste concert van de 4 die ik dit jaar gezien heb van ze. Wings/10,000 days was fantastisch. Geluid was een stuk constanter dan in de Ahoy. Zo blij dat ik toch nog een keer gegaan ben
Ik ook
quote:
Minpunten: het Duitse publiek is echt irritant. Ze lopen de hele tijd alle kanten op (viel me in Dusseldorf ook al op, daar stonden we en liep er ook steeds een hele stroom mensen), zeker als je zitplaatsen hebt is dat mateloos irritant. En dat mensen lekker gaan zitten kletsen tijdens 10,000 days is nog irritanter als je in het nummer zit. Of klappen tijdens elke break in dat nummer, koop de CD dan ff… Of blijf gewoon lekker thuis…
Dat lopen is inderdaad heel apart. En dat praten nog vreemder.
Voordeel was wel dat het niet zo druk was.
quote:
Verder is het bier er wel goedkoop en het parkeren gratis, dus dat compenseert het weer een beetje…
Alleen dat je dan weer geen bier mag drinken omdat je moet rijden...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_44126017
quote:
Op maandag 4 december 2006 01:36 schreef Dandelion het volgende:
Het ene moment lag de zang dik bovenop de muziek, het andere moment hoorde je er geen ruk van. Kan natuurlijk ook door dat gasmasker komen... Ook de bas vond ik vreselijk ruk afgesteld.
Het was uiteraard gewoon goed, bij elke andere band een prima optreden, maar van TOOL verwacht ik inmiddels wel iets meer.
Waar stond je? Ik stond vrij ver vooraan en daar was het enorm sterk afgesteld. De vocalen waren inderdaad af en toe harder en zachter, maar dat was absoluut de bedoeling.

Ik ben zwaar onder de indruk. Het was een stukje rijden, met helemaal op de heenweg erg slecht weer, maar dat heb ik er zeker voor over gehad. KPA is een mooie hoge zaal waardoor het niet zo warm was als waarvoor ik vreesde.

Mastodon viel me enorm mee, een snoeihard geluid waarin alle details hoorbaar zijn. Ik kon zelfs de bekken horen 'rinkelen' en in een zaal met zulke proporties is dat enorm knap. Muzikaal heb ik niets met die muziek, maar respect! Petje af voor de geluidsman.
En Tool. Ik heb over het geluid niets te klagen, de presentatie is gewoon enorm knap (die beelden!!) en ik heb me echt niet gestoord aan de wisseling in volume van Maynard's stem. "Lateralus" was vet, "Wings For Marie" ook ('Please, no flash cameras on this song! Not on this song!') en de enige echte fout die ik hoorde was het wegvallen van Maynard's stem in de laatste twee regels van "Vicarious". Zijn middelvinger richting de geluidsman was zeker terecht.
  maandag 4 december 2006 @ 13:07:30 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_44129173
Klopt @ Vicarious zang, maar hij stak geen middelvinger uit, hij maakte een "wat is dit nu weer" gebaar. Verder was het geluid inderdaad goed in balans waar ik zat (eerste tribune links van het podium).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_44129943
quote:
Ik heb 'm hangen met ongeveer 14 punaises aan de randen van de posters (zeg maar een kader waar je de poster in "schuift"). Wel met twee man doen, want tyfus dat ding is GROOT.

Ik meende dat het een middelvinger was, maar er stonden een boel dikke Duitsers voor me, tav

Setlist overigens, weinig verrassingen. Ik weet even niet meer of "Swamp Song" goed stond. Dat nummer klinkt live vetter dan op CD.

Stinkfist
46&2
Jambi
Schism
Lost Keys
Rosetta Stoned
Swamp Song
Wings For Marie (Pt 1)
10,000 Days (Wings Pt 2)
Lateralus
Vicarious
AEnema
  maandag 4 december 2006 @ 14:57:42 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_44132552
Ik zat aan de linkerkant van het podium en had dus perfect zicht op MJK en de geluidsman in kwestie, was geen middelvinger, maar wel duidelijk dat hij ervan baalde dat op het moment supreme de zang weg viel. Hij maakte het "much better you than I" ook niet eens meer af..
  maandag 4 december 2006 @ 15:01:36 #275
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_44132683
Ik heb die poster ook Het was ff zweten want de bak werd zienderogen leger en ik werd maar niet geholpen , maar ik heb em nu wel. Ook buiten nog een cheapo shirtje en een poster gekocht

Ben nog steeds aan het nagenieten trouwens! Edit: ik stond trouwens rechts vooraan, schuin voor de gitarist. Had redelijk beeld
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')