Geworden? Zet anders Hooker with a penis nog even op.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
suckers of satans cock zijn het toch geworden
ruim 1,5 breed bij 1 hoog.quote:
Ook geen sober in Londen toch? Begin er nu toch een beetje van te balen dat ik geen kaartjes voor Oberhausen heb geregeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:27 schreef Reena het volgende:
Damn, concert in Londen was echt VET! Verschil met setlist in Rotterdam was dat ze Swamp Song speelden en Wings I+II. En geen 46&2.
Het was duidelijk dat ze dat ook van plan waren in Rotterdam. De lasers waren geprogrammeerd op Wings I+II...
Die is inmiddels weg, en heb eerlijk gezegd ook niet zo veel geld op het moment, maar ik denk dat ik achteraf gezien beter naar Oberhausen ipv naar Rotterdam had kunnen gaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:
In [V&A] werden toch kaartjes te koop aangeboden? (geen zin om te zoeken...)
Die is vet!!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ruim 1,5 breed bij 1 hoog.
Moet hem alleen nog ophangen, nog een manier verzinnen om dat voor elkaar te krijgen
deze is het:
[afbeelding]
Ik zie dat hij op ebay al voor ruim 100 dollar van eigenaar is gewisseld...![]()
Ja, klopt ook geen Sober, sorry....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook geen sober in Londen toch? Begin er nu toch een beetje van te balen dat ik geen kaartjes voor Oberhausen heb geregeld.![]()
Ik heb 'm ook, gekocht in Dusseldorf. Moet hem nog wel ophangen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Moet hem alleen nog ophangen, nog een manier verzinnen om dat voor elkaar te krijgen
deze is het:
[afbeelding]
Ik zie dat hij op ebay al voor ruim 100 dollar van eigenaar is gewisseld...![]()
ehm het is weer vrijgekomen!. heb besloten ook dit concert aan me voorbij te laten gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die is inmiddels weg, en heb eerlijk gezegd ook niet zo veel geld op het moment, maar ik denk dat ik achteraf gezien beter naar Oberhausen ipv naar Rotterdam had kunnen gaan.![]()
Ik hoop heel erg dat ze op Lowlands komen, dan kan ik mijn vrienden ook introduceren aan Toolquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:34 schreef Reena het volgende:
Ja, maar denk dat hij met de zomer toch meer festivalletjes bedoelde en niet een volle tour...maar je weet maar nooit.
Helaas, heb er wel over getwijfeld, maar besloten dat ik geen zin heb om eerst naar amsterdam te rijden en dan naar oberhausen. Kaartje nog wel kwijtgeraakt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
ehm het is weer vrijgekomen!. heb besloten ook dit concert aan me voorbij te laten gaanwordt nl onmogelijk voor mij om op tijd in a'dam te zijn voor een afspraak en me werk.
ik vestig mijn hoop op volgend jaar zomer, dat had JMK volgens jullie beloofd.
je mag m voor de helft v.d prijs hebbenof minder. wel uiterlijk morgen (duh) ophalen in A'dam!. ook andere geinteresseerden zijn welkom
Ik ookquote:Op maandag 4 december 2006 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Als geheel het beste concert van de 4 die ik dit jaar gezien heb van ze. Wings/10,000 days was fantastisch. Geluid was een stuk constanter dan in de Ahoy. Zo blij dat ik toch nog een keer gegaan ben
Dat lopen is inderdaad heel apart. En dat praten nog vreemder.quote:Minpunten: het Duitse publiek is echt irritant. Ze lopen de hele tijd alle kanten op (viel me in Dusseldorf ook al op, daar stonden we en liep er ook steeds een hele stroom mensen), zeker als je zitplaatsen hebt is dat mateloos irritant. En dat mensen lekker gaan zitten kletsen tijdens 10,000 days is nog irritanter als je in het nummer zit. Of klappen tijdens elke break in dat nummer, koop de CD dan ff… Of blijf gewoon lekker thuis…
Alleen dat je dan weer geen bier mag drinken omdat je moet rijden...quote:Verder is het bier er wel goedkoop en het parkeren gratis, dus dat compenseert het weer een beetje…
Waar stond je? Ik stond vrij ver vooraan en daar was het enorm sterk afgesteld. De vocalen waren inderdaad af en toe harder en zachter, maar dat was absoluut de bedoeling.quote:Op maandag 4 december 2006 01:36 schreef Dandelion het volgende:
Het ene moment lag de zang dik bovenop de muziek, het andere moment hoorde je er geen ruk van. Kan natuurlijk ook door dat gasmasker komen... Ook de bas vond ik vreselijk ruk afgesteld.
Het was uiteraard gewoon goed, bij elke andere band een prima optreden, maar van TOOL verwacht ik inmiddels wel iets meer.
Ik heb 'm hangen met ongeveer 14 punaises aan de randen van de posters (zeg maar een kader waar je de poster in "schuift"). Wel met twee man doen, want tyfus dat ding is GROOT.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef ruud.nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |