hoort erbij denk ik zoquote:
Ik denk dat Janetje dit wel een mooi bed vindtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef Picardski het volgende:
[..]
hoort erbij denk ik zo
[afbeelding]
pussy jij hebt een speciaal plekje, dat weet je tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuigenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk dat Janetje dit wel een mooi bed vindt
Ja!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk dat Janetje dit wel een mooi bed vindt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:32 schreef remlof het volgende:
maar J toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zei dubbeldrank ook al.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Dat heeft elke vrouw toch? geen ervaring enzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
pussy jij hebt een speciaal plekje, dat weet je toch
Jij was toch die vrouw die met iedereen zoende in de baggerzooimeet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:34 schreef the_witch het volgende:
Bagger!!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, alsof dat kleurtje goddomme een vrijbrief is om een diarree aan baggertopics te openen.
Huuu, kijk ons stoer zijn en niemand die ons iets kan maken. Elitaire snobs.
[afbeelding].
Hoi c_c, leuk dat je er bentquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, alsof dat kleurtje goddomme een vrijbrief is om een diarree aan baggertopics te openen.
[afbeelding].
Heb jij nou neukende lieveheersbeestjes op je avatar staan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
More more more....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:34 schreef the_witch het volgende:
Bagger!!
Verkapt "ik wil ook aandacht" postquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Ja dat weet ik, ik vind het alleen heerlijk als je het tegen me zegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
pussy jij hebt een speciaal plekje, dat weet je toch
ja wat zij zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
En niets staat onze liefde in de wegquote:
Haiquote:
Dat, of mini-zwarte-pietjes. Ik ben er zelf ook nog niet over uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Heb jij nou neukende lieveheersbeestjes op je avatar staan?
Kloptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil ook aandacht" post
Mwah.. dat door je krullenbol woelen wordt wel een beetje moeilijk hoor..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En niets staat onze liefde in de weg.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik vind het alleen heerlijk als je het tegen me zegt.
Nah, hij is niet zo dik, je kan er zo omheen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat door je krullenbol woelen wordt wel een beetje moeilijk hoor..
Waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo hee, een topic met allemaal leuke mensen
Als er een minder leuk iemand post, ga je die post dan deleten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo hee, een topic met allemaal leuke mensen
Je vindt me dik he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, hij is niet zo dik, je kan er zo omheen.
Dat kan ik hier nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als er een minder leuk iemand post, ga je die post dan deleten?![]()
De frisse wind he..quote:
Doe het raam dan ook dicht als je weer eens naakt zit te rukken achter je PC'tje Peetje.quote:
Gatverquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Doe het raam dan ook dicht als je weer eens naakt zit te rukken achter je PC'tje Peetje.(Ha dat rijmt!!!)
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef ThinkTank het volgende:
Dit modjes-inteelt-gebagger is ongewenst!![]()
je weet niet half hoe lekker modjes-inteelt-gebagger isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef ThinkTank het volgende:
Dit modjes-inteelt-gebagger is ongewenst!![]()
I've got amazing powers of observation!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
je weet niet half hoe lekker modjes-inteelt-gebagger is
Denk eigenlijk dat dit beneden ons niveau is. Is de coffeeshop leeggelopen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:15 schreef -Wolf- het volgende:
ik verveel mij, kan ik hier terecht voorlopig?
Oeh remlof, ik sop, zonder zelf ooit gedacht te hebben dat ik daar toe in staat wasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
je weet niet half hoe lekker modjes-inteelt-gebagger is
Sorry ik geil niet op je moederquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
=edit= ieuw
Dat is een geil kruisjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmmm mag hopen van niet nee![]()
Oke om je op te vrolijken een foto van je eigen moeder dan![]()
Het is een gave.quote:
Mwah.. valt best mee.quote:
Het begin der tijden.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij dat?
Eva was een mietje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |