Is dat echt samuraiquote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Kijk eens wat Zw0rld heeft ondekt bij de appie heijn.![]()
![]()
![]()
Samurai![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Net geproefd. Brand je bek uit. Zalig sausje......
Héy, die maggi ga ik eens een keer proberen, ik heb net de laatste frietjes aan de honden gegevenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Mayo
En ook keilekker: Maggi over de frietjes!
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:01 schreef AirRaid het volgende:
satesaus
Ja mee eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:15 schreef Innocence het volgende:
[..]
![]()
Of de pepersaus van het stukje vlees erbij.
Yoghurt-mayonaise vind ik ook nog wel lekker, verder houd ik niet zo van die echte patatsauzen...
Mammout lijkt me toch anders dan Andalouse:quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:22 schreef Zw0rld het volgende:
Net ondekt bij de FoodFactory.
DL RodePeperSaus (Samurai)
DL Marmout Fritkot sauce (Andalouse)
Ze mogen die namen niet gebruiken die zullen wel van Vlemminckx zijn.
En in een Mcdonalds verpakking hun hamburger ketchup.![]()
Vreemd dat dat los wordt verkocht.
Doe dan meteen maar de mosterd, bigmac, mctasty, mcchicken en fishsaus er ook maar bij.
Zal morgen wel effe fotos posten.
Idd, smaakt toch anders.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Mammout lijkt me toch anders dan Andalouse:
http://www.dl.be/dl/default.asp?CID=323&IID=537
http://www.dl.be/dl/default.asp?CID=212&IID=16
Jaah die ja, smulsaus, damnquote:Op woensdag 22 november 2006 10:46 schreef S_oepstengel het volgende:
[afbeelding]
![]()
en burgersaus had ik laatst ook, maar ik weet niet meer van welk merk het was. Echt lekker.![]()
![]()
Poutine. Een van de meest afgrijzelijke uitvindingen van de mensheid. Maar ik ben dan ook een kaashater.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
In Canada kreeg ik bij mijn frites kaas dip. das ook lekker
Die dus. D&L rulezzz. Als ik sausjes niet zelf maak, komen ze daar vandaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
Devos & Lemmens Citron Mayo![]()
![]()
[afbeelding]
De burgersaus is van het merk Hela. Echt superlekker vind ikquote:Op woensdag 22 november 2006 10:46 schreef S_oepstengel het volgende:
[afbeelding]
![]()
en burgersaus had ik laatst ook, maar ik weet niet meer van welk merk het was. Echt lekker.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |