Oh ligt het daar aan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef Sjoepa het volgende:
Misschien moet je gewoon eens goeie peren kopen.. en pas eten als ze rijp zijn.
Zo heb je nog wel wat soorten die ergquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Doyenne du Comice, alleen voor echte liefhebber
Uiteraard gaan stoofperen er ook prima in hoor
hoi,hoi, toch jezelf niet helemaal vergissen in de voedingswaarde van een peer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:56 schreef Isabeau het volgende:
Alleen bevatten peren volgens mij niet echt veel vitamientjes en dergelijke vergeleken met andere soorten fruit.
Perzikken in Nederland zijn zo wie zo niet te eten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef klaarover het volgende:
Men, wat kan een peer toch heerlijk zoet zijn, zoeter en sappiger dan een perzik.
Ik vind de korrelige struktuur juist heel cool: net alsof het knetterbolletjes zijn.
En culinair is de peer ook een lieveling. Hij laat zich goed tot sorbetijs draaien, en combineert geweldig met chocola en/of blauwschimmelkaas.
friesche vlag had ooit straciatella yoghurt met peerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Peren uit blik met chocoladevla(ik geloof dat peer de enige fruitsoort is die ik uit blik lekkerder vind dan van de schaal
)
Je vergeet het perenijsjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef thedude0 het volgende:
De enige lekkere peer is de stoofpeer
Welke 'stad'?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef dezenickiscool het volgende:
hier in de stad is het woord peren ook synoniem voor eens van bil gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |